Andrei Arlovski, taitava lasileuka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tossa mieleen että onko Arlovski vs. Buentello lyhyin titteliottelu UFC-historiassa? Se oli ohi ennenkuin se edes alkoi...

Mä muistelin samaa matsia.. Kukaan muu kuin Big John ei edes tajunnut mitä just tapahtu. Buentello putos AA:n selkään röhnöttämään ja yleisö alko buuaamaan!!! :D

Niinpä muuten onkin, ihan totta. No eihän noita hullukaan muista. Kumpi olisi parempi liiga? SFL taitaa jopa olla kovempi, ja varmaankin Andrei voisi saada sopimuksen.

Ketä tuolla One FC:ssä on Hewareissa? Gracie ja Bob Sapp, loput jotain filippiiniläisiä yms. ?
Ei edes liigan sivuilla ole muita hewareita kuin Gracie.

Entä SFL:ssä, Bob Sapp, Duffee, Grove, James Thompson. Siinä ne jotka on otelleet siellä, yhtäkään Hewaria ei ole liigan listoilla.

Niinpä muuten onkin, ihan totta. No eihän noita hullukaan muista. Kumpi olisi parempi liiga? SFL taitaa jopa olla kovempi, ja varmaankin Andrei voisi saada sopimuksen.

Ketä tuolla One FC:ssä on Hewareissa? Gracie ja Bob Sapp, loput jotain filippiiniläisiä yms. ?
Ei edes liigan sivuilla ole muita hewareita kuin Gracie.

Entä SFL:ssä, Bob Sapp, Duffee, Grove, James Thompson. Siinä ne jotka on otelleet siellä, yhtäkään Hewaria ei ole liigan listoilla.

Tuskin kukaan voi vakavalla naamalla väittää SFL:n olevan ONE FC:ta parempi. ONE FC on kuitenkin ainakin omasta mielestä top 5 organisaatio maailmassa.

Tuskin kukaan voi vakavalla naamalla väittää SFL:n olevan ONE FC:ta parempi. ONE FC on kuitenkin ainakin omasta mielestä top 5 organisaatio maailmassa.

Siis mä kysyin just sen takia, kun en oikeasti tiedä. Kummassakin ollut alle 5 eventtiä (?) ja kummankaan sivuilla ei ole yhtäkään hewaria listattuna. Niin kummassa kovemmat hewarit, ja keitä siellä on noiden mun mainitsemien lisäksi?

Jossain oli että AA olisi ollut "minor" polvileikkauksessa ja palaa kesäkuussa. Mutta mitä Proelitelle kuuluu, kuukausiin ei ole ainakaan sivujen tapahtumia päivitetty? Jospa se matsaisi jossain muualla.. One ois mielenkiintonen, revanssi renkaanvaihtajaa tai vaikka Pedro Rizoa (jos selviää Fedorista hengissä) vastaan vois olla hyvä.

Ja tuleehan sieltä uutta Universal soldieriakin :) http://www.imdb.com/title/tt1659343/

Siis mä kysyin just sen takia, kun en oikeasti tiedä. Kummassakin ollut alle 5 eventtiä (?) ja kummankaan sivuilla ei ole yhtäkään hewaria listattuna. Niin kummassa kovemmat hewarit, ja keitä siellä on noiden mun mainitsemien lisäksi?

SFL järjestää noita mahtipontisen korneja tapahtumia missä on yleensä friikkimatsi päämatsina ja loput kortista koostuu paikallisista (huonoista) ottelijoita. On SFL:ssa nähty tietysti myös esim. Duffee ja pari muuta kovempaa kaveria, mutta tuo organisaatio ei kyllä kovin kauaa pysy pystyssä. Kaikissa tapahtumissa areena on puoliksi tyhjä ja matsit suurimmaksi osaksi paskoja. Lisäksi tuotanto on hirveää ja ainakin nuo pari omistajaa lähinnä haluavat nähdä vain jotain nakkikiskaheijarityrmäyksiä

ONE FC taas on tämän hetken lupaavin nuori organisaatio ja ONE FC Networkissa on mukana lähes kaikki Aasian merkittävimmät vapaaotteluorganisaatiot. Victor Cuilla ja kumppaneilla tuntuu olevan todella järkevä ja vahva kehityssuunnitelma ja ONE FC:n tapahtumat näkyvät jo nyt Aasiassa 500 miljoonan ihmisen töllöistä. Tapahtumissa on nähty jo suht nimekkäitä ottelijoita paikallisten lahjakkuuksien lisäksi. ONE FC painottaa Aasialaisia ottelijoita ja siksi siellä ei niinkään näe raskassarjalaisia vielä, mutta se ei tee organisaatiosta yhtään huonompaa. ONE FC:ssa on myös paremmat säännöt, kommentaattorit, tuotanto yleisesti ja häkki ei ole tenniskentän kokoinen kuten SFL:n "O-Zone".

minkäs takia siitä arlovskin ammattinyrkkeilykokeilusta ei koskaan tullu mitään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vastustajaksi varmistunut australialais-ottelija, AFC-mestari Soa Palelei. Mieheltä löytyy 17-3 rekordistaan epäonnistuneet stintit Pridessa ja UFC:ssä sekä luovutus lyönneistä Cormieria vastaan, mutta nyt on seitsemän ottelun voittoputkessa, kaikki tyrmäyksillä. Mitään kovin kovia nimiä ei listasta löydy ja viimeisin voitto on Bobbu Sappu, mutta omaa ilmeisesti tyrmäsvoimaa ja se on aina AA:lle iso riski.

http://www.bloodyelbow.com/2012/7/16/3161990/asian-mma-andrei-arlovski-vs-palelei-jens-pulver-kelly-one-fc

Itse olen kelannut tota Andrein niskan vaikutusta. Näyttää suht laihalta, ja voisi varmaankin saada lisää massaa siihen. Toki valkovenäläisen suurin ongelma tyrmäyksien suhteen on lyöntien puollustus, mutta varmaan saisi myös iskunkestävyyttä kunnon sikaniskalla.

Jos äijä on nyrkkeillyt iät ja ajat ja tekee sitä ammatikseen ja jos se niskasta olis kiinni edes jonkin verran, kyllä siihen olis sitten panostettu. Aikas ammattimaista porukkaa kuitenkin talli täynnä. Tämä on siis oma mielipiteeni.

Onhan tuo AA nostanut painoa ainakin, 250 lbs oli viime matsissa. Paleleilla näyttää olevan lähemmäs 300 lbs :D käydäänköhän tuo matsi rajoittamattomassa sarjassa

Soa on varmaan n. 125kg ja jos raja on 120kg niin siihen pääsee helposti. 7-12kg painoa enemmän, pelottaa niin vitusti Arlovskin leuan puolesta. Kovat iskut Soalla ja nopeahkokin.

Vastustaja vaihtunut ja se on kukapa muukaan kuin...

AzWTuDyCUAAdT0s.jpg

KOSTO ELÄÄ

"Unfinished Business"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom