Animal methoxy stack

Originally posted by Nitsku
GHMaxin sisältämä arginiini auttaa enemmänkin makuuhuoneen puolella kuin salilla ;)

Arginiiniahan käytetään esimerkiksi yhtenä mahdollisuutena lapsettomuushoidoissa, koska sen pitäisi lisätä siemennesteen tuotantoa. Lisäksi sen pitäisi helpottaa erektion saantia (jos se lapsettomuus johtuu vaikka siitä...). Jossain muistan myös mainitun, että arginiini lisää seksuaalista halukkuutta.

Nuo edellä mainitut olivat sitten poimintoja terveyspalstoilta yms., joten siellä ei puhuttu mitään kasvuhormonituotannon lisääntymisestä 300 %lla.

Juu, kyllä arginiinista voi olla iloa makuuhuoneessakin. Kasvuhormonitasoja arginiini nostaa, mutta kuten näissä buustereissa yleensäkin, tarvittavat määrät ovat aika suuria, arginiinin tapauksessa 10-30 g. Ja jos elimistössä on herpes-virus, on arginiinin kanssa syytä olla varovainen.

http://www.futurescience.com/arginine.html

http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/aminohapot.htm

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä..

ne jokku jannut väittää että AMS potkii..eikä tuota tuotetta voi verrata mihkään proteiineihin.

Kaipa se jollain voi tosiaan potkiakin, ei siitä tiedä. Jos on ylimäärästä rahaa niin voihan tuollaisia aina kokeilla ja todeta käytännössä että toimiiko vai ei. Mä ajattelin joskus kokeilla myös Methoxy Complex tuotetta, pahasti luulen että on silkkaa ja pelkkää rahastusta, mutta mielenkiinnosta.

Nyt kun tuota humpuukiksi leimaamaani GHMaxia tutkii tarkemmin, sehän vaikuttaa ihan järkevältä lisäravinteelta. Tuo päivän annostus sisältää 5g argiinia ja ornitiinia, eli vähän alakanttiin tuo määrä mutta aineet oikeat. Lisäksi hieman vitamiinia ja l-karnitiinia ei kuulosta pahalta. Mikä ainesosa tuossa hoitaa tuota mainostettua antikatabolista puolta?
Hmm.. pitäisiköhän tuota testata uudestaan joku kerta niin että treeni ja ravinto nyt muuten oikeessa kuosissa, toisin kun silloin aikanaan kun tuota kokeilin... Mielenkiinto heräs. :rolleyes:

Originally posted by turre101
Kaipa se jollain voi tosiaan potkiakin, ei siitä tiedä. Jos on ylimäärästä rahaa niin voihan tuollaisia aina kokeilla ja todeta käytännössä että toimiiko vai ei. Mä ajattelin joskus kokeilla myös Methoxy Complex tuotetta, pahasti luulen että on silkkaa ja pelkkää rahastusta, mutta mielenkiinnosta.

Nyt kun tuota humpuukiksi leimaamaani GHMaxia tutkii tarkemmin, sehän vaikuttaa ihan järkevältä lisäravinteelta. Tuo päivän annostus sisältää 5g argiinia ja ornitiinia, eli vähän alakanttiin tuo määrä mutta aineet oikeat. Lisäksi hieman vitamiinia ja l-karnitiinia ei kuulosta pahalta. Mikä ainesosa tuossa hoitaa tuota mainostettua antikatabolista puolta?
Hmm.. pitäisiköhän tuota testata uudestaan joku kerta niin että treeni ja ravinto nyt muuten oikeessa kuosissa, toisin kun silloin aikanaan kun tuota kokeilin... Mielenkiinto heräs. :rolleyes:

Arginiinin ja ornitiinin määrät/suhteet vaikuttavat sinänsä järkeviltä, mutta olisi mielenkiintoista tietää toimiiko tuote muutenkin kuin teoriassa/laboratoriossa.

Minulla on sellainen mielikuva, että arginiini tuotiin joitain vuosia sitten markkinoille suurella kohulla, mutta sitten kävi vähän kuin HMB:lle = tulokset olivat melko olemattomia hintaan nähden.

Jep, nettiä selatessa tarttui sellanen kuva että tuo arginiinin ja ornitiinin toiminta on ihan faktaa, mutta noita tarvitaan riittävä määrä, tämähän käy ilmi myöskin Hannibalin antamista linkeistä, kannattaa lukea nuokin.

Tuo HMB onkin hieman hämärä, liikkeet jotka sitä myyvät, mainostavat sitä kataloogeissaan näyttävillä mainosteksteillä ja suurilla kehuilla (ja hinnalla =), mutta en ole vielä törmännyt keneenkään joka tuota HMB:tä käyttäisi, en ole myöskään millään foorumilla kuullut siitä sen enempää positiivista kuin negatiivistakaan palautetta. Onkos kukaan täältä sitä jossain vaiheessa kokeillut?

Tuntuu vähän että näistä monet on aineita, jotka eivät sinällään yksinään tee oikein mitään suurinakaan määrinä, vaan joko A) korjaavat ruokavaliossa olevia puutteita tai ravintoainetta ei voi ruuasta saada tarpeeksi käytännössä B) Toimivat hyvin joidenkin muiden ravinteiden kanssa yhdessä, eli kaikki pitää olla kohdallaan ja sitten pientä lisäpotkua voi saada.

AMS

Kyselin jrfitnessin poijilta tuosta AMS:stä ja sanoivat että tuotetta on testattu 5 vuotta olikohan "hollannissa" ennen kuin tuli myyntiin. Yks paketti sisältää kuulemma 8 pilleria/kapselia.(jotka muka tulisivat kalliimmaksi erikseen ostettuina). Päivä annos eli yksi paketti tekisi sitten ~19mk. About tupakka-askin hinta.

Kuin myös... Onhan tuota jo kokeiltu, mutta nyt kun on treeniin muutenkin järki otettu mukaan :rolleyes: niin herää kysymys että mahtaako tuosta jotain haittaa olla, esim. GH:sta? (Siis sikäli jos se onkin toimivaa tavaraa) Ainakin kasvuhormoonin suhteen puhutaan että luusto pitäisi olla loppuun kehittynyt, no mahtaako tuo 17 vuotiaalla olla loppuun kehittynyt, pituutta on ainakin jo sen mitä tulee olemaankin, 186,5, ja kasvupyrähdys oli jo joskus yläasteen alkuluokilla.

Eihän nyt kyse mistään roinaamisesta ole vaan aika miedoista aineista ja luonnollisista semmosista mutta silti kaikki mahd. haittavaikutukset kiinnostaa, GH:sta, ja Methoxy Complexista. Jompaakumpaa minäkin haluaisin mielenkiinnosta kokeilla, olisi kiva pitää kirjaa tuloksista, mitoista, ja muutenkin seurata että onko sillä mitään vaikutusta jos ottaa sitä kuten annostus sanoo.
Eli haittavaikutuksia, edes teorian puolella?

AMS:n toimivuudesta en tiedä mutta sitä en kokeile ihan siksi että sisältää testoboosteria, ja niistä on juttua liikkunut että heiluttelee mielialoja, ja tässä iässä en takuulla tuollaista tarvitse (eikä siitä apua olisikaan) kun testotasot on muutenkin huipussaan.

Kun alan käyttämään vitamiineja ja mineraaleja melko suuria annoksia, painoni nousee massakaudella 1-1,5kg parissa päivässä. Lihakset tuntuu täydemmiltä ja jänteet paremmin voidelluilta. Todennäköisesti veren nestemäärä lisääntyy. Olen kokeillut vaikutuksen usein samoin seurauksin. En tiedä vaikutusta dietillä, kun en ole ilman.

Kreatiini nostaa painoa 2-3kg massakaudella. Dietillä noin puolet vähemmän. Treenissä ei juuri vaikutusta.

Kun aikoinaan aloitin käyttämään palautusjuomaa, kehityin nopeasti n.4kg ja voimissa tapahtui myös hyppäys.

Siis kolme merkittävintä naturaalia kehityspiikkiä on ollut 1.palautusjuoma
2.kreatiini
3.vitamiini/mineraali

Jotta ei totuus unohtuisi, täytyy vähän palata perusasioihin. Moni tuntuu etsivän jotain oikoteitä massaan. Niitä ei ole. On hyviä helpotuksia. Lisäyksiä edelliseen postiin. Kun olin muutaman vuoden treenannut tosissani ja kasvanut suht tiukkana n.15kg, niin kehitys hidastui. Aloin kyykätä tosissani ja massaa tuli taas melko pian n.7kg.
Sitten oivalsin mitä syöminen oikeasti pitää olla. Jälleen massaa helposti 10kg, tosin joukossa hieman fläsääkin.

Vielä yksi massan kehityspiikki historiasta löytyy ja se tuli maastavedolla ja vaikutus läskeineen ehkä 5kg.

Olen nyt vanhennuttani osan lihaksista muuttanut läskiksi, mutta noin homma mulla meni. Jos vertaatte edellisessä postissa listaamiini lisäaineisiin, kovalla treenillä ja isolla syömisellä on paljon surempi merkitys, kuin sallituilla lisäravinteilla.

Mä oon pikkuhiljaa saanut kantapään kautta oppia mikä syömisen tarkotus on, välillä on kuihduttu päivä päivältä ja treenattu kun hullu, kun söin jotain 1000 - 1500kcal / päivä... Nykyään keskityn mässäämään pitkin päivää kaiken mitä eteen sattuu (ei roskaruokaa =) ja päässy jo tuonne 4000kcal / päivä lukemille, ja treeni kulkee ihan erilailla kun ennen, kenties sitä kehitystäkin rupeaa tapahtumaan eri tahtiin. =)

Tuollasista lisäravinteista (kuten GH:t) voisi kenties jotain lisäpotkua saada jos pohja on muuten kunnossa, mutta ovat sen verran kalliita että niitä ei voi käyttää kuin kokeilumuodossa vaikka toimisivatkin.

Noiden stackien tärkein aine kofeiinin ja asperiinin (?) lisäksi on siis Ma Huang.
Onko tämä Ma Huang joka latinan kielinen nimi efelle vai onko Ma Huang muuten vaan efen lähisukulainen tai johdannainen?
Kertokaa sitten samalla että jos Ma Huang on kuin onkin sama asia kuin efe, niin miten on mahdollista ostaa ja myydä laillisesti niinkin kauheaa myrkkyä kuin efe?
Tossa yhessä linkissä Hulkki kertoi käyttävänsä piristeenä muita Ma Huangia sisältäviä lisäravinteita, miteköhän tuotteita hän tuolla tarkoitti?

Varmaan yrtti mistä koko "Efe" on saanut alkunsa. Harmi kun ei myydä tuoreyrttinä Citymarketin tuoreyrttiosastolla..
Originally posted by Jonksu
Noiden stackien tärkein aine kofeiinin ja asperiinin (?) lisäksi on siis Ma Huang.
Onko tämä Ma Huang joka latinan kielinen nimi efelle vai onko Ma Huang muuten vaan efen lähisukulainen tai johdannainen?
Kertokaa sitten samalla että jos Ma Huang on kuin onkin sama asia kuin efe, niin miten on mahdollista ostaa ja myydä laillisesti niinkin kauheaa myrkkyä kuin efe?
Tossa yhessä linkissä Hulkki kertoi käyttävänsä piristeenä muita Ma Huangia sisältäviä lisäravinteita, miteköhän tuotteita hän tuolla tarkoitti?

Olen nyt lukenut 4 artikkalia tosta Ma Huangista, joista kolmessa sitä kehuttiin ja yksi artikkeli oli jyrkästi koko ihmeyrttiä vastaan ja siinä sanottiin mm. että siitä irti pääsemiseksi pitää mennä sairaalaan kovien vieroitusoireiden takia.

Tässä pieni lainaus tosta viimeksilukemastani artikkelista:
The researchers looked at a database containing 926 reports of problems associated with the use of ephedrine (Ma Huang). Fifty of these were heart-related,including 14 sudden deaths, 13 strokes, two mini-strokes, nine heartattacks and six cases of rapid heart beats, according to researcher Dr. David Samenuk, a cardiology doctor at New England Medical Center. He noted that 38 subjects had no history of heart disease.

Awareness of the potential harm of these substances ``is critical to uninformed public,'' he said, adding that sudden death can occur after taking this substance, even if a person doesn't have heart disease.

Pientä propagandan lemua olen haistavinani...

Noissa artikkeleissa sanottiin myös, että Ma Huangia ei saisi käyttää kofeiinin, tai muiden piristävien aineiden kanssa.
Joten voitetteko valottaa minua, että mistä täältä kotosuomesta saa ostettua/tilattua jotain tuotetta, jonka ainut vaikuttava aine olisi tämä Ma Huang.

Ja jos jollain on kokemuksia Ma Huangista ( ei siis Ma Huang+kofeiini+asperiini+prohorkku+pässinkives Stackeistä ) niin kertokaa ovatko kokemusket olleet +/- ja menevätkö vähäiset rahani oikeaan osoitteeseen jos tilaan kyseistä rohtoa?

Originally posted by Jonksu
Olen nyt lukenut 4 artikkalia tosta Ma Huangista, joista kolmessa sitä kehuttiin ja yksi artikkeli oli jyrkästi koko ihmeyrttiä vastaan ja siinä sanottiin mm. että siitä irti pääsemiseksi pitää mennä sairaalaan kovien vieroitusoireiden takia.

Tässä pieni lainaus tosta viimeksilukemastani artikkelista:
The researchers looked at a database containing 926 reports of problems associated with the use of ephedrine (Ma Huang). Fifty of these were heart-related,including 14 sudden deaths, 13 strokes, two mini-strokes, nine heartattacks and six cases of rapid heart beats, according to researcher Dr. David Samenuk, a cardiology doctor at New England Medical Center. He noted that 38 subjects had no history of heart disease.

Awareness of the potential harm of these substances ``is critical to uninformed public,'' he said, adding that sudden death can occur after taking this substance, even if a person doesn't have heart disease.

Pientä propagandan lemua olen haistavinani...

Noissa artikkeleissa sanottiin myös, että Ma Huangia ei saisi käyttää kofeiinin, tai muiden piristävien aineiden kanssa.
Joten voitetteko valottaa minua, että mistä täältä kotosuomesta saa ostettua/tilattua jotain tuotetta, jonka ainut vaikuttava aine olisi tämä Ma Huang.

Ja jos jollain on kokemuksia Ma Huangista ( ei siis Ma Huang+kofeiini+asperiini+prohorkku+pässinkives Stackeistä ) niin kertokaa ovatko kokemusket olleet +/- ja menevätkö vähäiset rahani oikeaan osoitteeseen jos tilaan kyseistä rohtoa?

VARSINKAAN jenkkilääkärien ja FDA:n propagandaa ephedra-valmisteista ei kannata uskoa ! Yhdysvalloissa on nyt menossa joku hallituksen noitavaino ma huang-/epehdra-tuotteita vastaan.

Välillä netistä löytää ahneiden jenkkiasianajajien sivustoja joiden tekstit alkavat suunnilleen seuraavasti:

"Oletko itse tai joku tuttusi saanut oireita tai sydänkohtauksen ephedraa sisältävästä tuotteesta ? Jos näin on, niin ota yhteys meihin, nostamme oikeusjutun valmistajaa vastaan ja saat kunnon koravaukset."

Uskomatonta mutta totta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom