Todellakin olin viime tammikuussa dameissa, ja mentiin sitten meidän hotellin viereen sijaitsevaan beer& cheers nimiseen strippi baariin. No siinä ei kauan menny ku kikkarapäinen ystävä oli mitä parhainta kaveria ja mun toisella frendillä oli kans joku( joka kans kuulu samaan koplaan..) join siinä tuoppia ja kuuntelin toisella korvalla sitä puheripulia niin yhtäkkiä kun nostin tuoppini huulille niin kuulin tuopista kummallista kohinaa(!) mietin ensin vaikka hieman hiprakassa siinä olin että onkohan tähän saatana jotain laitettu ja otin lurauksen, niin se juoma oikeen poreili mun kielen päällä!! no siinä sit syljin juoman takaisin tuoppiini ja läksin oikoamatta suoraan hotelliini missä kieleni alkoi tuntua ihan tunnottomalta. Eli varmasti jonki sorttista huumausainetta laitettiin mun drinkkiin.
Onneks ei käyny sen pahemmin mutta jälkeenpäin oon vaan miettiny et olisinko menny iahn koomaan siitä juomasta jos oisin nielassu kun kielikin meni tollaseks....no onneks en kokenu sitä, mutta varoitukseks muille ettei kannata alkaa juttelee sen koommin millekkää tuntemattomille siellä kyllä ne tunnistaa turistit.
Onneks ei käyny sen pahemmin mutta jälkeenpäin oon vaan miettiny et olisinko menny iahn koomaan siitä juomasta jos oisin nielassu kun kielikin meni tollaseks....no onneks en kokenu sitä, mutta varoitukseks muille ettei kannata alkaa juttelee sen koommin millekkää tuntemattomille siellä kyllä ne tunnistaa turistit.