Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noista kämmensyrjäläpsyttelyistä sen verran et on muuten yllättävän vaarallisia. Olen ollut vierestä katsomassa kun kaverin muija läpsäisi sitä leikillään avarilla ja siinähän meni tärykalvo halki.. Oli kaveri aika kivuissaan tuon jälkeen.
En ole itse kokeillut tai kokenut mutta tuota avarilla korvalle/korville lyöntiähän opetetetaan itsepuolustustekniikkanakin (varmaan monessakin lajissa).

+1

Onhan toi mattohomoilu helvetin rasittavaa kateltavaa . Jos ottelija ottaa kunnolla damagea pystyssä/meinaa tipahtaa/jne niin silloin on "ymmärrettävää", että yrittää viedä mattoon, mutta noin muuten (yleensä) se on pystyottelun surkeuden merkki. Jos olisin Dana sanoisin painijoille, että treenatkaa pystyottelu kuntoon tai painukaa vittuun. Tai niin kuin ylempi sano, pitäisi pisteytystä muuttaa. Kyllähän se luultavasti syö katsojakuntaan jos tää laji menee koko ajan enemmän ja enemmän painimiseksi. Lähtee se räväkkyys jos 3 erää hinkataan toisia matossa.

Jos olet parempi matossa, niin miksi pitäisi lähteä knekkailemaan? Olisko sittenkin niin, että se on merkki siitä, jotta se toinen jantteri voisi opetella painimaan, eikä vain pyörisi matolla kuin kala kuivalla maalla.

Noin upeesta OT:sta ei pyydellä anteeksi! Voiko tuon viihdyttävämmin enää jutsuilla?

Tuollaistahan sen mattotoiminnan odottaisi vaparissa enemmän olevan, eli tuollaista dynaamista positiosta toiseen menoa. Mutta kun näin ei tosiaan ole.
Itse asiassa bjj:n ja lukkopaininkin katsominen on näin lajien harrastajanakin usein aika tylsää katsottavaa, vaikka olisi taitavat kaverit vastakkain, jos ovat tasaväkisiä.

Sori, pakko jatkaa OT.

Ei huhu mikä matsi, tai erä ainakin. Ihan kreisii! Vieläkään roikkuu leuka minulla.
Nakamuralla joku subiyritys kiinni melkein koko erän ajan. Aikamoinen kumimies tuo Cristeakin. Isot rispektit molemmille herroille.

Huhhu, jatkakaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensin Burger king, sitten Nike, ja nyt Budweiser.. Taitaa Silvan poeka takoa rahaa ihan mukavasti näinä päivinä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä. Taitaa olla Brasilian Faber.

Kyllä. Taitaa olla Brasilian Faber.

Jep. Molemmat kulkee lippa tanassa ja molemmilla kasvaa pylly suun alla.

anderson%20silva%20small%20pic.jpg

form-urijah-faber-hat.jpg

Ja noi silmät on naurettavan lähellä toisiaan. Varmaan yks rumimmista miehistä ikinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom