Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus poliiseilta voi pyytää apua tuon kaltaisissa asioissa. Tulevat paikalle,jos ei ole muuta kiireempää keikkaa ja jos se auton omistaja tai haltija pystyy osoittamaan henkilöllisyytensä ja antaa suostumuksensa sisälle murtautumiseen.
Asutko tällä hetkellä jenkeissä vielä? Joskus meinaan on tilanteita, että jotain osaa ei saa suomeen, joten pitäis jonkun välittää osa etiäppäin. Toki tästä valmis korvaamaan kulut, jos joskus taas tarve tulee.Mulle saa laittaa yv:tä jos tarvii apua suomentamaan teknistä kieltä englannista suomeksi jos tilailee osia tai vastaavaa jenkeistä autoihin, prätkiin jne.Olen asunut jenkeissä 8 vuotta, tunnen jenkkiautot ja pienkoneet aika hyvin ja olen tehnyt mekaanikon hommia.
Ei, en ole asunut enää pitkään aikaan että en voi auttaa siinä asiassa.Asutko tällä hetkellä jenkeissä vielä? Joskus meinaan on tilanteita, että jotain osaa ei saa suomeen, joten pitäis jonkun välittää osa etiäppäin. Toki tästä valmis korvaamaan kulut, jos joskus taas tarve tulee.