Anna Hyvän Kiertää. Apua tarjotaan tai halutaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla olisi Onnibussiin bussilippu. Voimassa 21.6.2012 klo 10.45-> Helsingistä Turkuun. Jos joku haluaa sen, laita mulle privaviestiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin rakkaat kanssaforumistit, tässä vasta todellinen Mission Impossible!

Tarvitsisin viulunsoittotaitoisen ihmisen avukseni ensi viikon perjantaiksi 20.7 Helsingin alueelle. Aikaa operaatioon tulisi varata noin puoli tuntia, maksan keikasta 40€ käteen. Ei hämärähommia tai muuta kyseenalaisuuksia, lähinnä romanttinen veto paikallisessa ravintolassa =) Asia sovittu jo ko. ravintolan kanssa, joten parin biisin soittaminen riittää. Jos pystyt auttamaan, vastaa tähän alle tai laita privaviestiä ASAP!

Minä tarvitsen pientä kuvankäsittelyllistä apua, jos jollakulla ystävällisellä on muutama minuutti ylimääräistä aikaa ja haluaa jeesiä. Ongelma voi vaikuttaa hassulta, mutta se on suuri itselle, koska en pääse tällä hetkellä käyttämään muuta kuin kännykkää. Seuraava kuva pitäisi saada siistittyä käsipelillä hieman paremmaksi, sillä Googlen kuvahaku ei löydä korkealaatuisempaa vaihtoehtoa. Tärkein alue kuvassa on itse Roope ja hahmon lähiympäristö: leikekirja, rahat ja arkku. Voiko joku siistiä isoimmat pikselimössöt niistä vähän huomaamattommaksi? Olisi iso apu. :)

Kuva: http://d1466nnw0ex81e.cloudfront.net/iss/600w/657/19746573/1004495.jpg

Jos jollain olisi heittää ato/carto lahden keskustassa, niin lupaan tarjota kaljan/kahvin. Olen kohta reissuun lähdössä ja jäi varatarvikkeet kotiin.

Kuka helsingin seudulla osais tunkeutuu tollaseen 90 luvun fiat puntoon?:D Sukulaisella jäi avaimet sisään, korvausta vastaan toki:)

Joskus poliiseilta voi pyytää apua tuon kaltaisissa asioissa. Tulevat paikalle,jos ei ole muuta kiireempää keikkaa ja jos se auton omistaja tai haltija pystyy osoittamaan henkilöllisyytensä ja antaa suostumuksensa sisälle murtautumiseen.

Joskus poliiseilta voi pyytää apua tuon kaltaisissa asioissa. Tulevat paikalle,jos ei ole muuta kiireempää keikkaa ja jos se auton omistaja tai haltija pystyy osoittamaan henkilöllisyytensä ja antaa suostumuksensa sisälle murtautumiseen.

Paitsi jos paikallinen lukkoseppä/muu alan ammattilainen itkee asiassa, nopeasti tulee stoppi tällaiseen verorahoilla annettuun ilmaiseen palveluun kun se syö muiden elinkeinoa. Kyllähän poliisille voisi keksiä paljon muitakin ilmaisia hommia joita he "voisivat tehdä kun ei muuta tekemistä ole". Liian hövelikään ei saisi kyllä olla vaikka miten olisi auttavainen luonteeltaan, tällainen ilmainen ovien aukaisu on tavallaan juuri sellaista harmaata taloutta mitä yritetään kitkeä pois.

Help, help!

Pitäis löytää mummonmökki vuokralle Etelä-Pohjanmaalta. Vaatimaton käy, kunhan on sähkö ja vesi. Puulämmitysmahdollisuus; leivinuuni/pystymuuri. Sijainti max. 50 km S.joesta haja-asutusalueella koirien vuoksi. Ei oo kiva, jos naapuri on ihan vieressä, kun niitä kuitenkin häiritsee vahtihaukku. Ja toisaalta pidän kyllä itsekin rauhallisesta paikasta, että voi hippaloida olemattomissa vaatteissa kotonaan :D Myytäviäkin kohteita voi vinkata (etuoven ja nettiasunnon seuraan itse), koska kauppa käy todella heikosti ja tyhjillään olevat talot saattaisivat kaivata "talonmiestä" tai siis naista tässä tapauksessa. Muutto mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään syksyllä.

Onko kukaan ajamassa tänään tai huomenna Riihimäeltä pk-seudulle? Tarvitsisin paikkakunnalle jääneet avaimet. Kiitos paljon :).

En ole varma kannattaisiko tämän olla täällä vai lemmikkipuolella.

Olen lähdössä 5 kuukauden ulkomaan reissulle ja tarvitsen viljakäärmeelle hoitopaikkaa täksi ajaksi. Paikka pitäisi löytää Kuopiosta tai jos voit noutaa kaverin niin voi olla kauempaakin. Ilmaiseksi hommaa ei tarvitse tehdä (saa toki :D). Korvauksesta voidaan sopia. Jos voit auttaa asiassa tai tunnet jonkun niin laita sähköpostia.

Yhteydenotot: hokloi@outlook.com

Ajelen Oulu-Tampere-Turku välin nyt perjantaina, eli kyytiin mahtuu yksi. Lähtö about 10 aikoihin.

Mulle saa laittaa yv:tä jos tarvii apua suomentamaan teknistä kieltä englannista suomeksi jos tilailee osia tai vastaavaa jenkeistä autoihin, prätkiin jne.Olen asunut jenkeissä 8 vuotta, tunnen jenkkiautot ja pienkoneet aika hyvin ja olen tehnyt mekaanikon hommia.

Mulle saa laittaa yv:tä jos tarvii apua suomentamaan teknistä kieltä englannista suomeksi jos tilailee osia tai vastaavaa jenkeistä autoihin, prätkiin jne.Olen asunut jenkeissä 8 vuotta, tunnen jenkkiautot ja pienkoneet aika hyvin ja olen tehnyt mekaanikon hommia.
Asutko tällä hetkellä jenkeissä vielä? Joskus meinaan on tilanteita, että jotain osaa ei saa suomeen, joten pitäis jonkun välittää osa etiäppäin. Toki tästä valmis korvaamaan kulut, jos joskus taas tarve tulee.

Hei mies tai miehen puoliso pk-seudun alueelta! Onko kaapeissanne liikaa T-paitoja? Tekeekö mieli konmarittaa kaapit kuntoon? Nyt viikonloppuna ajelen pk-seudulla ja voin hakea pois ylimääräisiä miesten vaatteita. Toimitan ne kodittomien vaatekeräykseen Helsinkiin.

http://vvary.fi/haluatko-auttaa/

Tarvitaan puhtaita ja ehjiä, erityisesti miehille sopivia
- T-paitoja
- ylimääräisiksi jääneitä kalsareita, sukkia, kerrastoja, eli esim. ne väärän kokoiset käyttämättä jääneet joululahjat
- pipot, hanskat, kaulaliinat
- muita vaatteita, ei kuitenkaan kesävaatteita tyylin shortseja.
- deodoranttisuihkeita tai muuta hygieniatavaraa
- jos innostuu kaupasta hakemaan, niin aina tarvitaan niitä alusvaatteita ja sukkia, lisäksi esim. hammasharjoja, hammastahnaa, hammastikkuja, saippuaa, naisille terveyssiteitä.

Laittaisitko sähköpostia minulle kisumisu.pakkis@gmail.com, niin sovitaan mistä haen ja mihin aikaan. Kiitos jos pystyt auttamaan! :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom