Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en kyllä ite paljo säälisi Iinestä, sekun jakaa tavaraansa Akulle ja kaikenlisäksi vielä Hannulle joka on kaiken lisäksi hanhi, varsin sairasta toimintaa, Iines on kyllä melko biatch :D
Roope on myös nähtävästi painanu Millaa, mutta ei kitupiikkinä maksanutkaan palveluksista vaan heitti heti aamulla Italialaisen porton luutineen pihalle.
Mikähän tämän ilmiön tarkoitus on evoluution kannalta? Nähdäkseni tuo vain vaikeuttaa lajin lisääntymistä.
Yksi keino hillitä ankkapopulaation räjähdysmäistä kasvua?
Se voi tietysti olla. Täytyy kyllä sanoa, että kohtalaisen sairas ja perverssi tapa luontoäidillä pitää populaatiot kurissa. Eihän sitä sitten tiedä, vaikka ihmisetkin alkaisivat kehittyä tähän suuntaan. Onhan meilläkin jonkinasteinen populaation räjähdysmäisen kasvamisen ongelma. Armoton luonto.
Yksi keino hillitä ankkapopulaation räjähdysmäistä kasvua? Tämmösiä marsseja jos alkas joka nurkalla olemaan niin kyllä siinä suurin osa pakkislaisistakin lakoisi edestä!
^^ Voisin luulla että hyvin monta. Huomatkaa vähän 30sek jälkeen lähes keskellä oleva alfauros joka rupeaa uhittelemaan muille.
Todennäköisesti mamu. Ettei vain olisi Kanadanhanhi.Epäilisin hormoonien käyttäjäksi.
Luontohan on hoitanut jo homman tekemällä naisista pihtareita.
Räjähtäneestä väkiluvusta, joka huitelee jo päälle seitsemässä miljardissa, voisi kuitenkin päätellä, että luonto ei ole tätä asiaa kovin tehokkaasti hoitanut. Ilmeisesti on vielä naisia, jotka eivät pihtaa.
Tota korjatkaa jos olen väärässä ja mun ala-asteen bilsan maikka puhui pehmoisia. Sanoi että että linnuilla uroksellakaan ei ole genitaaleja siis kyrpää minkä työntää naaraaseen. Yhdyntä linnuilla tapahtuu "hieraisemalla" eli kummallakin reiät joiden kautta siitetään. Piirsin siitä sarjakuvan kokeeseen ja sain täydet pojot. Nyt olen miksi noille nartuille kehittyisi toi labyrintti jos sinne ei mitään muuta kuin spermaa työnnetä.
Jos mua on opetettu väärin niin terveiset Pekka Paappaselle, vitun amatööri. Luokkaretkellä kyy puri sitä kun luuli rantakäärmeeksi:D