Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Äijät ja varsinki Anahan halus että siitä puhutaan,se itse puhui noista asioista mm. Miken haastattelussa.

Mitä te teitte Marko savolaisen ketjussa ku sillä meni miten meni eikä se ees itse puhunut niistä ongelmista? perseraiskasitte ja jopa huhuja leviteltiin totena,millon mitäki nakkeja vieny jne,nämä mistä mä puhun on asioita mistä nämä itse puhuu julkisesti ja tekee niistä videoja kaikelle kansalle. Ja jos mä niistä puhun ja mietin niin se on väärin? Keskustelufoorumilla vielä.Ja nyt mä dissaan näitä jätkiä mistä ne itse puhuu ja möykkykin sanoo että puhukaa,tilatkaa ja levittäkää sen tubea ja minusta tuli pahasetä nyt sitten häh,mitä helvettiä? Minä en ole valehdellu,keksinyt päästä tms. kaivellut,puhunut niistä mistä he itsekin ihan julkisesti ja omasta tahdosta.

Terve.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äijät ja varsinki Anahan halus että siitä puhutaan,se itse puhui noista asioista mm. Miken haastattelussa.

Mitä te teitte Marko savolaisen ketjussa ku sillä meni miten meni eikä se ees itse puhunut niistä ongelmista? perseraiskasitte ja jopa huhuja leviteltiin totena,millon mitäki nakkeja vieny jne,nämä mistä mä puhun on asioita mistä nämä itse puhuu julkisesti ja tekee niistä videoja kaikelle kansalle. Ja jos mä niistä puhun ja mietin niin se on väärin? Keskustelufoorumilla vielä.Ja nyt mä dissaan näitä jätkiä mistä ne itse puhuu ja möykkykin sanoo että puhukaa,tilatkaa ja levittäkää sen tubea ja minusta tuli pahasetä nyt sitten häh,mitä helvettiä? Minä en ole valehdellu,keksinyt päästä tms. kaivellut,puhunut niistä mistä he itsekin ihan julkisesti ja omasta tahdosta.

Terve.
No ihan pelkkää päänaukomista väännät näistä herroista. Et mitään muuta. Anna olla jos ei ole ikinä mitään muuta sanottavaa kun dissattavaa. Tuli kaikille jo varmaan selväksi. Jätän tämän nyt tähän.

Terve.
Onneksi kuitenkin näit tarpeelliseksi loukkaantua Staboulisin puolesta, mutta näitä kahta sankaria saa morkata ja haukkua sydämen kyllyydestä? Sä olet tyypillinen epäonnistuja, joka kuvittelee sen oman maailmankuvan ainoaksi oikeaksi. Narsisti ja tod.näk. kateellinen näille, kun ovat sinua kovemmassa kunnossa, vaikka äitisi sanoi sun olevan hyvä. SÄ olet pelle!!

Aikamoista negaamista tämä ketju täynnä.
Jep. Ja tää tuntuu olevan iha yleinen trendi facebookissakin, ja vielä vanhempien ihmisten toimesta.Kysy joku jossain ryhmässä neuvoa, tai johonki ylen urheilu uutiseenki tulee niin helkkarin lapsellisia kommentteja että ei tiedä itkeäkkö vaiko nauraa :LOL: Joku kysyy apua ruokavalioon ni tuleehan siihen aika laajasti vastauksia, mutta sehä tässä on huvittavaa ku ne kommentoijat rupiaa sitte keskenään tappelee että mikä se on oikea ja mikä väärä ruokavalio (y)

BobCorn vaan sanoo ääneen sen, mitä suurin osa normaaleista ihmisistä ajattelee, mutta ei syystä tai toisesta halua tai viitsi sanoa. :LOL:
Tää koko foorumi on täynnä pelkkiä tussuja. Kaikki on negaamista, turha edes yrittää sanoa omaa mielipidettä. Pitäs ainoastaa lutkuttaa kisailijoiden kulleja, vaikka olisivat täysiä idiootteja. Enkä nyt puhu anasta ja möykystä, vaan yleisesti. Tämäkin varmaan poistetaan, kun joku mode tulee Mike psykooseissa pitämään vapahtajan tyytyväisenä.

Tää koko foorumi on täynnä pelkkiä tussuja. Kaikki on negaamista, turha edes yrittää sanoa omaa mielipidettä. Pitäs ainoastaa lutkuttaa kisailijoiden kulleja, vaikka olisivat täysiä idiootteja. Enkä nyt puhu anasta ja möykystä, vaan yleisesti. Tämäkin varmaan poistetaan, kun joku mode tulee Mike psykooseissa pitämään vapahtajan tyytyväisenä.
Rauhotus nyt, eikö se riitä, että siellä ylilaudalla purat päivittäin, älä täällä jaksa.

Kyllähän säkin täällä iniset ties mistä :D
Niin kun mulla ei ole paikkaa jossa nimettömänä aukoa päätä kaikille, sulla on ylilauta, pysy siellä, stalkkaa kaikkia ja itke joka helvetin kuvasta ja videosta. Mutta älä täällä.

En suinkaan vittuile, soita suutani tai muutakaan, vaan puhtaasta mielenkiinnosta. Mikä tää ylilauta juttu tällä foorumilla on, siitä näkee mainittavan vähänväliä? Onko Mikellä joku biiffi ylilaudan kanssa? Tuntuu että kaikki jotka on Miken kanssa eri mieltä tai sanoo jotain vastaan hänelle on ylilautalainen. Selittäkää nyt tietämättömälle.

En suinkaan vittuile, soita suutani tai muutakaan, vaan puhtaasta mielenkiinnosta. Mikä tää ylilauta juttu tällä foorumilla on, siitä näkee mainittavan vähänväliä? Onko Mikellä joku biiffi ylilaudan kanssa? Tuntuu että kaikki jotka on Miken kanssa eri mieltä tai sanoo jotain vastaan hänelle on ylilautalainen. Selittäkää nyt tietämättömälle.
Mee lukeen sitä, se on väärällään mike, pakkototoisto, mike, pakkotoisto. Ja sitten kun täällä viljelee jotkut niitä tuttuja sanoja sieltä, niin tietää kyllä missä viettävät aikaansa ja miksi ovat täällä vain päätään aukomassa. Kymmeniä tuhansia viestejä musta vuosien aikana ja välillä ne mainitsen, niin ne reppanat vetää siitä porot kolviin ja sitten alkaa taas mainoskamppis, eli pakkis näkyvillä siellä jatkuvasti. Se on niin valtavasti sillä lajin alueella esillä, että ovat ylläpidon puolelta estäneet linkittämisen kun ylilauta oli jatkuvasti facebookin jälkeen kakkosena sisääntulevassa liikenteessä.

Ja se oli loistava veto, nyt ne vajakit joutuu jokainen erikseen kyttäämään täällä ja copy pasteemaan, eli lisää vain liikennettä. Sitten teen tempauksia välillä ärsyttääkseni niitä ja suurin ärsytys niille on ottaa ne huomioon jotenkin. Ne eivät kestä sitä.

Jos palataan asiaan, ni millon Möykky ja Ana vois olla luvassa jonninmoista baarikierrosvideota? Tai tiedä sitten, saako noissa paikoissa muuten niin juurikaan kuvailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom