Anderson Silva

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja kuka antaisi näiden lyödä vapareita päähänsä?

"en mä trollaile, mut mun mielestä ei oo kova jätkä jos ei anna HWn kovimpien lyöjien lyödä vapareita päähänsä":face:

Lähinnä tarkoitin että Silva nyt ei pitänyt Bonnaria taikka sen lyöntejä yhtään minään, helvetin hitaita ja väkinäisiä ne
lyönnit olikin. Samanlainen tyyli Silvalta tuskin toimisi kovemmassa seurassa.

Lähinnä tarkoitin että Silva nyt ei pitänyt Bonnaria taikka sen lyöntejä yhtään minään, helvetin hitaita ja väkinäisiä ne
lyönnit olikin. Samanlainen tyyli Silvalta tuskin toimisi kovemmassa seurassa.

Ja kenellä toimisi? Sano nyt niitä esimerkkejä A:kenellä on parempi pysty, B: kuka muu ottaa iskuja vastaan Bonnarilta tahallaan? Sä luettelet vain kuinka Silvan temput eivät vakuuta, silti niitä ei muut pysty toistamaan vaikka on niin simppeliä niin simppeliä, sano nyt vielä et ei Felixin hyppy 40 kilsasta ollut kova juttu kun sillä oli laskuvarjo mukana.

Ja kenellä toimisi? Sano nyt niitä esimerkkejä A:kenellä on parempi pysty, B: kuka muu ottaa iskuja vastaan Bonnarilta tahallaan? Sä luettelet vain kuinka Silvan temput eivät vakuuta, silti niitä ei muut pysty toistamaan vaikka on niin simppeliä niin simppeliä, sano nyt vielä et ei Felixin hyppy 40 kilsasta ollut kova juttu kun sillä oli laskuvarjo mukana.

No ota jokunen vaikka tuosta listasta minkä äsken laitoin, kyllä Silva lähtisi useampaan noista matseista altavastaajana, mutta sitä en sano etteikö mahdollisuuksia olisi
voittoon. Bonnar matsi oli hieno näytös, mutta muistetaan kuitenkin että ei se vastus aivan a-luokan lihaa sentään ollut.

No ota jokunen vaikka tuosta listasta minkä äsken laitoin, kyllä Silva lähtisi useampaan noista matseista altavastaajana, mutta sitä en sano etteikö mahdollisuuksia olisi
voittoon. Bonnar matsi oli hieno näytös, mutta muistetaan kuitenkin että ei se vastus aivan a-luokan lihaa sentään ollut.

Eli et osaa nimetä parempaa pystymiestä tai mitä vikaa Silvan pystyssä on, etkä osaa nimetä ketkä ottavat Bonnarilta tai keneltä tahansa muulta iskuja kädet alhaalla naamariin ja naureskelevat?

Keep on trollin'

Hauska ois tietää, että kenellä mma:ssa sitten on muka parempi pysty kuin Silvalla?

Tyhmähän näitä on eri painoluokkien välilä vertailla, mutta kyllä JDS:llä on tilastojen valossa myös aika kova pysty ollut ufc:ssa. 9-0 rekordi kovia nimiä vastaan, joista ainoastaan Crocop pystyi tarjoamaan vähän vastusta. Kaikki JDS:n matsit on oteltu ja ratkaistu pystyssä. Paljoa ylivoimaisempi hän ei olisi voinut toistaiseksi olla pystyssä omassa painoluokassaan.

Eli et osaa nimetä parempaa pystymiestä tai mitä vikaa Silvan pystyssä on, etkä osaa nimetä ketkä ottavat Bonnarilta tai keneltä tahansa muulta iskuja kädet alhaalla naamariin ja naureskelevat?

Keep on trollin'

Jds, Carwin, Reem, Hunt, Silva, Johnson, Kongo, Miocic, Nelson, Schaub eiköhän noista löydy useampi Spiderin kesyttäjä.
Juuri tuossa sanoin että, jos otettais openweight niin ei se Silva siellä pystyisi samalla tavalla loistamaan ja tästä sinä
alat trollaamaan...

Ja edelleen minä en trollaa, mutta sinusta alkaa olla hyvin vaikea sanoa samaa. Kerron oman mielipiteeni en absoluuttista totuutta kuten osa täällä...

Potkunyrkkeilyssä Silvalla tuskin olisi mitään sanottavaa Reemiä vastaan ja tuskin tilanne paljoa muuttuisi mma säännöilläkään.
Vaikea uskoa että Silva vapareita antaisi kenellekkään näistä Jds, Carwin, Reem, Hunt, Silva, Johnson, Kongo, Miocic, Nelson, Schaub
vain muutamia mainitakseni.

Edelleen, vaikka en mikään hirveä Silva fani ole, mutta miksi repiä pari sarjaa ylempää jotain top ukkoja tähän ketjuun ? :wtf:
Joku Reemi repii kaikki palasiksi puhtaasti potkis jutuissa, mutta se ei kuulu kyllä nyt tähän ketjuun.
Jones vaikka olis hyvä mittari ja jones olisi oikeasti mun mielestä oikea seuraava vastus kuin helppo massi pienemmän sarjan miehestä, mutta mun mielipiteillä ei onneksi ole mitään tekemistä tuleviin vastustajiin.
Silva tulee vinkumaan GSP:tä hamaan tappiin aika saletisti. Vyö pois jos meinaa tukkia vyö ottelut sillä verukkeella että ykkös haastajalla ei ole nimeä.

Mma:ssa kuitenkin pystyosaaminen on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aika surkealla tasolla.

Jos näin on niin hölmömpi voisi tehdä päätelmän ettei pystyosaamisella ole kauheasti merkitystä MMA:ssa ja vielä hölmömpi että pystyukot on aika turhia ukkoja.

Jos näin on niin hölmömpi voisi tehdä päätelmän ettei pystyosaamisella ole kauheasti merkitystä MMA:ssa ja vielä hölmömpi että pystyukot on aika turhia ukkoja.

Puhtaasti pystyyn esimerkiksi nyrkkeilyyn nojaava ottelija ei kyllä pärjää ufc:ssa kovinkaan hyvin vaikka olisi maailman paras omassa lajissaan.
Ei pystymiehet turhia ole tietenkään, mutta ei sillä pelkästään kovinkaan pitkälle mennä.

- - - Updated - - -

Edelleen, vaikka en mikään hirveä Silva fani ole, mutta miksi repiä pari sarjaa ylempää jotain top ukkoja tähän ketjuun ? :wtf:

Ilmaisin vain että tuskin Silva pystyy vapaalyöntejä antamaan, jos eteen laitetaan semmonen mies että alkaa Silvakin kaatumaan yhdestä iskusta ja
tästä syystä alkoi Japin nillitys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jds, Carwin, Reem, Hunt, Silva, Johnson, Kongo, Miocic, Nelson, Schaub eiköhän noista löydy useampi Spiderin kesyttäjä.
Juuri tuossa sanoin että, jos otettais openweight niin ei se Silva siellä pystyisi samalla tavalla loistamaan ja tästä sinä
alat trollaamaan...

Ja edelleen minä en trollaa, mutta sinusta alkaa olla hyvin vaikea sanoa samaa. Kerron oman mielipiteeni en absoluuttista totuutta kuten osa täällä...

Puhuttiin käsittääkseni taidoista, ja sä väitit että Silvan taidot ei ole kummoisia, kerros nyt miten Silva kalpenee pystytaidoissa mainitsemillesi raskassarjalaisille? Eli onko sun mielestä esim Lesnar parempi pystytaidoiltaan kuin Aldo kun Aldolla ei olisi mitään jakoa Lesnaria vastaan? Otin räikeän esimerkin tähän että saan sut miettimään vähän logiikkaasi tässä. Lesnari pelkää lyöntejä ja on teknisesti aivan vitun surkea, mutta samalla logiikalla kuin mitä sä nyt puhut kesyttäjistä niin Lesnarilla on parempi pysty kuin Aldolla. Aldo ei varmasti loistaisi Lesnaria vastaan.

Sun mielipiteet on hyppineet edes takaisin ja olet kierrellyt kaiken aikaa, pitääkö kaivaa quotet alku-illasta kun väitit että Silva ei ole kummoinen vai vieläkö kiertelet?

- - - Updated - - -

Ilmaisin vain että tuskin Silva pystyy vapaalyöntejä antamaan, jos eteen laitetaan semmonen mies että alkaa Silvakin kaatumaan yhdestä iskusta ja
tästä syystä alkoi Japin nillitys.

Nillitys alkoi siitä kun sinä sanoit että ei oo mitään ihmeellistä jos antaa Bonnarin lyödä vapareita, ja kysyin että kuka voi antaa Bonnarin lyödä vapareita, nimeä kaikki LHWt ja MWt joita tähän mietit.

Ja kuka antaisi näiden lyödä vapareita päähänsä?

"en mä trollaile, mut mun mielestä ei oo kova jätkä jos ei anna HWn kovimpien lyöjien lyödä vapareita päähänsä":face:

Silva antaa Bonnarille muutaman vaparin, mutta jos vahingossakaan sanoo että antaisiko kovempien ukkojen tehdä samaa niin sitte
mennäänkin jo trollailun puolelle just:) Ja tarkoitus oli tuoda esille että ei se Silva antaisi niitä vapareita, jos ei olisi 100% varma että
ne ei käytännössä tunnu missään, tämä taisi taas mennä Japilta ohi.

Silva antaa Bonnarille muutaman vaparin, mutta jos vahingossakaan sanoo että antaisiko kovempien ukkojen tehdä samaa niin sitte
mennäänkin jo trollailun puolelle just:)

No sano kuka antaisi näiden lyödä?
Keep on trollin'

Lisäälisää, just avasin rahapurkin ja ilman viihdettä en tätä ala syömään.

Puhtaasti pystyyn esimerkiksi nyrkkeilyyn nojaava ottelija ei kyllä pärjää ufc:ssa kovinkaan hyvin vaikka olisi maailman paras omassa lajissaan.
Ei pystymiehet turhia ole tietenkään, mutta ei sillä pelkästään kovinkaan pitkälle mennä.
Hölmö kysyisi tässä kohtaa, että mitä se pystyosaaminen tarkoittaa ja hölmömpi olettaisi automaattisesti, että pystyosaamiseen, kun puhutaan MMA:sta kuuluisi pystypaini ja pystystä lähtevät heitot, kaadot ja alasviennit, sekä niiden puolustus boxaamisen ja potkimisen ohella ja näin ollen väittäisi nyrkkeilyssä ja potkunyrkkeilylajeissa pystyosaamisen olevan CP-vammaisten tasolla.

Overeem ilman muuta kuuluu kärkeen, mutta se menestys tuolla K-1:ssä perustui paljon miehen järkyttävään voimaetuun ja todella hyvään suojaukseen isoilla hanskoilla. En siis tässä todellakaan väheksy miestä, mutta ihan taitojen puolesta Anderson on mun mielestä ilman muuta parempi.

Edit. Ja joo Aldolla on kyllä hieno aggressiivinen tyyli, täysin erilainen kuin Andersonin. Silvaan on kuitenkin todella vaikea osua ja silloin kuin osuu niin se osaa otaa ne vastaan todella hyvin. Aldo oli muistaakseni ajoittain vaikeuksissa Hominickin kanssa, mutta Aldo on erittäin fiksu ja tarvittaessa säätää tota tyyliään.

Ei Silvaa olla kunnolla vielä osuttu. Kyllä sekin puu kaatuu, kun siihen kunnolla osutaan. Mutta joo, kertoo paljon miehen pystytaidoista, kun ei olla edes kunnolla vielä osuttu. Mutta ei olla myös Aldoonkaan. Ja Aldo oli vaikeuksissa Hominickia vastaan aivan muiden syiden kuin pystytaitojen takia. Nyt vertailtiin siis puhtaasti pystytaitoja ja edelleen.. ei voi oikein edes verrata. Mutta sanotaan näin päin.. jos mun pitäisi päättää menisinkö kuvitteellisen kutistuskoneen kautta ottamaan Aldoa vastaan featherweightiin vai mw:iin Silvaa vastaan, niin kyllä mä Silvan valitsisin.

edit. Molemmat matsit loppuis jo staredowniin ku mä tajuisin, etten mä haluakaan kuolla tänään.

Nimenomaan pystytaidoista oli puhe, tais Jm1 käsittää kysymyksen hieman väärin. Tai luultavammin ei halua käsittää sitä oikein, kun latelee jotain Nelsonia ja Carwinia parhaiden pystyukkojen listalle. Kukaan ei puhunut siitä pärjääkö Silva pystyssä jollekin vitun Overeemille, joten ei tarvitse esittää idioottia.

Ihan semmoinen huomio näistä eri sarjojen ottelijoiden pystytaitojen vertailuista, että niitä ei voi suoraan ajatella niin, että "jos se olisi sen kokoinen". Tyypillisesti tämä ajattelu johtaa siihen, että joku kääpiösarjan ottelija muka pieksäisi kaikki jos olisi isompi.

Fakta vain on se, että jos ihmisen koko muuttuu, muuttuu ottelutyylikin. Pienempien ihmisten suhteellinen voima massaan nähden on suurempi ja raajat lyhyemmät ja siksi heidän on mahdollista heilutella raajoja ihan eri tahtiin kuin isompien. Jos joku maagisesti suurennettaisiin puolet isommaksi, niin hän ei enää olisi yhtä nopea ja sähäkkä kuin pienempänä.

Lisäksi isommilla kavereilla yksittäisen osuman merkitys kasvaa ja taktiikkakin muuttuu sen mukana. Ajoitukselta, etäisyydentajulta jne. huipputason iso mies luultavasti on ihan yhtä hyvä kuin huipputason pikkumieskin, vaikka tekeminen ei olekaan yhtä sähäkkää.

Eihän kyseenalaisteta Silvan pystyä jookos? Eihän me kyseenalaisteta Karelinin painitaitojakaan, tai Boltin nopeutta, tai sitä onko Bill Gatesilla hilloa? Ei ottelijasta tarvitse pitää myöntääkseen faktoja. Ja mäkin olen vielä henkeen ja vereen Fedor-fani. Maksoin t-paidastakin 70 egee saatana soikoon :)

Suositut

Back
Ylös Bottom