Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan vaikuttaa myös voimatasojen tippuminen ja se teston tuoma fiilis ylipäätään.

Möykyllekkin varmaan kova paikka kun ensin 200 ei paina puhtaasti mitään ja kohta hyvä jos tulee perse katossa ylös. Sen kuvan tosta videon lopun uhosta sai, että se miken kommentti meni pahasti ihon alle, kun nyt piti taas näyttää miten se 200 tuleekin perse penkissä.

Alhaset testot voi aiheuttaa todella paljon hallaa pelkkään arkeen. Siihen viel joku parisuhde ja muija mäkättää et miksei pillu kiinnosta. Sitte vedetää pällilääkkeitä mitkä ei korjaa sitä oikeaa vikaa. Siihen sitte yhdistää sen ku ei kiinnosta edes salilla käydä ku arki on paskaa eikä jaksa mitää ja katot tuloksien häviävän ku pieru saharaa ja tuleekin maha tilalle ja ulkonäkö mallia kokispullo. Imo ikinä kannata kokonaan lopettaa vaan hommata se korvaushoito sinne pohjalle ni homma pysyy vielä mallikkaana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite tässä vuosien aikana useampaankin kertaan tullut lopetettua suoriltaan ilman palautteluja tai muuta. On menty +100 kilosta (ei kireenä) alle 80 kiloonkin eikä oo vaikuttanu elämään millään tavalla. Ihan sama äijä mä koen olevani oli ne lihat minkäkokoset tahansa. Ainut sivari on ollut, että väsyttäny jonkun aikaa aivan perkeleesti.

Kyllä se tossa hommassa yleensä on se minä-kuvan rakentuminen lihasmassan ympärille. Joillekkin on vaikeaa tottua ajatukseen, kun olet ollut vuosia se isoin ukko yleensä minne meetkin, niin sitten olisit se about sama jantteri kun muutkin. Ihan järkevää käydä itsensä kanssa keskustelua, että kuka sitä on ja tiedostaa, että millään konstilla hankittu lihasmassa ei ikävä kyllä ole ikuista.

Mie olen aina puhunut siitä, että elämässä on oltava muutakin ja jokin toinen mielenkiinnon kohde jos vaikka se ns ura loppuisikin seinään eikä omasta tahdosta. On viritettävä sinne pakoportteja yms, uusia tai vanhoja harrastuksia herätellä eloon ja oltava sitten vaikka hyvillä mielin siitä että elämästä tuli juuri aika paljon vapaampaa (kyllähän se on tosiasia että kilpakehonrakennus elämää jossain määrin rajoittaa niinkun kaikki kilpaurheilu).
Näistä tälläisistä asioista mitä tässä käydään läpi tuleen mieleen vähän tiedättekö sellaiset ”baaribodarit” tietyllä tapaa.
Hirveellä itseluottamuksella painetaan aikansa ja sitten ollaan kuin eri ihminen kun meininki muuttuu.
Mietin jonkun aikaa lähdenkö tähän koko keskusteluun mukaan mutta oli pakko mainita muutamia asioita mitä itse ajattelen KILPAKehonrakennuksesta ja siitä mihin kaikki johtaa.

Mie olen aina puhunut siitä, että elämässä on oltava muutakin ja jokin toinen mielenkiinnon kohde jos vaikka se ns ura loppuisikin seinään eikä omasta tahdosta. On viritettävä sinne pakoportteja yms, uusia tai vanhoja harrastuksia herätellä eloon ja oltava sitten vaikka hyvillä mielin siitä että elämästä tuli juuri aika paljon vapaampaa (kyllähän se on tosiasia että kilpakehonrakennus elämää jossain määrin rajoittaa niinkun kaikki kilpaurheilu).
Näistä tälläisistä asioista mitä tässä käydään läpi tuleen mieleen vähän tiedättekö sellaiset ”baaribodarit” tietyllä tapaa.
Hirveellä itseluottamuksella painetaan aikansa ja sitten ollaan kuin eri ihminen kun meininki muuttuu.
Mietin jonkun aikaa lähdenkö tähän koko keskusteluun mukaan mutta oli pakko mainita muutamia asioita mitä itse ajattelen KILPAKehonrakennuksesta ja siitä mihin kaikki johtaa.

No eikai tossa ns baaribodari hommassa mitää. Toisia ei vaa kiinnosta panostaa niin paljon et vedettäs änkyräks ja munakalsarit jalassa lavalle keikistelemää mut silti treenaaminen kiinnostaa sen verta paljon et natuna ei siihen pääse mihin haluais. Jenkeissä näkee paljon tätä et ku kisaaminen lopetetaan ni näyttää loppuvan treenaaminenki. Suomessahan moni jatkaa sitä hommaa samalla tavalla vaikka kisaaminen ei enää kiinnosta.

Mitäänhän en lääkkeistä tiedä, mutta hieman huolestuttaa "Möykyn" terveys, nuori mies kyseessä vielä. Kaveri veti joitain luontaistuotteitakin kymmenen kertaa enemmän kuin suositus. Putosin kärryiltä puolivälissä kun hän luetteli käyttämiään aineita. Mies sai natunakin ainakin runkkupenkkinä sen 200, niin mitä lisäarvoa se n. 230 loppujen lopuksi antaa, ei ole edes voimanostokilpailija kyseessä.

Myökky otti 200 penkistä jollain videolla, johon Mike (täysin aiheesta) huomautti, että ei voida 200 penkistä puhua jos perse on noin korkealla.(tai jotain sinne päin)
Surffailin päivänä muutamana ytubessa ja törmäsin videoon missä johtaja sireen ottaa penkkiä perse niin ylhäällä että luulisi olevan kummelijakso
Oliks sireenille vittu tarpeeks perse penkissä saatana.
Mika se nyt provosoi niinkuin kunnon palstanpitäjän kuuluukin. Pienellä hakemisella ytubesta löytyy mister sireenin penKKi missä perse on niin irti penkistä että alta mahtuisi seisten kulkemaan.

Ette kai te nyt yhden tapauksen perusteella teilaa kaikkia? Ihan oikeesti.
Mä lopetin 10 vuoden ajaksi seinään, lopetin samalla treenaamisenkin vuodeksi. Tein kovasti valokuvausjuttuja.

No millaiset olot oli kun lopetit seinään (ilmeisesti sitten aivan päinvastaiset kuin möykyllä kun pidät yleistystä tässä epäoikeudenmukaisena)?

Surffailin päivänä muutamana ytubessa ja törmäsin videoon missä johtaja sireen ottaa penkkiä perse niin ylhäällä että luulisi olevan kummelijakso

Mika se nyt provosoi niinkuin kunnon palstanpitäjän kuuluukin. Pienellä hakemisella ytubesta löytyy mister sireenin penKKi missä perse on niin irti penkistä että alta mahtuisi seisten kulkemaan.

Linkatkaa ihmeessä tännekki

No millaiset olot oli kun lopetit seinään (ilmeisesti sitten aivan päinvastaiset kuin möykyllä kun pidät yleistystä tässä epäoikeudenmukaisena)?
No ei siinä mitkään juhalliset olot olleet, mutta mä tiesin mistä se johtuu ja 10 vuotta pidin sitten taukoa kaikesta. Ja mitä penkkiin tulee, niin mä en oikein edes pystynyt nostaan persettä ja sen nyt varmaan moni on videoilla nähnyt että nättejä nostoja, mutta tottakai mun tapauksessa paskaa saa puhua.

Juuri tästä
No katoppa ne isomman raudan nostot, kaikki viimeisimmiltä vuosilta, äläkä vanhoja videoita ja mä olen kisoissakin nostanut perse penkissä 217,5kg. Että jos menisit vittuilemaan sinne ylilaudalle, älä jatka kiitos. Mua vähän risoo tuo pilkun nussiminen ja jos mitään mistään löytyy, niin ignoorataan kokonaan se fakta, että nostin kovin siististi aina ja yksi video vuodelta miekka ja nakki ja sinä olet siinä kitisemässä siitä.

No katoppa ne isomman raudan nostot, kaikki viimeisimmiltä vuosilta, äläkä vanhoja videoita ja mä olen kisoissakin nostanut perse penkissä 217,5kg. Että jos menisit vittuilemaan sinne ylilaudalle, älä jatka kiitos. Mua vähän risoo tuo pilkun nussiminen ja jos mitään mistään löytyy, niin ignoorataan kokonaan se fakta, että nostin kovin siististi aina ja yksi video vuodelta miekka ja nakki ja sinä olet siinä kitisemässä siitä.
Koita kestää mika, ei nämä niin tosissaan kirjoitettuja ole.

Koita kestää mika, ei nämä niin tosissaan kirjoitettuja ole.
Musta on niin paljon paskaa netissä, että mä en kaipaa sitä tänne. Koita sinä ymmärtää. Rajansa kaikella. Kyllä sille paskalle on paikkansa jossa sitä voi vapaasti heittää.

Musta on niin paljon paskaa netissä, että mä en kaipaa sitä tänne. Koita sinä ymmärtää. Rajansa kaikella. Kyllä sille paskalle on paikkansa jossa sitä voi vapaasti heittää.
Julkisuuden henkilön on kestettävä monenlaisia kommentteja, oletko miettinyt asiaa siltä kantilta että kun ihmiset tietävät miten äkkiä pillastut näistä jutuista niin tarkoituksella tekevät sitä. Tai sitten olet niin ovela että juksutat herättääksesi keskustelua.

Ja tottahan tuo penkkivideo on vaikka vanha olisikin, ei sitä voi vinoiluksi ottaa.

Oliko tosiaan niin,että meni ihan katkipoikki ?
Vasen repesi keskeltä ja venyi 5cm, oikea repesi kanssa, mutta vain muutama sentti. Jänteet kiinni, mitään ei voitu tehdä kun kävi samoin mitä Makella, eli kun lihas antaa periksi, niin sitä on mahdoton operoida, se on semmoista lihasmössöä vaan. Kun taas jänteet irtoo, niin ne voi kiinnittää takaisin.

Eipä tossa niin kevyttä kuuriakaan ollu. 4 viikkoako se tossa sano ja oli jo gramma testoa ja 700mg masteronia ja nappeja päälle ja vielä oltii bumppaamassa. Mikä todellisuus oli sillo ku oli kireempi ja isommas kunnos. Ite kuullu vaan vähän huhuja niin ei levitellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom