Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on kyllä tosiaan jännä, että Möykky ja kumppanit ovat vapaata riistaa puhtaalle vittuilulle anonyyminä, koska tekevät asioita hieman erilailla täydellisten ihmisten mielestä. Kuinkahan täydellisiä nämä vittuilijat ovat... Toivottavasti ovat, koska on varaa vittuilla... Todennäköisesti kuitenkin naamatusten paiskataan kättä ja kehutaan tekemistä...

Tää ketju on menny kyllä hauskaksi. Mitään ei tapahdu ja sitten joku poustaa Möykyn höpö-videon, jossa tekee ittestään pellen tms. ja saa ansaitusti naurut niskaan (nykykielellä negaa ja vittuilua). Tämän jälkeen tulee puolustelijoita ja kehujia, jotka ovat kuunnelleet jonkun Tony Robbinsin podcastin positiivisuudesta ja sen vaikutuksista "anna hyvän kiertää". Sitten taas ketju hiljenee. Osalla ilmeisesti sunnuntaina sen verran paha morkkis, että pakko yrittää palauttaa balanssia maailmaan puolustelemalla pakkotoistolla.

Käytitkö kauankin aikaa kaivaaksesi videon esille että pääset vittuilemaan??
Säälittää nää kersat jotka kitisee teki toinen sitten mitä tahansa. Onnistu tai ei onko se sulta jotenkin pois??
En. Sanallakaan tuossa ei vittuilua, se on oman mielesi tuotetta. Hiekat nyt pois esinahan alta ja herneet nenästä. Helvetillistä viihdettähän toi on, hyvässä ja pahassa, ei noita videoita voi kukaan tosissaan ottaa, samoin "kritiikin" kanssa. Jumantsiisus, jos kehutaan tulevaa tuotosta ja maallisia yhteyksiä(mitä ne sitten ovatkin🤔) tuolla tavalla, niin kyllä noita tuotoksia pitää voida hieman kieli poskella kritisoidakin.

Käytitkö kauankin aikaa kaivaaksesi videon esille että pääset vittuilemaan??
Säälittää nää kersat jotka kitisee teki toinen sitten mitä tahansa. Onnistu tai ei onko se sulta jotenkin pois??

Kukaanhan tässä ei ole yrityksestä vittuillut. Mutta kun nämä kaksi toppahousua ei edes vittu yritä. Jos ite vetäsin jotain vastaavaa ja saisin Killen haastatteluun niin varmistaisin kaikin mahdollisin keinoin onnistumisen. Tämä kun ei suinkaan ole ensimmäinen kerta, kun äänet on päin persettä ja on melko henkilökohtaisia asioitakin viereisestä pöydästä kuulunut videolle.

Eikö nämä itse edes vaivaudu katsomaan noita videoita, ennen kuin lataavat eetteriin? Kerran epäonnistumisen vielä ymmärtää, mutta kun viereisen pöydän jutut kuuluu paremmin kuin itse haastateltavan ties monettako kertaa niin ei kyse enää vahingostakaan ole. Ja jos se ei vahinko ole niin jokainen päättelee itse, mitä se on.

Kukaanhan tässä ei ole yrityksestä vittuillut. Mutta kun nämä kaksi toppahousua ei edes vittu yritä. Jos ite vetäsin jotain vastaavaa ja saisin Killen haastatteluun niin varmistaisin kaikin mahdollisin keinoin onnistumisen. Tämä kun ei suinkaan ole ensimmäinen kerta, kun äänet on päin persettä ja on melko henkilökohtaisia asioitakin viereisestä pöydästä kuulunut videolle.

Eikö nämä itse edes vaivaudu katsomaan noita videoita, ennen kuin lataavat eetteriin? Kerran epäonnistumisen vielä ymmärtää, mutta kun viereisen pöydän jutut kuuluu paremmin kuin itse haastateltavan ties monettako kertaa niin ei kyse enää vahingostakaan ole. Ja jos se ei vahinko ole niin jokainen päättelee itse, mitä se on.

No kyllähän sekin ihmisestä jotain kertoo, jos ei suomea puhuvana muka pääkaupunkiseudulla työllisty. Moraali ja aikaansaannokset myös sen mukaisia, ainakin tässä tapauksessa.

Niin siis mikä se "bodyskenen räjäyttävä" juttu nyt siis oli?
Menny ohi.

Mutta noille äänille pitäs ihan nauhottajan itse jotain tehdä. Katselisin videoita mutta näillä äänillä ei jaksa kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom