Ei kiitos, tykkään mun nänneistä tämmöisenään.Jos Mike tarvit assaria hieromaan nännit koviksi, niin olen vapaaehtoinen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kiitos, tykkään mun nänneistä tämmöisenään.Jos Mike tarvit assaria hieromaan nännit koviksi, niin olen vapaaehtoinen :D
:D:DEi kiitos, tykkään mun nänneistä tämmöisenään.
Mä en nää ees kommentteja, woot.
Ehkä se on parempi niin jos sinulla päivä on alkanut mukavasti ja on vielä hyvä fiilis.Mä en nää ees kommentteja, woot.
Ihan tuolla iltalehden facobook-sivulla on nämä perus, "hyi mikä ämmä", "oksettavaa", "Kurja näky", "hyi helvetti mikä ämmä" jne jne.
Mie en kyllä hyväksy näitä kommentteja nyt yhtään. Vaikka olenkin Annaan rakastunut, niin jos katsoo noita kuvia ilman rakkauslaseja missä ei ole kisakunnossa, niin miten tuosta saa ruman ämmän? Siis ihan oikeasti? Ymmärrän että kisakunto monia ällöttää, mutta nuo kuvat missä rasvat on jo lähempänä "normaalia", niin onko noissa siis oikeasti jotain oksettavaa? Tuohan on naamasta niin perkeleen kaunis, että siinä se perus suomalainen "ämmä", joka tätä Annaa rumaksi haukkuu, näyttää samalle mitä mie päästin aamulla itsestäni ulos posliinialttarilla istuessani.

Ihan tuolla iltalehden facobook-sivulla on nämä perus, "hyi mikä ämmä", "oksettavaa", "Kurja näky", "hyi helvetti mikä ämmä" jne jne.
Mie en kyllä hyväksy näitä kommentteja nyt yhtään. Vaikka olenkin Annaan rakastunut, niin jos katsoo noita kuvia ilman rakkauslaseja missä ei ole kisakunnossa, niin miten tuosta saa ruman ämmän? Siis ihan oikeasti? Ymmärrän että kisakunto monia ällöttää, mutta nuo kuvat missä rasvat on jo lähempänä "normaalia", niin onko noissa siis oikeasti jotain oksettavaa? Tuohan on naamasta niin perkeleen kaunis, että siinä se perus suomalainen "ämmä", joka tätä Annaa rumaksi haukkuu, näyttää samalle mitä mie päästin aamulla itsestäni ulos posliinialttarilla istuessani.
Perjantaina kuvataan Annan kanssa seuraava jakso.
Jostain kumman syystä mun mielestä bikiniin voi tehdä combackin 50 vuotiaanakin. Eihän niillä ole lihaksiakaan joten mitä se vaatii fysiikalta,kuperkeikkoja ja semirasvatonta kroppaa mutta ei missään nimessä kireää kroppaa?Ohhoh. Melkoinen veto. Virmajokihan on nyt kai 35 v. ja taukoa kilpauralla 4 vuotta. Bikini on kyllä varmaankin luonteeltaan sellainen laji, jossa comebackin tekeminen on helpompaa kuin useimmissa muissa urheilulajeissa.