Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha :Den ole silva fani mutta toivon todella että hakkaa ton vitun weidmanin ärsyttävä ylimielinen paska se.
:wtf:en ole silva fani mutta toivon todella että hakkaa ton vitun weidmanin ärsyttävä ylimielinen paska se.
Ootko jo Japina selvinnyt kun lasileuka tyrmättiin?
Fedor ei koskaan hävinnyt näin nololla tavalla. Ehkä senkin takia Fedor GOAT.
Miksi haluat keskustella minusta Silva ketjussa?
Miksi haluat keskustella Fedorista Silva ketjussa? Etkö sä osaa katsoa ketjuja oikein? Ihme trollausta.
Jos trollailee täällä noin niinkuin wigga 24/7 niin sitten on jatkossa aivan turha kitistä miten se Japi on tosi ilkeä ja voi kun se bannattais taas kamppailuosiolta. Sama juttu muutamalla muulla kaverilla.
Mistähän mahtaisi johtua jos jotkut tykkää provoilla japille takaisin päin? Oletko mielestäsi ihan puolueeton arvioidessasi sitä kuka täällä trollailee eniten, kun olet aina japia puolustelemassa? Jos nyt vaikka lähdettäisiin laatimaan listaa ja vertailemaan wiggan ja japin trollailuja, niin kumman listasta veikkaisit koostuvan pitkän kuin nälkävuodesta? En muista nähneeni sinun koskaan moittineen japia trollailusta tms. vaikka varsin yleinen konsensus on siitä, että mies syyllistyy siihen moninkertaisesti enemmän kuin kukaan muu täällä. Miksi et? Senkö takia, kun satut myös tykkäämään esim.A.Silvasta ja Aldosta? Mietippä siis hetki oletko ihan puolueeton esim.siinä että minullekin olet yrittänyt huudella muistaakseni jo useamman kerran banneja täällä.
Ja tämä ei sitten ollut mitenkään tarkoitettu japin tylytykseksi. Itse tykkään siitä, että japi kirjoittelee täällä enkä muutenkaan ymmärrä mitä kicksejä jotkut saavat siitä, että yrittävät puhua muille postaajille banneja.
Ei mullakaan ole mitään provoilua vastaan, niin kauan kuin yritetään saada aikaiseksi keskustelua mma:sta. Wigga ja muutama muu vain provoilevat minusta/minulle, se ei liity mma:han mitenkään. Niin kauan kuin provot koskevat vain mmata niin antaa palaa vaan. Kun Silva esimerkiksi hävisi, en valittanut kenellekkään siitä kun vetivät Silvaa lipan alta, kuuluu pelin henkeen. Wigga taasen ei edes yritä keskustella ikinä mmasta vaan minusta, sitä tapahtuu muissakin threadeissä, jos joku voisi kuvailla että mulla on agenda Fedorin dissailuun niin wigalla on agenda mun dissailuun, se ei taas kuulu mielestäni kamppispuolelle tai mihinkään.