minä tunsin sen "virran" ensimmäisen viikon aikana, parin tunnin verran annoksen otettuani, mutta sitten ei tuntunut eikä auttanut enää mitään, vaikka söin oikein Ma Huang-pitoista cutsia aikanaan. tiedä sitten herkemmistä tyypeistä... kaikkihan nuo thermo-boosterit on tehty edistämään rasvanpolttoa dieetillä, siis kunhan ensin on ruokavalio ja dieetti-liikunta kohdallaan, eli turha on lähteä mitään tuotetta mielestäni erikseen liikoja kehumaan. olen kuullut vain yhden kehun animal cutsista jossa erittelemättä todettiin että cuts toimii, tässä threadissa toisen. itse en lähtisi kyseistä tuotetta kehumaan koska on niitä huomattavasti halvempiakin tuotteita tarjolla, jotka ajavat ihan saman asian.
Anima Cutsissa on useita eri ainesosia, mutta suurta osaa näistä niin vähän, että vaikutukset taitavat jäädä marginaalisiksi, jos pelkällä cutsilla, ilman oikeanlaista liikuntaa ja ruokavaliota, yrittää läskejään vähentää. tosin jos niitä alkaa kaikkia ottamaan samaan aikaan suurempia määriä, ei sekään taida hyvästä olla...