Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä painijat tuo enemmän hankaluuksia Silvalle, pisteille tää ei mee
Ihanko tosi??? Ai painijat ovat hankalampia Silvalle?? Hienosti olet huomioinut tuon seikan! Jotenkin itsekin olen tehnyt tuon saman havainnon, että pystyssä Silva pärjää joteskin paremmin ja musta jotenkin tuntuu siltä, että ikäänkuin hän haluaakin pitää ottelut pystyssä!!
Jep, unohdin totaalisesti Bispinging, se olisi ollut "SE" matsi, minkä olisin halunnut nähdä, jos paluumatsi ois ollut MW:ssä ja uskottava/urheilullinen jne.. Ehdotin Gegardia tuossa, mut Bisping ottelua onkin ootettu, niin se olisi ollut mukavampi nähdä.Mä olisin toivonut Bispingiä vastaan paluumatsissa.
Jep, unohdin totaalisesti Bispinging, se olisi ollut "SE" matsi, minkä olisin halunnut nähdä, jos paluumatsi ois ollut MW:ssä ja uskottava/urheilullinen jne.. Ehdotin Gegardia tuossa, mut Bisping ottelua onkin ootettu, niin se olisi ollut mukavampi nähdä.
kyllä painijat tuo enemmän hankaluuksia Silvalle, pisteille tää ei mee
sanottakoon vielä, että mukana on tulkki, ettei tarvitse kestää päänsärkyä Andyn ulosannista, kun kertoo että tässä on hänen perheensä, ja kuinka suuri laji mma on, ottelu on se tietty ottelu, ja että hän takaisin..
Dana järkkää tässä viimeistä rahastusmahdollisuutta Silvalle. Itse en näe ottelussa mitään järkeä. Varsinkin kun vastapuolella taitaa olla todella pahoja motivaatio-ongelmia. Mutta toisaalta, jos Silvalla halutaan rahastaa vielä niin tän suuntaisiahan niiden matsien täytyy ollakkin. Todella pitkä tauko alla ihan normaalistakin liikkumisesta tuolla iällä niin onhan se Silvan aika jo ohi. Toivottavasti kuitenkin paikat kestää ja saa "hyvästellä" faninsa muutamalla voitolla. Kärkeen ei ole enää mitään asiaa. Veikkaan Weidmanin pitävän vyötä todella pitkään ilman pahoja loukkaantumisia.
Weidmanin tyyli on vaan kryptoniittia Silvalle. Kyllä noin kokenu ukko joka on 10 vuotta maailman huippuja vastaan otellut saa sen touchin äkkiä takasin ja en näe middlessä ketään muuta ku Weidmanin joka Silvalle pärjää. Herra vois myös ottaa jotain kiinnostavia LHW otteluita, löylyttää sielläkin varmasti vielä suurimman osan ottelijoista. On se niin eri maailmasta ku normaalit kuolevaiset kumminkin...