Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minua ei henk.koht kiinnosta nähdä Silvaa yhtäkään Weidmania tai muuta nevahöödiä vastaan. Jostain joku isoStara, sitten matsia. Lombard olisi ollut upea, mutta mies fukkas debuuttinsa. Weidmanille kanssa joku iso voitto ensin alle. Munoz näytti aivan looserilta, ei vakuuta.

Miltäs sitten Chael Sonnen viime matsissa ja Vitor Belfort näytti matsissa Silvaa vastaan? looserilta?
Kenen sitten sun mielestä pitäisi otella Silvaa vastaan jos ei Weidmanin?

Onko mulla mennyt pahasti jotain ohi kun mun mielestä ottelijat eivät 100% voi päätöstä tehdä ketä vastaan ottelee vaan organisaatio päättää
viimekädessä sen matsin vai oonko hakoteillä?
Outoa olisi, että UFC antaisi väistellä vastuksia kun kuitenkin vaparin formulaluokka on.

Onko mulla mennyt pahasti jotain ohi kun mun mielestä ottelijat eivät 100% voi päätöstä tehdä ketä vastaan ottelee vaan organisaatio päättää
Outoa olisi, että UFC antaisi väistellä vastuksia kun kuitenkin vaparin formulaluokka on.

No siellä on sellaisia diivoja liikenteessä, että jos tulee epämiellyttävä vastustaja niin alkaa kauhea kitinä ja lopulta tulee joku epämääräinen loukkaantuminen yms. Viime aikoina ainakin Silvan jengi on antanut tälläisen kuvan. Ja sitten hommaa pilaa nää kaverisuhteet. Se on mun kaverin jorman erkin faijan tuttu niin en mä voi sitä vastaan taistella.

Silva on tainnut sanoa noin Machidasta ettei matsaa sitä vastaan mistään hinnasta eikä edes pakolla.
En mä nyt kyllä lähde Silvaa tässä haukkumaan kun Weidman on voittanut 2 top MW-ukkoa uransa aikana.
Belcher vs. Weidman olisi kyllä kova matsi.

Vaikka Weidman saisi matsinsa uskallan sanoa, että Silva niputtaisi sen 2 erässä.

Ei siellä voikkaan väistellä, ainoat joista voi kieltäytyä on painorajojen yli menevät matsit, UFC ei voi pakottaa ottelijaa nousemaan tai laskemaan painoissa, mutta samassa painoluokassa se on just se kenet UFC määrää.

Ei siellä voikkaan väistellä, ainoat joista voi kieltäytyä on painorajojen yli menevät matsit, UFC ei voi pakottaa ottelijaa nousemaan tai laskemaan painoissa, mutta samassa painoluokassa se on just se kenet UFC määrää.

AH : Has UFC asked you or Anderson Silva to fight Chris Weidman next?
JG : Aaaaa, well you know they kind of Aaahhh yeah they mentioned you know but you know it doensn't make sense you know (tai jotain suurinpiirtein vastaavaa)
AH : So you turned it down
JG : Yeah, true

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

ja höpöhöpö..mites tässä hiljattain kävi mm. Shogunin kanssa?

AH : Has UFC asked you or Anderson Silva to fight Chris Weidman next?
JG : Aaaaa, well you know they kind of Aaahhh yeah they mentioned you know but you know it doensn't make sense you know (tai jotain suurinpiirtein vastaavaa)
AH : So you turned it down
JG : Yeah, true

They mentioned him... ei "they wanted us to fight him"

- - - Updated - - -

ja höpöhöpö..mites tässä hiljattain kävi mm. Shogunin kanssa?

Mitä kävi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Eli Weidmanista juteltiin ihan muuten vaan Anderson Silvan porukan kanssa, ei siis niin että UFC olisi halunnut kyseistä ottelua vaan ihan muuten vaan jutustellessa. Johon Anderson Silvan porukka kuitenkin sanoi että ei ottele häntä vastaan.
Tuollaista tilannetta ei edes pitäisi tulla, miksi noilta tarvitsee edes kysyä kuka olisi sellainen mieluista vastustaja ja olisiko tämä mies tarpeeksi arvostettu. Ottelijoilta pitäisi vain kysyä että milloin on valmis ottelemaan seuraavaksi ja sitten johtoporras valitsee sopivan vastustajan.

- - - Updated - - -

Mitä kävi?

Saat ihan itse yhdistää langat. Pointti on kuitenkin siinä, että kyllä nämä isommat starat pääsevät hyvin pitkälle itse ohjailemaan urakehitystään. Lienee taas vastaavasti selvä, että jollain Kuivasella ei vastustajansa suhteen paljon sanomista ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saat ihan itse yhdistää langat. Pointti on kuitenkin siinä, että kyllä nämä isommat starat pääsevät hyvin pitkälle itse ohjailemaan urakehitystään. Lienee taas vastaavasti selvä, että jollain Kuivasella ei vastustajansa suhteen paljon sanomista ole.

Miksi siis Silva otti Belfortia Sonnenia ja Okamia vastaan mutta pakoilisi Weidmania? Jokainen noista kolmesta omaa omat avunsa Silvan lopettamiseen, yksi oli jo aikaisemmin Silvan voittanut, toinen dominoinut 4.5 erää tms, mutta silti Silva ei näitä pakoillut vaan asteli kiltisti häkkiin kun pyydettiin, luulisi että olisi valinnut Bispingin tms jos se mahdollista olisi?

Miksi siis Silva otti Belfortia Sonnenia ja Okamia vastaan mutta pakoilisi Weidmania? Jokainen noista kolmesta omaa omat avunsa Silvan lopettamiseen, yksi oli jo aikaisemmin Silvan voittanut, toinen dominoinut 4.5 erää tms, mutta silti Silva ei näitä pakoillut vaan asteli kiltisti häkkiin kun pyydettiin, luulisi että olisi valinnut Bispingin tms jos se mahdollista olisi?

Varmaankin Silva taustajoukkoineen tietää itse parhaiten tarkoitusperänsä. Mutta en kyllä itse pidä Belfortia tai Okamia kovin pahoina match-uppeina Silvalle. Kun taas Weidmanin voisin kuvitella aiheuttavan hyvinkin paljon ongelmia.

Eikös Dana muuten joutunut suurin piirtein anelemaan Silvan Sonnenia vastaan toiseen matsiin? http://mmajunkie.com/news/29481/dan...atch-that-almost-wasnt-silva-vs-sonnen-ii.mma

Veikkaan, että Dana joutui iskemään tiskiin vähän enemmän tätä =
2re1q3b.png

Silvaa olisi kyllä hienoa katsoa useammin kuin kerran vuodessa. Ikää tulee pikkuhiljaa ja vaikka se ei vielä näy, niin vuosia todennäköisesti ei enää ole kovin paljoa jäljellä joten varmasti kaikki haluaisi nähdä p4p ykkösen kehässä mahdollisimman usein.

Minusta tuntuu, että Silva itse ei välttämättä väistele Weidmania ja kumppaneita, mutta nuo ripulia suustaan suoltavat managerit koittavat valita mahdollisimman suotuisat match upit.

varmasti kaikki haluaisi nähdä p4p ykkösen kehässä mahdollisimman usein.

Jonesin ollaan nähtykin 5 kertaa ottelevan vuonna 2011 ja 2012 sehän se p4p #1 ylivoimaisesti nykypäivinä on. Kohta koittaa 6 matsi 2 vuoden sisään. Siinä on malli esimerkki nyhverö-Silvalle.

Jonesin ollaan nähtykin 5 kertaa ottelevan vuonna 2011 ja 2012 sehän se p4p #1 ylivoimaisesti nykypäivinä on. Kohta koittaa 6 matsi 2 vuoden sisään. Siinä on malli esimerkki nyhverö-Silvalle.
Jones ei valitettavasti ole p4p ykkönen vaan Silva, tuskin Jonesikaan ottelee samaa tahtia enää kun ikää on mittarissa 38 ja kaikenlaisia otteluita on satoja takana. Tai mitäs noista tulee kun laskee Silvan muay thait, nyrkkeilyt ja MMA matsit yhteen.
Silvallakin oli 2006-2007 7 matsia, siinä Jonesille haastetta, Silva oli silloin jo mestari.
2007-2008 6 matsia tuoreena mestarina kuten Jones nyt. Mut eihän noita tiedetä kun aloitettiin seuraaminen viime syksynä Tuf liven seurassa.

