Joo. Ottakaa ihan suosiolla vaan hiiri vasempaan käteen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, mulla ei ole tarvetta katsella Annan kuvia runkkausmielellä vaan voin katsella ihan vaan kivasti treenattua fysiikkaa puhtaasti urheilumielellä.
En tiedä miten kauan Möykkysellä on viimeisimmästä saannista aikaa, koska ei tälläiset kuvat nyt tappia seisomaan saa lähellekkään. No homo.
Joopa joo, laji jossa ei ole mitään muuta sisältöä kuin näyttää hyvältä, eikä sitä saisi kommentoida värikkäin sanavivahtein. Ei kai kukaan oikeasti luule että sitä ilmoitetaan ääneen jos aiotaan alkaa runkkaamaan? Maailmassa ei ole mitään niin vakavaa asiaa kuin huumori.
Ohan Anna maailmanmestari ja IFBB pro nyt.Tään täytyy olla lajissaan maailman ykkösiä.
Kyllä Anna voi mun mielestä voittaa ihan kenet vaan noista pro-kisaajista. En es tajua miten ihmeessä noita pystyy enää laittaa järjestykseen, siis ihan sitä kirkkainta kärkeä. Meneekö sitten tuomarien mieltymyksen mukaan jotenkin, et joku tykkää tummista hiuksista ja joku vaaleista. Muuta en keksi.
Kyllä Anna voi mun mielestä voittaa ihan kenet vaan noista pro-kisaajista. En es tajua miten ihmeessä noita pystyy enää laittaa järjestykseen, siis ihan sitä kirkkainta kärkeä. Meneekö sitten tuomarien mieltymyksen mukaan jotenkin, et joku tykkää tummista hiuksista ja joku vaaleista. Muuta en keksi.