BIKINI Anna Virmajoki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
800_9579.jpg

800_7788.jpg

800_7785.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä loistava. Kun tuollainen tuoliteema oli aiheena niin sellainen Basic Instinct -tyyppinen kuva edestäpäin olisi voinut olla varsin toimiva. Siis ilman sitä vilautusta toki.

800_0243.jpg

Esim. näin

Basic-Instinct_Sharon-Stone_white-dress-legs.bmp1.jpg

Pakko laittaa tämä tännekin, kun tuli tossa repeiltyä hieman. Tunnen Thaimaasta erään naisen jo vuosien takaa ja silloin tällöin tulee heiteltyä mailia puolin ja toisin. Eilen tämä nainen pyysi lähettämään kuvan "Suomen hoteimmasta naisesta" ja omasta mielestäni AV, joten lähetin tämän kuvan.

anna_pysty0710TL_503_vi.jpg

Sain justiinsa paluuviestinä feedbackia. Pakko copypastata tännekin :lol2:

Yes i picture oh! Very sexi lady but for me somtim she look like same as man i don't know i think so! But some lady or many lady she like but for me i look and i think i like too but litle bit :)

Taisi olla korkeasti koulutettu asiantuntijakolleega Thaimaan sivukonttorista tämä naisystäväsi.

Tuo Annan keskivartalo on jotenkin ainutlaatuinen. Itse en ainakaan ole ennen nähnyt noin hoikkaa, siroa ja pitkää keskiosaa.

Ainutlaatusen siitä tekee et on muodokas muuten.Eli normaalisti ton mallin naisilla ei oo takapuolta ollenkaan.On kyl todella näyttävä tapaus :)

En oo koskaan ymmärtäny näitä "näyttää mieheltä" - kommentteja. Vittu mikä mies se on jos kroppa näyttää tuolta.

Thaimaalaisten naisten mielestä jos vähänkin joku lihas erottuu tai rasvaprosentti on alle 20 niin heti tulee kommenttia "näyttää mieheltä". Ehkä tätä asiaa ei kannata enempää vatvoa, kun olen tainnut spämmätä näitä Thaimaajuttuja jo vähän liian moneen ketjuun.

Mutta joo, AV:n runko on kyllä omasta mielestäni paras mitä olen koskaan kellään nähnyt kuvissa tai livenä. Lähes epätodellisen täydellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom