Anabolic ZMA keski-ikäiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herak
  • Aloitettu Aloitettu
Kommentoikaa!

Starnutritionin Anabolic ZMA valmistetta jo hieman vanhemmalle miehelle? Tarkoitus olisi testata univaikeuksista kärsivälle tätä tuotetta unen parantamisen toivossa, voiko siis vetää ilman, että treenaa? Löytyy diabetestä ja verenpainetautia. Ei meinaa ihan viittis lääkäriin asti mennä kysäsee tätä juttuu!

Kyseinen mies siis ei urheile, muuta kuin työelämässä tulee hyötyliikuntaa ja ehkä 100kg hujakoilla paino.

Annos (2 kapselia) sisältää:
Sinkki 22 mg
Magnesium 600 mg
B6-Vitamiini 4,2 mg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taivas varjele, pakkotoistolla ei kauheasti pyöri lekureita jotka osais vastata miten liittyy noihin tauteihin ZMA syöminen, mutta maalaisjärjellä ajateltuna uskallan väittää että voi.

p.s. Miehen ei kannata vahingossakaan alkaa urheilemaan. diabetekseen ja verenpaineeseen liittyvät vaivat saattaisivat pahimmassa tapauksessa jopa helpottua mikäli paino liikunnan tuomana haittavaikutuksena putoaa. Muita urheilun haittapuolia joita on havaittu on mm. parempi elämän laatu, vahvemmat luut ja nivelet, vahvempi sydän, Parempi hapenottokyky, stressin väheneminen jne. lista on loputon.

Kommentoikaa!

Starnutritionin Anabolic ZMA valmistetta jo hieman vanhemmalle miehelle? Tarkoitus olisi testata univaikeuksista kärsivälle tätä tuotetta unen parantamisen toivossa, voiko siis vetää ilman, että treenaa? Löytyy diabetestä ja verenpainetautia. Ei meinaa ihan viittis lääkäriin asti mennä kysäsee tätä juttuu!

Kyseinen mies siis ei urheile, muuta kuin työelämässä tulee hyötyliikuntaa ja ehkä 100kg hujakoilla paino.

Annos (2 kapselia) sisältää:
Sinkki 22 mg
Magnesium 600 mg
B6-Vitamiini 4,2 mg

L-argiini on toimiva verenpaineen laskuun, itse vedin sitä treeniboosteriksi(laajentaa verisuonia) ja ainakin 18:sta vuotiaasta asti koholla olleet paineet laski 145/95 117/80.
Maistuu pesuaineelle, mutta heikomille menee alas vaikka hillon kanssa. Itse olen vetänyt 2 tl ainoastaan treeniä ennen.

Pakkiis tossa hyvin jo sanoikin. Lähtökohtaisesti ei kannata mun mielestä lähteä hakemaan ratkaisua mihinkään mistään pilleripurkeista. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ihan ekaks käyttöön ni voi hyvinkin alkaa univaikeudet ja muut ongelmat parantumaan.

Joka tapauksessa, jos ZMA:han päädyt(te), en suosittele tota Star Nutritionia. Siinä magnesium on oksidimuodossa, josta imeytyy ehkä 1/10. Tollasilla annoksilla magnesiumoksidia käytetään laksatiivina ja kokemuksesta voin sanoa, että sen huomaakin. Sen sijaan ZMA:n hyötyjä (joita olin aiemmin pelkällä sinkillä saanut) en saanut kyseisellä tuotteella lainkaan.

Juu... Ei selvästikkään lekureita. Kiitos vastauksista silti.

Isälläni on siis 1-tyypin diabetes, joka on vaatinut insuliinipiikkiä jo n. 40 vuoden ajan. Elämäntavat ovat todellakin kunnossa, sokeriarvot kohdillaan. Ikää huomatkaa 57-vuotta. En lähtökohtaisesti tullut hakemaan vastauksia miten muuttaa elämäntavat kysymykseen, jota en edes esittänyt. Ja taivas varjele en mä tarvitse 200 lekurin pohdintaa. Yksikin lekuri riittäisi tähän ja hieman univaikeuksista: ne ovat kestäneet ehkä 30 vuotta. Eli ei voi olla minkään stressin tms aiheuttama vaiva.

Erityismaininnan ansaitsee penaalin terävin kynä, Pakkiis, kiitokset sinulle. Koskaan elämämme aikana ei ole tullut mieleen harjoittaa liikuntaa, kun se selkäkin on leikattu vain 2 kertaa =)

Ehkä on parempi tosiaan mennä sinne lekuriin niin saa kunnon vastauksia. Tosin tähän mennessä kiitos kaikille muille vastaajille!

Vmp.

Mies pyytää, että "Kommentoikaa!" ja sit kehtaa valittaa, että joku on vaivalla viitsinyt kommentoida.

Btw, yksikään lääkäri tai alaa opiskeleva ei taida vastata, kun et anna mitään oleellisia lähtötietoja: vaivan alkaminen, kesto, yleiskunto, helpottavat/pahentavat tekijät, geneettiset altisteet, elämäntilanne ja stressitekijät jne. Kannattaa mennä sinne live-lääkärille suoraan.

Tää menee nyt ihan ohi aiheen, mutta toi yksi "vastaus" ""kysymykseen"" oli vähän turhahko ja vastasin mun mielestä asiaankuuluvalla tavalla :D.

En tiedä vaivojen alkamispäiviä tai vastaavaa, en usko, että 57-vuotiaan nuoruusiän diabeeteksessä se on kovin olennainen tieto tai verenpainetaudin kohdallakaan. Yleiskunnosta paha sanoa, onko sillä siis jokin merkitys tässä? Cooper-tulosta en tiedä. Helpottavat/pahentavat tekijät???? Ai esim. alkoholi tai tupakka? Olutta nauttii siinä missä keskimäärin suomalainen eli thl teettämän tutkimuksen mukaan 9,6l vuodessa eli n. 2 olutta päivässä. Geneettiset altisteet ovat minun käsitealueeni ulkopuolella ja kuten tuolla mainitsinki stressistä tuskin johtuu.

Mutta eiköhän mennä "live-lääkärille"

KIITOKSET SUURESTI, mun puolesta tän threadin voi vaikka sulkea.

Perusanamneesiin kuuluu sen vaivan alkamiskohdan ja muiden seikkojen hahmottaminen, mihin haetaan apua. Teikäläisen isukilla se on unettomuus. Kaikki em. kysymykset siis liittyvät siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom