Ammattinyrkkeily Ruotsissa

Eli Ruotsissa ammattinyrkkeilyn laillistaminen ammuttiin alas: http://www.fightnews.com/fightnews_2/headlines//EEVpuuklkApiWZYupi.html

Pistin tämän tänne, jotta äänestäisitte ainakin sen takia ettei tuollaiset Mona Sahlinin tyyppiset kukkahattutädit koskaan pääsisi valtaan täällä:curs:
Seuraavaksi hänellä on tarkoituksena kieltää K1 ottelut...

Ruotsi on tässä asiassa kehitysmaa, oikea junttien takapajula!!!

Vittu jos tuommoinen laki ajetaan Suomessa läpi niin minä vaihdan maata. :D

Conna sanoi:
Ei tule ikinä onnistumaan Suomessa vaikka kuinka yrittäisivät:thumbs:

Toivotaan, toivotaan...

Ei silti voi kun ihmetellä! Ruotsilla on niin hienot perinteetkin ammattinyrkkeilyssä mm. raskaansarjan maailmanmestari Ingemar Johansson ja vielä aikakaudella jolloin ei ollut kuin yksi mestaruusvyö! Ei ole monen maan kansalaiset siihen pystyneet.

Suomen Gunnar Bärlund taisi olla parhaimmillaan raskaansarjan 6.haastaja, jos en väärin muista...

eikös tuo ammattinyrkkeily ole ollut Ruotsissa kiellettyä vaikka miten kauan?mitään järkeähän tuossa ei ole mutta ne onkin ruotsalaisia..

mä en tv-sarjoista tiedä,mutta mä luin jonku kirjan suomalaisesta nyrkkeilijästä joka otteli ruotsissa ja sitten se kiellettiin jne.jne.
tota 70-lukua mäkin muistelin että se oli...
korkeushyppy on enempi ruotsalaisten hommaa,ei ne tosta nyrkkeilystä niin... :D
tosin onhan se kielletty norjassakin

Eikös se tuossa ekan postin artikkelissa ole:

".....who worked very hard to get the ban of pro boxing lifted (it has been in effect since January 1st 1970)."

mulla ei näköjään oo silmiä ollenkaan :(

Back
Ylös Bottom