Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa muistaa et weidmanille ei pärjää kukaan,silva on edelleen vittumainen vastustaja loppu divarille.

Silva on otellut viimeksi 2,5v sitten sellaista vastaan joka oli rankingeissä järkevillä sijoilla (-Weidman). Nyt uskoisin että siellä on monikin joka voittaisi Silvan ihan jo iän takia.

Helvetin naurettavaa, että Silvan uraa joutuu netissä puolustelemaan kahden tappion jälkeen, kun mies hallitsi niin kauan

Fedor anyone? Sama tunne täällä kun Japi trollaa aina samasta asiasta.

Asiaan: Silva on myrkkyä Diazille. Ei siinä paljoa todennäköisesti turvan soitto ja käsien levittely auta kun turpaan tulee.

Kyllähän tuo pitäis olla selkeä ottelu. Alemmasta sarjasta raahataan vastustaja, joka on kuin tehty Silvan tyylille.
No pitäähän se kuitenkin antaa yksi helppo, kun alla pari tappiota ekassa erässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Silvan reeniä. Ihan lihaisa kunto.

Instagram

Just a few weeks away! The Time Is Now @ufc. @spiderandersonsilva will rise again. Make your predictions. #UFC183

Tainnu steakhouse melt maistua ihan huolella ja Pepsin kera. Mun veikkaus on että Silva voittaa tyrmäyksellä ja haastaa lw mestari Pettiksen.

Anderson-Silva-BK-Globosport.jpg

Jos Silva häviää vielä urallaan ja jalka menee, niin onko se sit meidän kesken pelkkä titaanikoipikannu sen aiemman lasikoipikannun lisäksi?

Olis muuten hienoa nähdä Silvalta polvia muikkuthaikkuclinchistä, Diaz on sen verran pikku-ukko että helppo retuttaa siitä plumista. Se olisi karman payback kun eivät lähettäneet meikälle t-paitaa ja otti vain huumerahat itelle.

Diaz no hespekt nuthin!

Melko reilut esim Jacare - Romero voittajalle. Luokan kärjessä on sen verran "iäkkäitä" herroja, että vähän turhauttaa tuommoiset "toistetaanpa tämä turpaanveto kolmesti" johtopäätökset.
Kyllä mä Silvalle aina tsäänssit annan, mutta ei tuo vaikuttais lähtökohtaisesti enää reilulta. Kummallekaan.

Ei Silva ole menossa, sanoi itse ettei titteli kiinnosta enää. Viikko takaperin jossain, toivoi että se pysyisi Brasseissa että Vitor voittaisi muttei enää halaja sen perään. Tiiä sit. Dana toki mielellään näkisi varmaan Silvan ottavan joka toisenkin matsin tittelistä, onhan ukko suurin rahasampo UFCllä tällä hetkellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom