Animal Cuts

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make72
  • Aloitettu Aloitettu
jälleen kerran tämä aine tapetille. katselin vanhoja threadeja ja kaikki niistä päättyi hillittömään vittuiluun,että paskaa ainetta.minulla on yks tuttu kumminki ottanu tätä animal cutsia 2kuuria ja pudotti niiden avulla 15kg painoa.suurin osa tai kaikki pois lähteneestä painosta oli läskiä.kaveri kertoi,että tulee virtaa ja vie näläntunteen pois kokonaan.onko tästä aineesta ainoa positiivinen kokemus hänellä vai onko muita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niasiini 15mg, B6-Vit. 2mg. THERMOGEENINEN YHDISTELMÄ 575 mg: Vihreä tee uute, Synefriini, Cayenne, Octapamine, Tyramine, L-Theanine, PEA. LIPOTROOPPINEN YHDISTELMÄ 75mg: Koliini, Betaine, Inositoli. AINEENVAIHDUNTAA KIIHDYTTÄVÄ YHDISTELMÄ 900mg: Guarana, Karnitiini. KASVISPOHJAINEN NESTEENPOISTOYHDISTELMÄ 500mg: Dandelion, Uva Ursi. THYROID YHDISTELMÄ 175mg: Guggulsteroni, Soijan isoflavanoideja. INSULIININ ERITYSTÄ KIIHDYTTÄVÄ YHDISTELMÄ 100mg: Alfalinolihappo, Kromipolynikoninaatti, Kromipikolinaatti. NUCLEOTIDE REGULATORS 300mg: Inosine, Phosphatidylcholine. HERMONVÄLITTÄJÄT 250mg: St. John´s Wort, Tyrosiiini. ANIMAL CUTS YHDISTELMÄ 812mg: Sitriini, Greippi uute, pajun juuri, Fenyylialaniini, Sitrus bioflavanoideja. tuommonen aine sisältö löytyi animal cuts:in mainoksesta

juu suurin apu on siinä,että se vie näläntunteen.näin luulisin.........

minä tunsin sen "virran" ensimmäisen viikon aikana, parin tunnin verran annoksen otettuani, mutta sitten ei tuntunut eikä auttanut enää mitään, vaikka söin oikein Ma Huang-pitoista cutsia aikanaan. tiedä sitten herkemmistä tyypeistä... kaikkihan nuo thermo-boosterit on tehty edistämään rasvanpolttoa dieetillä, siis kunhan ensin on ruokavalio ja dieetti-liikunta kohdallaan, eli turha on lähteä mitään tuotetta mielestäni erikseen liikoja kehumaan. olen kuullut vain yhden kehun animal cutsista jossa erittelemättä todettiin että cuts toimii, tässä threadissa toisen. itse en lähtisi kyseistä tuotetta kehumaan koska on niitä huomattavasti halvempiakin tuotteita tarjolla, jotka ajavat ihan saman asian.

Anima Cutsissa on useita eri ainesosia, mutta suurta osaa näistä niin vähän, että vaikutukset taitavat jäädä marginaalisiksi, jos pelkällä cutsilla, ilman oikeanlaista liikuntaa ja ruokavaliota, yrittää läskejään vähentää. tosin jos niitä alkaa kaikkia ottamaan samaan aikaan suurempia määriä, ei sekään taida hyvästä olla...

Hullu inkkari sanoi:
minä tunsin sen "virran" ensimmäisen viikon aikana, parin tunnin verran annoksen otettuani, mutta sitten ei tuntunut eikä auttanut enää mitään, vaikka söin oikein Ma Huang-pitoista cutsia aikanaan. tiedä sitten herkemmistä tyypeistä... kaikkihan nuo thermo-boosterit on tehty edistämään rasvanpolttoa dieetillä, siis kunhan ensin on ruokavalio ja dieetti-liikunta kohdallaan, eli turha on lähteä mitään tuotetta mielestäni erikseen liikoja kehumaan. olen kuullut vain yhden kehun animal cutsista jossa erittelemättä todettiin että cuts toimii, tässä threadissa toisen. itse en lähtisi kyseistä tuotetta kehumaan koska on niitä huomattavasti halvempiakin tuotteita tarjolla, jotka ajavat ihan saman asian.

Anima Cutsissa on useita eri ainesosia, mutta suurta osaa näistä niin vähän, että vaikutukset taitavat jäädä marginaalisiksi, jos pelkällä cutsilla, ilman oikeanlaista liikuntaa ja ruokavaliota, yrittää läskejään vähentää. tosin jos niitä alkaa kaikkia ottamaan samaan aikaan suurempia määriä, ei sekään taida hyvästä olla...
no voisitko heittää nimiä niistä toimivemmista tuotteista? mulla on yhdestä hyvästä laihdutus luontaistuotteesta kokemusta AST SPORTS SCIENCE EPH833 jota ei enää saa vissiin koko suomesta.se "potki" todella huomattavasti

omiin rajallisiin kokemuksiini pohjaten: ma huang-pitoiset boosterit, joita saa vielä saa joistain
(netti)kaupoista, yhdistettynä apteekista saataviin kofeiinipillereihin.

Mä olen ymmärtänyt (saatan olla väärässäkin) että MaHuang olisi EU:n lakien mukaan luontaistuote ja siis hyllytavaraa..?

En ymmärrä miksi laihdutusvalmisteeseen pitäisi lisätä diureettia.

Kovin rajallinen kokemus "rasvanpolttajista", ECA:ta en oo kokeillut, enkä Ma Huangia tms. Itse "kenties erehdyin" ostamaan pari purkkia Animal Cuts:ia. Eka purkin aikana paino on tippunut 3 kg kuukaudessa yhdistettynä aerobiseen (50-70 km viikossa juoksua) ja lievästi miinukselle jäävään energiatasapainoon. Rasvaprosenttimittauksessa näyttäis rasvaprosentti tippuneen 22 %:sta 20 %:iin. En tiedä, onko tuolla Cutsilla osuutta asiaan, noin olis saattanut käydä ihan pelkällä aerobisella treenilläkin. Mun mielestä Cutsin diureettinen komponentti tuntui alkuun voimakkaalta, vaikutus ensimmäisten pussien jälkeen oli samaa luokkaa kuin parilla kerta-annoksella furosemidiä (voimakas reseptidiureetti). Nälkä ei vaivaa niin paljoa kuin aiemmin. Vaikea sanoa, mikä osuus tuolla cutsilla tosiaan on. Sen sisältämällä epigallokatekiinilla näyttäis löytyvän aika paljon tutkimusdataa vuodelta 2005 liittyen vähentyvään lipogeneesiin. Uskoako vai ei? Placebovaikutus sillä ainakin tuntui olevan, nyt kun on lukenut näitä mielipiteitä, niin placebovaikutuskin alkaa hiipua :)

Sumona sanoi:
Kovin rajallinen kokemus "rasvanpolttajista", ECA:ta en oo kokeillut, enkä Ma Huangia tms. Itse "kenties erehdyin" ostamaan pari purkkia Animal Cuts:ia. Eka purkin aikana paino on tippunut 3 kg kuukaudessa yhdistettynä aerobiseen (50-70 km viikossa juoksua) ja lievästi miinukselle jäävään energiatasapainoon. Rasvaprosenttimittauksessa näyttäis rasvaprosentti tippuneen 22 %:sta 20 %:iin. En tiedä, onko tuolla Cutsilla osuutta asiaan, noin olis saattanut käydä ihan pelkällä aerobisella treenilläkin. Mun mielestä Cutsin diureettinen komponentti tuntui alkuun voimakkaalta, vaikutus ensimmäisten pussien jälkeen oli samaa luokkaa kuin parilla kerta-annoksella furosemidiä (voimakas reseptidiureetti). Nälkä ei vaivaa niin paljoa kuin aiemmin. Vaikea sanoa, mikä osuus tuolla cutsilla tosiaan on. Sen sisältämällä epigallokatekiinilla näyttäis löytyvän aika paljon tutkimusdataa vuodelta 2005 liittyen vähentyvään lipogeneesiin. Uskoako vai ei? Placebovaikutus sillä ainakin tuntui olevan, nyt kun on lukenut näitä mielipiteitä, niin placebovaikutuskin alkaa hiipua :)

Aika kova määrä juoksua

No jaa...huipputasolla maratonia juokseva saattaa vetäistä sellaiset 200 km viikossa. Toistaiseksi tuntuu kulkevan 40-50 km viikossa ihan kevyesti 3-5 harjoituskertaan jaettuna, kohtalaisella rasituksella (<127 bpm) n. 19 %, rasitusalueella 127-154 n. 69 % ja maksimiteholla n. 7 % juoksuajasta. 72 km viikossa ollut enimmillään matkaa, silloin alkaa lihasaitiopaine jo rassaamaan. Syyskuussa tarkoitus vähennellä juoksua ja keskittyä lihaskuntoon.

Animal Cutsia on saanut näköjään punataustaisessa ja vihreätaustaisessa purkissa. Mitä muuta eroa niillä on kuin taustaväri? Itse satuin saamaan punamaalipurkin. 2. purkki menossa, paino ei enää tipu ja yöunet tuntuu kärsivän, Polar SX625 sanoo kuitenkin ettei ylikunnon puolella olla ja treeni sujuu yhä vaivattomammin.

Mun käsityksen mukaan siinä vihreessä pakkauksessa ei ole mukana tätä ma huang:ia kun taas punasessa on.... eli vihreestä puuttuu efiksen tuoma vaikutus. Viisaammat kertokoon lisää.....

animal1 sanoi:
vihreessä pakkauksessa ei ole mukana tätä ma huang:ia kun taas punasessa on
Näin se on!

Tuohon vuoden takaiseen postaukseeni, jossa minun piti nimetä efepitoisen Cutsin kanssa vaikutukseltaan yhtäläisenä kokemiani rasvanpolttotuotteita, tahtoisin nyt varsinaisesti (vihdoin) NIMETÄ yhden tuotteen: Leanstack.

Lean stacki putoaa varmaan toistaiseksi pois meiltä kun maahantuoja ei sitä ole saanut. Otamme tilalle suhteessa edullisemman Optimum nutritionin Diet boostin. Samaa shittiä eri purkissa. Harmittaa etten aikaisemmin kysynyt tuota, se näyttäisi paremmalta. Sesonki rasvanpoltossa on kohta ohi, mutta ens viikosta lähtien tuota saa meiltä.

vitanet_1854_255001476

vitanet_1854_255008385

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom