Amoral aloittanut kolmannen albumin nauhoitukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Jostain ihmeen syystä olen missannut kyseisen levyn ja kaverin soitettua eilen avausbiisin oli levyn hankinta selviö. Kuuntelin tätä ja menin vittu puuhun! Kova levy!

Oho!
Yllätti aika kovasti! En olisi kyllä uskonut, että Ari pystyy vetämään ns. örinätyylillä.
Tosin äänenlaatu on niin paska, ettei oikein osaa sanoa kuinka hyvin vetää.

Eiiii ! Ensinnäkin tuota Koivusen vikinää oli vaikea kuulla ja olihan tuo sitten aika huudonsekainen yritys, että sitä örinää ei ollut. Turhaa toiveita pitää, että Koivunen osaisi murista.

Se on edelleenkin vittu Ari Koivunen. Hyi helvetti.

Mä en halua sen assholen elämää tukea ainakaan lantin lantilla.

Ennen parempi laatusta videota tai itse nähtyä keikkaa en kyllä ala kommaamaan..

oho, tuo video kyl yllätti. Odotin että arskan murina olisi pikkutytön kiljumisen tasolla.

Niin ja tänään radio rockilla soitettiin pieni pätkä uutta amoralia, se oli aivan perseestä. Jotain saatanan poweria se oli. Odotin että olisi ollut jotain In Flames/mygrain yms. tyyppistä jossa murinaa sekä puhdasta laulua. Koko pätkää en kyllä kuullut, joten en varmaksi sano. Pitäisi viideltä tulla rockilta koko kipale.

Hahaha. :lol2: Amoral on nyt sit virallisesti raiskattu meikän silmissä. Täytyy sanoa, että odotin edes hitusen tykimpää paskaa.

:kakka: x 5000

Ei todellakaan vakuuta vielä hevi-Arin taidoista mutta ehkä hieman parempi kuin odotin. Äänenlaatu on videossa todella paska mutta äkkiseltään kuulostaa siltä, että Arin örinälaulu tulee kurkusta eikä mahanpohjasta kuten se oikeaoppisesti kuuluisi. Parin keikan jälkeen voi keikkayleisö odotella lentäviä äänihuulten kappaleita :D

Välillä myös "särkyy" tuo Arin ääni vittumaisesti.

Kuunnelkaapas vaikka huomenna radiorockilta Ari Koivusen(teoriassa siis Amoralin) uus biisi kokonaisena, kello viideltä soittavat. :D

Back
Ylös Bottom