Ankkojen synkkä salaisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän sopisi hyvin se Donald Duck -gorefetissivideo mitä katselin kiihottuneena useinkin. Olisiko kenelläkään linkkiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en kyllä ite paljo säälisi Iinestä, sekun jakaa tavaraansa Akulle ja kaikenlisäksi vielä Hannulle joka on kaiken lisäksi hanhi, varsin sairasta toimintaa, Iines on kyllä melko biatch :D

Roope on myös nähtävästi painanu Millaa, mutta ei kitupiikkinä maksanutkaan palveluksista vaan heitti heti aamulla Italialaisen porton luutineen pihalle.

Roope on myös nähtävästi painanu Millaa, mutta ei kitupiikkinä maksanutkaan palveluksista vaan heitti heti aamulla Italialaisen porton luutineen pihalle.

Millan palvelut on kuitenkin suhteellisen järkihintaisia, eihän se olisi kuin yhtä lanttia vailla :hyper:

Evoluution kannalta mielenkiintoista. Ymmärsin tuosta tekstistä, että on olemassa joitakin tiettyjä ankkalajeja, joilla tämä raiskaus on yleistä. Ja näille tietyille lajeille on muodostunut sitten näitä vaginaalisia erityispiirteitä, kuten tuossa mainittiin, että emätin pystyy blokkaamaan raiskaajan sperman ja näin ollen estämään raskauden. Mikähän tämän ilmiön tarkoitus on evoluution kannalta? Nähdäkseni tuo vain vaikeuttaa lajin lisääntymistä.

Mikähän tämän ilmiön tarkoitus on evoluution kannalta? Nähdäkseni tuo vain vaikeuttaa lajin lisääntymistä.

Yksi keino hillitä ankkapopulaation räjähdysmäistä kasvua? Tämmösiä marsseja jos alkas joka nurkalla olemaan niin kyllä siinä suurin osa pakkislaisistakin lakoisi edestä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yksi keino hillitä ankkapopulaation räjähdysmäistä kasvua?

Se voi tietysti olla. Täytyy kyllä sanoa, että kohtalaisen sairas ja perverssi tapa luontoäidillä pitää populaatiot kurissa. Eihän sitä sitten tiedä, vaikka ihmisetkin alkaisivat kehittyä tähän suuntaan. Onhan meilläkin jonkinasteinen populaation räjähdysmäisen kasvamisen ongelma. Armoton luonto.

Ylen sanomat 1.1.2012.

"Tampereen vastaanottokeskus Sorsapuisto on saanut ikävän maineen raiskaaja-ankkojen johdosta" kommentoi keskuksen vastaanottovirkailija Pertti Munapirtti. "Ei täällä ole päivääkään ilman joukkoraiskausta, eiväthän ne osaa edes natiivien kieltä" virkkoo Munapirtti.

Se voi tietysti olla. Täytyy kyllä sanoa, että kohtalaisen sairas ja perverssi tapa luontoäidillä pitää populaatiot kurissa. Eihän sitä sitten tiedä, vaikka ihmisetkin alkaisivat kehittyä tähän suuntaan. Onhan meilläkin jonkinasteinen populaation räjähdysmäisen kasvamisen ongelma. Armoton luonto.

Luontohan on hoitanut jo homman tekemällä naisista pihtareita.

Yksi keino hillitä ankkapopulaation räjähdysmäistä kasvua? Tämmösiä marsseja jos alkas joka nurkalla olemaan niin kyllä siinä suurin osa pakkislaisistakin lakoisi edestä!

Montakohan raiskausta noillakin ferstareilla tapahtui?

^^ Voisin luulla että hyvin monta. Huomatkaa vähän 30sek jälkeen lähes keskellä oleva alfauros joka rupeaa uhittelemaan muille.

20100712.gif

"Yllättäen" otit esimerkiksesi linkin, jossa tumma urosankka raiskaa valkoista naarasankkaa. Voitko olla yhtään enempää rasistinen noiden piiloviestiesi suhteen? Kyllähän muunkin väriset ankat raiskaavat! Ärsyttävää kapeakatseisuutta, kun ei osata nähdä minkälaisen rikkauden ankat tuovat meille.

Luontohan on hoitanut jo homman tekemällä naisista pihtareita.

Räjähtäneestä väkiluvusta, joka huitelee jo päälle seitsemässä miljardissa, voisi kuitenkin päätellä, että luonto ei ole tätä asiaa kovin tehokkaasti hoitanut. Ilmeisesti on vielä naisia, jotka eivät pihtaa.

Räjähtäneestä väkiluvusta, joka huitelee jo päälle seitsemässä miljardissa, voisi kuitenkin päätellä, että luonto ei ole tätä asiaa kovin tehokkaasti hoitanut. Ilmeisesti on vielä naisia, jotka eivät pihtaa.

Niin, ei ole tainneet Afrikan ja Aasian naiset vielä kuulla pihtaamisen jalosta tarkoituksesta.

Tota korjatkaa jos olen väärässä ja mun ala-asteen bilsan maikka puhui pehmoisia. Sanoi että että linnuilla uroksellakaan ei ole genitaaleja siis kyrpää minkä työntää naaraaseen. Yhdyntä linnuilla tapahtuu "hieraisemalla" eli kummallakin reiät joiden kautta siitetään. Piirsin siitä sarjakuvan kokeeseen ja sain täydet pojot. Nyt olen:confused: miksi noille nartuille kehittyisi toi labyrintti jos sinne ei mitään muuta kuin spermaa työnnetä.

Jos mua on opetettu väärin niin terveiset Pekka Paappaselle, vitun amatööri. Luokkaretkellä kyy puri sitä kun luuli rantakäärmeeksi:D

Tota korjatkaa jos olen väärässä ja mun ala-asteen bilsan maikka puhui pehmoisia. Sanoi että että linnuilla uroksellakaan ei ole genitaaleja siis kyrpää minkä työntää naaraaseen. Yhdyntä linnuilla tapahtuu "hieraisemalla" eli kummallakin reiät joiden kautta siitetään. Piirsin siitä sarjakuvan kokeeseen ja sain täydet pojot. Nyt olen:confused: miksi noille nartuille kehittyisi toi labyrintti jos sinne ei mitään muuta kuin spermaa työnnetä.

Jos mua on opetettu väärin niin terveiset Pekka Paappaselle, vitun amatööri. Luokkaretkellä kyy puri sitä kun luuli rantakäärmeeksi:D

argentine-lake-duck.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom