Ammattinyrkkeily uuteen nousuun!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asselle ihan vaan tiedoksi: Lukuunottamatta viimeisen 13kk:n aikana oteltuja matseja olen nähnyt lähes kaikki suomalaisillat mitä helsinginseudulla on oteltu viime vuosikymmeninä. Kuten mainitsin nämä olivat omia mielipiteitä että se niistä tietäjän taidoista. Mutta itse vaikutat kyllä ihan suurenmoiselta nyrkkeilygurulta joten jään mielenkiinnolla odottamaan Suomen parhaimman nyrkkeilytietäjäammattilaisen (sinun) kommenttejasi tulevista illoista ja (nähtävästi) suurista idoleistasi Tolppolasta ja Aminista. Toivottavasti ensi kesänä vain olisi ammattilaisiltoja tiedossa suomenmaalla kun tullaan kesälomalle täältä huitsannevadasta sinne pohjolaan...

Jumi-Julle sanoi:
Asselle ihan vaan tiedoksi: Lukuunottamatta viimeisen 13kk:n aikana oteltuja matseja olen nähnyt lähes kaikki suomalaisillat mitä helsinginseudulla on oteltu viime vuosikymmeninä. Kuten mainitsin nämä olivat omia mielipiteitä että se niistä tietäjän taidoista. Mutta itse vaikutat kyllä ihan suurenmoiselta nyrkkeilygurulta joten jään mielenkiinnolla odottamaan Suomen parhaimman nyrkkeilytietäjäammattilaisen (sinun) kommenttejasi tulevista illoista ja (nähtävästi) suurista idoleistasi Tolppolasta ja Aminista. Toivottavasti ensi kesänä vain olisi ammattilaisiltoja tiedossa suomenmaalla kun tullaan kesälomalle täältä huitsannevadasta sinne pohjolaan...
No äskeisen perusteella taidat itse pitää itseäsi jopa niin erehtymättömänä ottelijoiden taitojen arvioijana, ettet salli poikkeavia mielipiteitä. Kiva, jos mielestäsi vaikutan suurenmoiselta. Olen kyllä tuostakin kuitenkin kanssasi eri mieltä, sillä tunnen useita nyrkkeilyä seuraavia henkilöitä, jotka mielestäni tuntevat nyrkkeilyä huomattavasti itseäni paremmin. Älä polta (ilmeisen herkkää) hipiääsi siellä etelässä. Nähdään sitten niissä illoissa, kun olet taas maisemissa :kippis1:

P.s. Yritän olla kirjoittamatta tämän kommentin jälkeen enempää ohi aiheen..

Sorry, en tarkoittanut itseäni tietäjäksi... Jep, toivottavasti ensi kesänä on iltamia tiedossa :kippis1: (nämä sopivat mulle paremmin!)

Suositut

Back
Ylös Bottom