Anne Keräselle Fitnessin MM-Kulta !!

Kuopiolainen Anne Keränen otti kultaa fitnessin MM-kisoissa Liettuassa lauantaina!

Lainattu viikkosavosta keskiviikko 23.11.2005

" Kuopiolainen Anne Keränen voitti kultamitalin yli 30-vuotiaiden sarjassa Fitnessin MM-Kisoissa Liettuassa. Kisat käytiin lauantaina 18.11. Ennen kisoja Keränen arvioi vahvuudekseen kisan voimaosuuden. Keränen jatkaa talven kisakauttaan 3. Joulukuuta Saksan Aachenissa Ms. Universe-Kilpailuissa. Kerästä on valmentanut Mauri"Pappa"Heikkinen "

Kisat ovat ilmeisesti olleet Nabban alaiset. Korjaatkoon jos olen väärässä. Kisoissa ollut mukana muitakin suomalaisia. Onko kellään kuvia tai tulosluetteloa?

Taisi olla WFF:n kisat, eikös nää kisat olleet kysymyksessä:

poster-gara-Vilnius.jpg

Jotenkin kai se NABBAkin tuohon WFF:ään kuuluu, en oikein tunne noita muita liittoja. Tuloslistaa en saanut kaivettua, mutta tulee varmaan kuvien kera WFF:n sivuille?

Eikös Anne kilpaillut reilu vuosi sitten syksyllä myös body fitnessissä, ellen ihan väärin muista?

Onnea isosti ja hienoa että suomalaiset pärjää eri liittojen kisoissa!

EDIT: Fitness.ee:ssä oli näköjään keskustelua ja linkkejä..

Ja tuohan on Rachel Kauppila tossa mun liittämässäni kuvassa, vai olenko ihan väärässä? Jos olen oikeassa, niin onnea myös Rachelille!

Liitteet

• t_08_2_103.webp
    t_08_2_103.webp
    19,9 KB · Katsottu: 1 421
Onnea Annelle kovasti hyvästä suorituksesta ja hienosta kunnosta... Ja pietäänhän peukkuja myös parin viikon päästä tuleviin kisoihinkin :kippis1:

Ja tietysti myös Papalle onnittelut taustajoukkoihin :thumbs:

Itekkin yritin ettiä kuvia ja infoa kisoista, mutten vielä löytäny mitään tyhjentävää esitystä...

Rachel voitti oman sarjansa ja overallin fitness-sarjoissa.
Älytöntä hommaa tämä Suomen fitness tuomarointi.
Rachelilla ei kisat mennyt Suomessa hyvin, koska oli liian lihaksikas ja nyt sitten kävi näin. Luulen että meillä on nyt Suomessa ensimmäisen kerran Fitness-urheilija jolla oikeasti olisi mahdollisuuksia myös ammattilaiskisoissa.
Onnea Rachelille!

tuohan on Rachel Kauppila tossa mun liittämässäni kuvassa

Hyväkuva suomenlipun kera. Tuo palkinto pytty on kyllä kans komia:)
Rachelilla on kyllä näyttävä fysiikka ja tarpeeksi pyöreyttä lihaksistossa! Toivottavasti jatkaa Annen tapaan kisailuaan saksaan. Kunto on kova ja sijoitukset kärkeen mahdollisia tuolla kunnolla. MM voitto on kyllä kova juttu ja MM mestari on aina MM mestari!

WFF-MM kisoissa on ollut mukana ilmeisesti myös kehonrakennuksessa miehiä? Täytyy jäädä odottelemaan kuvia ja tuloksia niin selviää sekin että ketä ja miten meni:)

TriMass sanoi:
Rachel voitti oman sarjansa ja overallin fitness-sarjoissa.
Älytöntä hommaa tämä Suomen fitness tuomarointi.
Rachelilla ei kisat mennyt Suomessa hyvin, koska oli liian lihaksikas ja nyt sitten kävi näin. Luulen että meillä on nyt Suomessa ensimmäisen kerran Fitness-urheilija jolla oikeasti olisi mahdollisuuksia myös ammattilaiskisoissa.
Onnea Rachelille!
Tää kp:n kommentti on vähän ristiriidassa ton sijoituksen kanssa.

"Rachel Kauppila, joka ainakin minun mielestäni näytti enemmän kehonrakentajalta kuin body fitness –kilpailijalta. Rachel on saanut muutaman vuoden kilpailutauon aikana lisää lihaksia, mutta minusta on syytä ajatella asiaa siltä kannalta, että mihin hän niitä lihaksia tässä lajissa tarvitsee. Olin vähän muutenkin yllättynyt hänen sijoituksestaan, aivan suoraan sanoen."

Back
Ylös Bottom