Amy Winehouse - Ennen ja Nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nigster
  • Aloitettu Aloitettu
Kokaiini se on helvetinmoinen huume ja sitä se vetää. Mikään köyhä tyttö Winehouse kuitenkaa ole.

Mutta joo olkoon nyt varottavana esimerkkinä, mutta muuten vois antaa muijan tehä niinkun ite tahtoo eiks jeh.

Kokaiini se on helvetinmoinen huume ja sitä se vetää. Mikään köyhä tyttö Winehouse kuitenkaa ole.

Mutta joo olkoon nyt varottavana esimerkkinä, mutta muuten vois antaa muijan tehä niinkun ite tahtoo eiks jeh.

Ei olisi ensimmäinen rikas ja menestynyt joka ajautuu vetämään köyhien huumeita.

Taas viime viikolla englantilainen lääkäri lupas winehouselle vain viikkoja elinaikaa. Iso lista myös oli että mitä vaivoja tällähetkellä naiselta löytyy, mutta nyt mieleen ei tule kuin isot hengitysvaikeudet ja oksentelu siitä listalta

amy%20winehouse.jpg
Tummana

amy_winehouse_hairstyle.jpg

Blondina

Kyll mä luulen jos tuo johonki kuolee nii yliannostukseen tai sydän/maksa tekee lakon..

Sit jos(kun) tää typykkä pikkuhiljaa tukehtuu jauhoihinsa ja kuolee,
niin tarkoittako se sitten, kuten tapana on, että yhtäkkiä hänen musiikkinsa on paljon parempaa kuin ennen ja sitä on pakko kuunnella joka tuutista?

Sit jos(kun) tää typykkä pikkuhiljaa tukehtuu jauhoihinsa ja kuolee,
niin tarkoittako se sitten, kuten tapana on, että yhtäkkiä hänen musiikkinsa on paljon parempaa kuin ennen ja sitä on pakko kuunnella joka tuutista?
Tunnetustihan nuorena kuollut artisti muuttuu kulttihahmoksi. Traagiseksi rockin/popin puolijumalaksi.

"Live fast - die young" ja niin eteenpäin...

Juu. Ja mitä törkeämpi kusipää on ollut kyseessä niin sitä originellimpana ja hienompana ihmisenä sitä pidetään.

On se ikävää, jos tää pirihuora nostetaan Kurt Cobainin ja Jim Morrisonin joukkoon.

Tuo on hyvin mahdollista, etenkin jos se kuolee 27-vuotiaana. Sinne taitaa kuitenkin olla liian pitkä matka.

Toi muijahan on mua 3 päivää NUOREMPI! Kuvittelin jotenkin, että ois mua aika paljonkin vanhempi.

Aika huonoon happeen on ittensä vetäny jo noin nuorena. Onhan sitä itekkin tullut ryypättyä ja käytettyä päihteitä, mutta mielestäni olen ihan loistokunnossa ja aion elää ainakin 40 vuotta vielä.

No toivottavasti Amy tuosta vielä tokenee ja saa ittensä kondikseen.. Vaikka toisaalta ihan sama, en ole hänen musiikkiaan pahemmin edes kuullut.

Harmillinen asia kyllä. Oli mielestäni hyvinkin kaunis nainen aikoinaan mutta nykysin vaihtasin kadulla puolta jos tulis vastaan..

Säälittävämpää kuin itse Amy tässä tilanteessa on lehdistö, joka mässäilee toisen kuihtumisella ja vakavalla ongelmalla minkä kerkeää. Joka päivä on uutta kuvaa Amystä kävelemässä jollain kadulla ja kamera on zoomattu todella lähelle ennen kuin räpsästään. Tietysti kaikista huonoimmat kuvat laitetaan julkisuuteen ja joka päivä hämmästellään kuinka rauniona neiti on. Päin persettä tuo tilanne on joka suunnasta. En usko, että tuollainen ajojahti on ainakaan hyväksi Winehousen psyykelle.

Useammat narkkarit/juopot/anorektikot eivät tiedosta itsessään mitään vikaa. mutta tuo on kyllä inhottavan totta että jos toisella menee alamäkeen niin sillä sitten pitää mässäillä. mitäs sitten tapahtuisi jos Amy palaisikin takaisin siihen mitä hän alunperin oli?

Useammat narkkarit/juopot/anorektikot eivät tiedosta itsessään mitään vikaa. mutta tuo on kyllä inhottavan totta että jos toisella menee alamäkeen niin sillä sitten pitää mässäillä.

Juu. Nimitellään pirihuoraksi ja muuta. Ehkä se helpottaa omaa pahaa oloa.

Back
Ylös Bottom