Mitä virkaa on alkoholisteilla? Ja muilla mielenterveysongelmaisilla? Ihan samaan kastiin ne menee, ja jos kaikki vois sun mielestä kuolla pois niin eiköhän siinä samassa menis mahollisesti sunkin sukulaisias tai tuttujas. Ja kuinka sen päihteiden käyttö on haitannut sun elämääs?? Ootko tullut miettineeks et narkkareilla ja päihde-ongelmaisilla useinkin paljon virkaa, kun osa sattuu olemaan huippulahjakkaita taiteilijoita ja esim. rockmuusikoita. Eti mulle tollanen kuuluisa rockmuusikko, joka ei kamaa käyttäs.
Mua ärsyttää ennemminkin suunnattomasti tälläiset yksinkertaiset kommentit, joilla ei oo mitään virkaa. Ootko ikinä sattunut ajattelemaan, että kys. henkilöllä esim ollut muita ongelmia, jonka vuoksi ajautunut tollaiseen tilanteeseen? Oon viime aikoina kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka osan ihmisten mielestä huumeiden käyttäjät voisivat kuolla pois, sen sijaan että pohdittas mistä ongelmat juontaa ja autettaisiin niitä.
Järkyttävää että ihmisille voidaan noin vaan toivoa kuolemaa, ite oisin enemminkin toivonut että pääsee kuiville ja selviää ongelmistaan.
Huhhuh, aikuiset ihmiset.
No, kerta se napsahtaa omaan nilkkaan, jos teille joskus vaikka selviääkin, että joku oma ystävä/tuttu/sukulainen on tollainen narkkari, niin katotaan toteatteko että ansaitsikin kuolla kun on tyhmä narkkari ja kun sillä ei ollut mitään virkaa.