Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Spekulointia juu 100% varmuudella.

Best friends 4ever.
20100710013124_IMG_43872.JPG

Mutta miksi olisi sanonut "I believe bla bla blaa..." jos olisi ollut satavarma (kenties jopa Silvalta tullutta tietoa että näin kävi) mitä tapahtui?

Voit linkittää kuvan missä Machida ottaa Silvalta poskeen mut se ei poista tosiasiaa että Machida ei puhu tossa mitään "SILVA SANOI NÄIN" vaan "MINÄ LUULEN ETTÄ".Jos noist kahesta ei löydä mitään eroa niin sit vika on jossain muualla ku luetun ymmärtämisessä

Silva tuo seuraavalla campille Seagalin ja Chuck Norrisin! Haaveilee Gsp ja Jones matsista, harmi vaan että Silva meni jo häviämään keltanokalle.

003_anderson_silva.0_standard_709.0.jpg

Focused on Chris Weidman, Anderson Silva still wants superfights with GSP and Jon Jones - MMA Fighting

Superfights aren’t gone yet - at least for Anderson Silva.

The former UFC middleweight kingpin is set to rematch Chris Weidman, the first man to ever defeat him inside the Octagon, at UFC 168 on Dec. 28, and his plans for the future include challenges against two current UFC champions, Georges St-Pierre and Jon Jones.

"I really wanted this fight to happen," Anderson Silva said during a radio interview to "Panico", on Friday, about facing GSP. "He’s a guy that plays by the rules, doesn’t take too many risks. That fight may happen, or maybe not. He said he doesn’t want it, I don’t know. I’ll train and remain focused to fight (Weidman) on Dec. 28."

"He’s like that (Ayrton) Senna’s rival. They used to compete at the same time and one of them was technical and the other played by the rules. (GSP) is the UFC’s Alain Prost," Silva added, comparing himself to Brazilian racing driver Senna, who won three Formula One world championships.

After Anderson’s loss to Weidman on July 6, UFC president Dana White said the superfights including the Brazilian, GSP and Jones were gone, once that Silva "was the link to both of them."

"I hope it happens," Anderson Silva told Combate.com about the possibility of facing light heavyweight champion Jon Jones in the future. "That’s the fight everybody is waiting for."

However, Silva knows he can’t overlook Weidman.

"I had a nightmare with Weidman, but I don’t fear him," Anderson said during the radio interview. "He is determined, but has two arms and two legs just like me. Now I’ll bring Chuck Norris (to my camp). I’ll bring both, Chuck Norris and Steven Seagal."

Seagal haluaa olla Andersonin kans kamuja vaan sen takia et saa ilmaset purilaiset BK:sta aina silloin tällöin ja mediahuomiota MMA-Experttinä. Mutta wtf is up with Chuck Norris?!? enivei, pääasia on että He Back ja rematsi on viihdyttävä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivon todella, että häviö saa Silvaan uutta näyttämisen nälkää. Nyt vaan titteli takaisin ja sitten Jonesilta kurkipotkulla tai rumputekniikalla nenä poskelle.

Ootko jo Japina selvinnyt kun lasileuka tyrmättiin?

IFWT-Weidman-KO-Silva.jpg

Miksi haluat keskustella minusta Silva ketjussa?

Fedor ei koskaan hävinnyt näin nololla tavalla. Ehkä senkin takia Fedor GOAT.

Miksi haluat keskustella Fedorista Silva ketjussa? Etkö sä osaa katsoa ketjuja oikein? Ihme trollausta.

Jos trollailee täällä noin niinkuin wigga 24/7 niin sitten on jatkossa aivan turha kitistä miten se Japi on tosi ilkeä ja voi kun se bannattais taas kamppailuosiolta. Sama juttu muutamalla muulla kaverilla.

Jos trollailee täällä noin niinkuin wigga 24/7 niin sitten on jatkossa aivan turha kitistä miten se Japi on tosi ilkeä ja voi kun se bannattais taas kamppailuosiolta. Sama juttu muutamalla muulla kaverilla.

Mistähän mahtaisi johtua jos jotkut tykkää provoilla japille takaisin päin? Oletko mielestäsi ihan puolueeton arvioidessasi sitä kuka täällä trollailee eniten, kun olet aina japia puolustelemassa? Jos nyt vaikka lähdettäisiin laatimaan listaa ja vertailemaan wiggan ja japin trollailuja, niin kumman listasta veikkaisit koostuvan pitkän kuin nälkävuodesta? En muista nähneeni sinun koskaan moittineen japia trollailusta tms. vaikka varsin yleinen konsensus on siitä, että mies syyllistyy siihen moninkertaisesti enemmän kuin kukaan muu täällä. Miksi et? Senkö takia, kun satut myös tykkäämään esim.A.Silvasta ja Aldosta? Mietippä siis hetki oletko ihan puolueeton esim.siinä että minullekin olet yrittänyt huudella muistaakseni jo useamman kerran banneja täällä.

Ja tämä ei sitten ollut mitenkään tarkoitettu japin tylytykseksi. Itse tykkään siitä, että japi kirjoittelee täällä enkä muutenkaan ymmärrä mitä kicksejä jotkut saavat siitä, että yrittävät puhua muille postaajille banneja.

Mistähän mahtaisi johtua jos jotkut tykkää provoilla japille takaisin päin? Oletko mielestäsi ihan puolueeton arvioidessasi sitä kuka täällä trollailee eniten, kun olet aina japia puolustelemassa? Jos nyt vaikka lähdettäisiin laatimaan listaa ja vertailemaan wiggan ja japin trollailuja, niin kumman listasta veikkaisit koostuvan pitkän kuin nälkävuodesta? En muista nähneeni sinun koskaan moittineen japia trollailusta tms. vaikka varsin yleinen konsensus on siitä, että mies syyllistyy siihen moninkertaisesti enemmän kuin kukaan muu täällä. Miksi et? Senkö takia, kun satut myös tykkäämään esim.A.Silvasta ja Aldosta? Mietippä siis hetki oletko ihan puolueeton esim.siinä että minullekin olet yrittänyt huudella muistaakseni jo useamman kerran banneja täällä.

Ja tämä ei sitten ollut mitenkään tarkoitettu japin tylytykseksi. Itse tykkään siitä, että japi kirjoittelee täällä enkä muutenkaan ymmärrä mitä kicksejä jotkut saavat siitä, että yrittävät puhua muille postaajille banneja.

Ei mullakaan ole mitään provoilua vastaan, niin kauan kuin yritetään saada aikaiseksi keskustelua mma:sta. Wigga ja muutama muu vain provoilevat minusta/minulle, se ei liity mma:han mitenkään. Niin kauan kuin provot koskevat vain mmata niin antaa palaa vaan. Kun Silva esimerkiksi hävisi, en valittanut kenellekkään siitä kun vetivät Silvaa lipan alta, kuuluu pelin henkeen. Wigga taasen ei edes yritä keskustella ikinä mmasta vaan minusta, sitä tapahtuu muissakin threadeissä, jos joku voisi kuvailla että mulla on agenda Fedorin dissailuun niin wigalla on agenda mun dissailuun, se ei taas kuulu mielestäni kamppispuolelle tai mihinkään.

Ei mullakaan ole mitään provoilua vastaan, niin kauan kuin yritetään saada aikaiseksi keskustelua mma:sta. Wigga ja muutama muu vain provoilevat minusta/minulle, se ei liity mma:han mitenkään. Niin kauan kuin provot koskevat vain mmata niin antaa palaa vaan. Kun Silva esimerkiksi hävisi, en valittanut kenellekkään siitä kun vetivät Silvaa lipan alta, kuuluu pelin henkeen. Wigga taasen ei edes yritä keskustella ikinä mmasta vaan minusta, sitä tapahtuu muissakin threadeissä, jos joku voisi kuvailla että mulla on agenda Fedorin dissailuun niin wigalla on agenda mun dissailuun, se ei taas kuulu mielestäni kamppispuolelle tai mihinkään.

Tämä.

Suositut

Back
Ylös Bottom