Jos viimeaikaisia suorituksia katsotaan niin kyllä aika moni lajia seuraava laittaa Jonesin kuitenkin Silvan edelle, tähän porukkaan
en laske sitten niitä Silvan kakkareiän nuolijoita. Toinen juttu on se kuinka nopeasti Jones on kivunnut lhw kuninkaaksi, aikaa meni
vain muutama vuosi kuin Silvalla meni mw:n kuninkuuden lähelle vuosikymmen ja tappioitakin tuli matkanvarrella säkeille niin nyrkkeilyssä kuin mma:ssa.

Noita Silvan tittelipuolustuksia on toki hyvä määrä, mutta laatu on osittain sitten aika karmeaa katsottaa, jos verrataan ketä Jones on joutunut kohtaamaan.

Kyllähän Jonesin 7 ottelun suora alkaen Brandon Veran voitosta (2010 maaliskuu) ja päättyen Rashad Evansin kaatoon (2012 huhtikuu) on kovimpia saavutuksia mitä on vapaaottelussa nähty. Siinä välissä yhteensä yhden erän Jonesilta onnistuivat voittamaan sellaiset nobodyt kuin Matuyshenko, Bader, Shogun, Rampage ja Machida. Ja ikää Jonesilla näitä niputettaessa 22-24v :D

Jos ja kun elämänsä kevättä otteleva Dan "tyrmäsin Fedorin" Henderson joutuu tuohon jonon jatkoksi, niin Jones ansaitsee mielestäni p4p ykkösen tittelin.

Jos viimeaikaisia suorituksia katsotaan niin kyllä aika moni lajia seuraava laittaa Jonesin kuitenkin Silvan edelle, tähän porukkaan
en laske sitten niitä Silvan kakkareiän nuolijoita. Toinen juttu on se kuinka nopeasti Jones on kivunnut lhw kuninkaaksi, aikaa meni
vain muutama vuosi kuin Silvalla meni mw:n kuninkuuden lähelle vuosikymmen ja tappioitakin tuli matkanvarrella säkeille niin nyrkkeilyssä kuin mma:ssa.

Noita Silvan tittelipuolustuksia on toki hyvä määrä, mutta laatu on osittain sitten aika karmeaa katsottaa, jos verrataan ketä Jones on joutunut kohtaamaan.

Tässä taas hyvä esimerkki kun on Jonesin kivet liian syvällä suussa, faktat unohtuu ja huudellaan grrrblgh- yhä uudelleen.

Silvan suosijoita on mm. arvostetuimmassa p4p rankingissa 22/27
http://www.pixmania.fi/fifi/fm-lahetin/tnb-fm-lahetin-fmct01-musta/8223656--art.html
Jonka nostan Jonesin kivien nuolijoiden ylitse kevyesti.
Jonesilla meni muutama vuosi LHWssa toki, Silvalla lopullinen siirtyminen WWn kuninkuuden jälkeen december 31 2004 ja MW titteli 2006 lokakuussa vai marraskuussa, joten vajaat 2 vuotta meni MW kuninkuuden hankkimiseen.
Jonesihan ei ole uskaltautunut ylöspäin painoluokassa, Silva on noussut WW--->MW---> ja LHWssa pari ottelua..

Jonesihan ei ole uskaltautunut ylöspäin painoluokassa, Silva on noussut WW--->MW---> ja LHWssa pari ottelua..

Varmasti nousisi, mutta eikös UFC vähän niinkun kieltänyt tuon... Aika jännä muuten, että haukut koko palstan aina paskaksi kun joku erehtyy sanomaan, että Silva ei uskalla tehdä jotain, mutta sitten lähdet itse aivan samalle linjalle...kaveri joka reilu parikymppisenä kaivoi lopetukset Shogunista, Machidasta ja Rampagesta pelkää nousta ylöspäin... hyvää settiä taas...

EDIT: Ok ei ole tullut paljon luettua noita tekstejä pisti vain silmään tuo :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom