Animal Cuts

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja emilia78
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan ihan toimiva tuote, mutta kai tavallaan laiton tai melkein. Kyseisen firman tuotteet tyrmätään kaikki pakkotoistolla vanhasta tottumuksesta, kun putiikki on myynyt paljon huuhaa tuotteita. Tässä threadissa olisi tarvittu naisten kommentteja, naisethan on paljon herkempiä noille rasvanpolttajille. Olen kuullut, että jotkut naiset saa kunnon tärinät ja ylivilkkautta pelkästä efettömästä rasvanpolttajasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ongelma oli siinä, ettei paino vaan tippunut, vaikka muuten oli samat touhut ja ravinnot menossa ennen cutseja. Cutsit ilmeisesti tyrkkäs homman liikkeelle...who knows... Mut juu uskon et vaikka mitä turhia myydään markkinoilla, mut silti tuntu hölmöltä niin hyökkäävä asenne. Uskon et kaikilta yrityksiltä löytyy turhia tuotteita. Mut mitäs pienistä.

Tulokset ainaki nousi ja jakso treenata paremmin mut ei kyl ollu paljoo muuta vaikutusta. Tuli joskus syötyy yks pönttö ja oli kans viimenen kerta. Kannattaa laittaa johonki muuhun rahansa...C4 toimi ainaki itellä paremmin

Muutaman purkin cutsia käyttäneenä huomasin kyllä ravinnon ja aerobisen ollessa kunnossa tuon cutsin tehokkuuden. Käytin kumpaakin purkkia (vihreää ja punaista). Efetön versio ei antanut samanlaista virkeyttä ja lämmöntuottoa kuin efellä varustettu versio. Kuitenkin rasvanpolttajista kaikista tehokkaimmat tuotteet, joita olen käyttänyt. Annostuksena 2 pussia päivässä toimii hyvin kummankin tuotteen kohdalla. Korkea hinta on tuossa huonona puolena. Olen testannut muitakin merkkejä mutta em. tuotteet ovat olleet parhaita. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom