Amsterdamin halpoja ja hyviä hotelleja/ hostelleja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakkoi
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin lähtee damiin käväseen, tarkotus ois olla niin paljo päiviä ku kukkarossa piisaa fyrkkaa.

Mitkä olisivat siis tähän tarkotukseen sopivia hotelleja / hostelleja, joissa olette itse myös yöpyneet?

Itteeni ei nappaa oikeen olla jossain jaetussa huoneessa. Jaettu wc kyllä vielä menee... Eli onko olemassakaan sellasta "hostelli"-majotusta jossa nukkuis omassa huoneessa yksin?

Oisko järkee tehä niin ettei ota mitään majotusta ja ettii sieltä sitten paikanpäältä ja vaihtelee niitä aina muutaman päivän välein? Ehkä siis ehkä saattas mennä savuton dormimajotuskin ku tarkemmin miettii, mutta mielipiteitä siis kaivataan.

Eli jos olis viikon ni muutaman päivän dormissa ja sit hotellissa et palautus. ? Tosiaan ei liikoja viittis majotuksesta maksaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitää majotuksia etukäteen vaan etit sieltä hyvät halvat mestat. Damissa kun noita hostelleja & hotelleja on pilvinpimein niin ihan varmasti löytyy omalle kukkarolle sopiva mesta ja hyvältä paikalta. Varsinkin jos nyt syksymmällä lähdös kun pahin turistikausi rupeaa menemään ohi.

http://www.hostelbookers.com/

En ole itse Amsterdamin hostelleja testaillut, mutta kaverit ovat kehuneet kaikkia hostelbookersien hostelleja, joissa ovat olleet Amsterdamissa vieraillessaan. Suosittelen vilkaisemaan :)
Eihän noilla ole mitään "omia hostelleja", vaan tuo on vain varauspalvelu. Toki sieltä saa suuntaa lukemalla muiden kävijöiden kommentteja.

Toki helpottaisi tietää mitkä ovat kriteerit tarpeeksi hyvälle majoitukselle?
Sijainti? Hinta? Taso?
Jos haluaa mennä majoitukseen viihtymään, suositukset ovat jotain ihan muuta kuin jos sitä majoitusta vain käytetään kattona pään päällä ja paikkana, jossa painaa pää tyynyyn. :)

Ite suosin dormeja, koska mä menen sinne vain nukkumaan (ja toki niissä tapaa monesti ihan mukavaa porukkaakin JOS jaksaa olla sosiaalisella tuulella). Hengailla voi sitten yhteisissä tiloissa, jos hostellilla meinaa aikaa viettää. On piisannut mulle (enkä ole koskaan tarvinnut palautumiseen mitään :D ). :) Ja kyllä noissa josku on 1 hengen huoneita, ne vaan ovat huomattavasti kalliimpia. Melko harvassa ovat kuitenkin.
2 hengen huoneen voit ottaa, mutta maksat koko huoneen. Voi olla jo että hotellista löytyisi 1hh samaan rahaan.

Hem Budget Hotel ainakin näyttää melko edulliselta, vaikka joutuisikin 2hh:n yksin ottamaankin.

Juu paikka on tuttu, mutta kyse on nimenomaan siitä et ei jaksas siellä arpoa et mihin niistä lukuisista hostelleista menee... Sijainti on tavallaan kiriteeri, tosin fillarin oon vuokraamassa. Hinta näyttää olevan se tärkein kriteeri. Tosin ei oo kiva useita kilsoja polkee suuntaansa.

Eli semmoset max 4km leidseltä / remprantilta ja edullinen hyvä hostelli mistä saa 2hh huoneen ja mistä ei kamoja pöllitä...Tosin aamupalakin vois olla hyvä...

Flying Pig Downtown tai Uptown :)

Flying pigit on hyviä.

Vondelparkissa on stayok, joka on kanssa ihan siisti ja toimiva.

Jos haluat halvalla asua, niin mene hans brinkeriin kerkstraatilla, mutta nukkumisen kanssa saattaa olla aika hiljaista. Samaten puhtauden. Savuttomuudestakaan en menisi takuuseen, sanovat säännöt mitä sanovat. Mielestäni hostellikokemus on aika paljon tuurista kiinni, välillä on hyvää porukkaa, välillä sattuu jotain englantilaisia teinejä.

edit: sattuu tulemaan samaan huoneeseen siis, vaikka kyllähän niitä tekee mieli satuttaakin, kun sitä apinointia vähän aikaa katselee.

Jos haluat halvalla asua, niin mene hans brinkeriin kerkstraatilla, mutta nukkumisen kanssa saattaa olla aika hiljaista. Samaten puhtauden. Savuttomuudestakaan en menisi takuuseen, sanovat säännöt mitä sanovat. Mielestäni hostellikokemus on aika paljon tuurista kiinni, välillä on hyvää porukkaa, välillä sattuu jotain englantilaisia teinejä.

edit: sattuu tulemaan samaan huoneeseen siis, vaikka kyllähän niitä tekee mieli satuttaakin, kun sitä apinointia vähän aikaa katselee.

Hans Brinker on ihan hirveä. Olen kerran yöpynyt siellä ja olen varma että samalla hinnalla saa parempaakin. Sijainti on ihan ok, mutta henkilökunta oli melko tylyä ja muutenkin en oikein tykännyt paikan vibasta...

Suositut

Back
Ylös Bottom