Animal pump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salemi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkemmin tuotteen sisältöön tutustuneena ostin huvikseni purkin tätä kallista ainetta nyt kun NO Xplode loppui. NO Xplode auttoi treeniä aika usein mutta sai myös aika usein vatsan kuralle, ehkäpä tämä pre-workout-setti sopisi minulle paremmin.

Voin raportoida miten toimii.

Tässäpä ensimmäinen raportti: Otin annoksen lähes tyhjään vatsaan. Ohjeiden mukaan tuotetta pitäisi ottaa 30-40 minuuttia ennen salia. Itse tunsin kevyttä pirteyttä noin 40 minuuttia tuotteen ottamisen jälkeen jolloin lähdin juoksemaan salille. Parin kilometrin juoksu hiekkarannan kautta auringonpaisteessa vei isoimman terän piristävältä vaikutukselta ja salille päästyäni en tuntenut olossani mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Treenin puolen välin aikoihin tunsin, että treeni alkoi kulkea vähän tavallista paremmin. Sen kummallisempia tuntemuksia ei Animal Pump ensimmäisellä kertaa aiheuttanut. Ensimmäisiä käyttökertoja vertaillessa NO Xplode vaikuttaa paremmalta tuotteelta (joskin saa minulla useasti vatsan sekaisin, siksi en viitsi sitä enää käyttää).

Onks tää mistää kotoisin tää Animal Pump?

Ei se ainakaan pumppiin mitään auta.

Frank Mcgrath mainostaa sitä ja uskallan väittää, että käyttää muutakin kuin Animal Pumppia... ainakin Animal Stak vaaditaan kans ;)

animalpump.jpg

Minä otin heratilauksen kylkiäisiksi tällaisen Animal Pump -purkin kun oli roimassa alennuksessa.

Ei tosiaan mitään kummallisia vaikutuksia ainakaan pumpin kannalta ole havaittavissa. Kyllähän tuo piristää selkeästi ja yöunet menee mulla jos liian myöhään tulee otettua. Ennen tätä boosteri oli kahvikuppi, eikä se vienyt samalla tavalla yöunia. Voisin sanoa että piristeenä ihan ok kun oli alennuksessa, mutta ei kyllä täydellä hinnalla lunasta lupauksiaan missään määrin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom