Animal Rage, uusi PWO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja optim
  • Aloitettu Aloitettu
Jackediin verrattuna: beta-alaniinin vaikutus tuntu paljon kovemmin (esim takaraivossa ja forkuissa?!) n. vartti ottamisen jälkeen tuntu että joku paniikkikohtaus iskee ja puolen tunnin päästä oli jo niin hermostunut että teki mieli juosta olohuonetta ympäri mutta muuten en huomannut mitään yli-ihmisen voimia tms :D Otin siis ohjeistuksen mukaan 45min ennen treeniä. Hyvin jakso vetää reilun tunnin treenin ja hiki lensi, kuten aina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolme reeniä nyt tullu vedettyä tällä: hyvä pumppi ja energia riittää ihan hyvin ainakin vajaan tunteroisen reeniin. Kyllä no-xplode pesee tän vaikkei anna ehkä niin hyvää pumppia.

Voi hemmetti tekis mieli itekki tilata tätä, mutta kaapista löytyy melkeinpä ihan täysi purkki Jack3dia pölyttymästä, joka ei oikein toiminu niin kuin kuvittelin. No-xplode päihitti reippaasti tuon (vaikka myrkyltä tuntuikin). Enkä ole sitä varmaan johkin muutamaan kuukauteen edes käyttänyt pitäs nyt survoo nassuun se tai viskoo pois ja ostaa jotakin parempaa buusteria ja tää kuulostaa nyt vähän liiankin houkuttelevalta. Ketuttaa vaan jotkut tuotteet joista ei huomakkaan sellaista vaikutusta mitä olisi odottanut ja huomaakin, että purkki kerää pölyä ja on koristeena jossakin komerossa..

Onkos ketään huomannut tämän aiheuttavan mitään vaikutuksia unen saannin kanssa, jos on ottanut vaikka illalla ja olisi menossa nukkumaan jonku noin 4h päästä. No-xplode aiheutti usein hermostuneisuutta ja ylikierroksilla käymistä vielä yöllä vaikka olisi miten väsynyt. Kun taas Jack3din jälkeen olen kuitenkin joka kerta unen saanut ihan normaalisti, vaikka illalla olisinkin ottanut.

Itse tätä hommasin mielenkiinnosta Animal merkkiä kohtaa, olen jotenkin tykästynyt siihen merkkiin, mutta niin! Itse tuote ei ekan kerran jälkeen mitenkään hirveenä "buustannut" treeniä, pumppi oli kyllä ihan kiva, mutta ne ole ihan varma oisko toi BSN:än Xplode parempaan pumppiin johtavaa. Piristi ihan kyllä, mutta treenin aikana oli olo kuin lumiukolla, aivan pihalla. :D Tein vaan sarjoja mitään muuta sen miettimättä, johtuneeko sitten jostain muusta. Onko muilla tämmöstä ollu? Kattoo ny miten toimii tän viikon muissa treeneissä sitte.

No nyt on parisen viikkoo ollu reeneissä mukana tää tuote ja tuntus vieläkin ihan hyvältä! Tää pienimuotoinen "täpinä" ennen ensimmäistä sarjaa on tullu ny uutena ja pumppikin toimii vielä ihan hyvin.

Mulla oli eilen ekaa kertaa kokeilussa ja tykkäsin kovasti. Purkillinen Crackia on jo tullut nautittua ja kyllä tämä mun mielestä parempaa on kaikin puolin, paitsi makuna. Pumppi on tosi hyvä. Crackista tulee sellainen kummallinen olo, vähän kuin olisi "pihalla"

Nyt kolmessa treenissä kokeillut ja ei nyt mitään ihmeempää vaikutusta. Aijemmin en oo kokeillut kuin Rooster boosteria ja kofutabuja. Siinä 50 minsan kohdilla alkaa puhti olla vähissä ja pitää vetää enemmänki hurmeen maku suussa,kuin hurmiossa. Sama juttu siis oon ottanu sit Roosteria,kofutabuja tai tätä. Ekalla kertaa,kun en tienny tehosta,otin puoli mitallista. Treenin aikana yritin miettiä onko mitään vaikutusta. Seuraavalla kerralla vedin puolipulloa Ediä n. puoli tuntia ennen mitallista Animal Ragea. Nojoo.Ehkä jotain extra virtaa ja pumppia.Ehkä. Nyt otin mitallisen Ragea,häsläilin liki 20 minsaa ennen reeniä,ja kun ei ihmeemmin tuntemuksia ollut niin sekotin vähä alle puoli mitallista veteen ja otin sen. Treenin alkuvaiheessa hivenen ihon kihelmöintiä,mut se meni nopeesti ohi ja muuten ei erikoisempia vaikutuksia. Ehkä ei sit pure niin lujaa just muhun.

Jep, eikä suositella naisille koska räjäyttää testosteronin kasvuun siinä ohella, jep jep. "animalrage" vittu noita boostereiden nimiä :D

Kyllä kyllä :D Suomessa toimis vielä paremmin nimi "APINAN RAIVO"

Mulla selkein vaikutus on ollu vieroitusoire. Kaks päivää reenin jälkeen alkaa oleen semmonen "jotain tekis mieli"-olo ja vähä hermustunut ja viluinen fiilis. Vastaavia oireita ei ole aijemmin ollut, joten en keksi mistä muusta vois johtua.

Nostetaas tätä threadia vähän eloon kysymyksillä. Elikkä olisin kiinnostunut kyseisestä PWO:sta ja haluaisin tietää joitain olennaisia asioita niiltä, jotka ovat tätä käyttäneet ja on kokemusta. Itse olen käyttänyt ja käytän Crazea. Ensimmäisellä kerralla mieletön fiilis ja loistava treeni. Siihen se sitten vähän lässähti. Ei oikeastaan minkäänlaista vaikutusta enää muilla kerroilla. Kyllähän se pienen focuksen antaa, kun ei joka kerralla ota, mutta odotin enemmän. Piristäviä vaikutuksia ei juuri ollenkaan enää.

Eli miten toimii tämän Animal Ragen kanssa? Toimiiko vai jääkö vaikutukset parin kerran jälkeen olemattomiin? Tuleeko mitään sivuvaikutuksia, kuten Beeta-alaniinista tai jotakin muita ja onko liian häiritseviä? Jos kokemusta, niin vertailkaa tuotetta Crazeen, hyviä ja huonoja puolia. Voitte myös kertoa itsestänne jotain. Esimerkiksi millaista treeniä teette, ikä (vaikka noin suunnilleen), koko ja miten yleensä kehonne reagoi vastaaviin aineisiin. En viitsisi reilua neljää kymppiä laittaa aineeseen, joka ei toimi.

Siihen tulokseen oon tullut, että taitaa nuo PWO:t olla loppujen lopuksi kaikki vähän samanlaisia. Kerran pari toimii ja siihen se sitten jääkin. Crazessa ainakin tämä ja mitä olen muita yrittänyt etsiä, niin ei oikein tahdo löytyä hyviä. Varmaan ihan kokeilemisen arvoinen olis Animal Rage, mutta enpä oikein siihen nyt aijo sijoittaa, kun ei sitä rahaa ole loputtomasti tuhlattavaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom