AMK - opiskelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeikki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jesu, paljonko sulla on pisteitä koulumenestyksestä jos 20 pisteellä kokeesta sulle kertyis sinne 45p hujakoille? tai no laskeehan sen tosta... Ja nyt kun sanoit tuon kiihtyvyyden noin niin huomasin, että epäonnessani muutin 72km -> 7200m... 7200m/3600s= 2,0m/s ja mietein et ei se nyt noin helppo ole joten kerroin hätäpäissäni vain kympillä vaikka eihän siitä millään m/s^2 tule.. No jos pisteen sais? :D

Siis työkokemuksen + ensimmäisen hakutoiveen pisteiden ja sen koulumenestyksen kanssa 20p kokeella saisin kasaan semmoset 45p. Mut en nyt odottele mitään ihmeitä, hyvin todennäköistä, että en mediatekniikkaa pääse opiskelemaan. Voi olla, että en mitään muutakaan. Selviää kuukauden päästä

EDIT: jos nyt oikein muistan + oon nuo pisteet laskenu
EDIT2: Laskin uudestaan, niin työkokemuksen, 1.hakutoiveen ja koulumenestyksen kanssa tulee 29p. Että aika tiukille menee sisäänpääsy, jos rajana on tuo 56p tai enemmän..Olis perkele pitänyt hakea vaikkapa tietotekniikkaan 1.vaihtoehtona, niin olisin jo näillä näkymin päässyt sisään.. Täytyy toivoa, että pääsykoe olis ollut sen verran hankala, että pääsisin tonne mediatekniikkaan rajojen putoamisen vuoksi.

Kyllä kyllä. Itellä myös toi 29 pistettä etukäteen, mut en hakenu ykkösenä. Poriin tosin rakennustekniikkaan tekniikan aloista vaikein päästä ja pisterajat olleet muutaman viime vuoden aikana 45-49p paikkeilla. Oon siinä ja siinä.

EI perse, ittellä koe meni niin ja näin...Se eximian harjotuskoe oli 100Xhelpompi :D ja oli sinänsä aika paljon erilainen koe mitä osasin odottaa...Noo toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;) Sähkölaskut osasin kun oon sähkäri ja muista ainaki osa pisteitä....

No joo, olihan se eximian kenraali vähän iisimpi. Iltellä meni ihan ok toi. 15-20 pojoo tulossa ja se riittää ainakin jollekin linjalle mihin hain. Sit vaan eka vuosi kunnolla ja anon sisäistä siirtoo, jos ei se linja nappaakkaan. :)

hain rakennustekniikkaa ouluun ykkösvaihtoehdolla ja toisella kajaanin. Jos käy nyt silleen etten pääse ouluun vaan joudun kajaaniin nii onko siirto mahollinen esim ensimmäisen vuoden jälkeen? ja onko isoki homma?

hain rakennustekniikkaa ouluun ykkösvaihtoehdolla ja toisella kajaanin. Jos käy nyt silleen etten pääse ouluun vaan joudun kajaaniin nii onko siirto mahollinen esim ensimmäisen vuoden jälkeen? ja onko isoki homma?

Eikai siinä auta kuin hakea uudestaan ja hyväksilukea siihen mennessä kertyneet opinnot? Vai onko kyse saman koulun eri toimipisteistä?

Miltä korkeudelta se puu oli katkastava ettei ota siihen sähköjohtooo? :D vastaus riittää et kusiko tehtävä D:

Fysiikan puolen sähköopin laskut todella helpot...Mikäs sen kivi tehtävän vastaus?

Itse sain kivitehtävästä 4,1 kg/dm^3, mutta oikeissa vastauksissa taisi olla kuutiometri-yksikkö (enkä ole ihan varma menikö tuo vastaus oikein). Kutostehtävä jäi tekemättä, kaikkiin muihin vastasin.

Itse sain kivitehtävästä 4,1 kg/dm^3, mutta oikeissa vastauksissa taisi olla kuutiometri-yksikkö (enkä ole ihan varma menikö tuo vastaus oikein). Kutostehtävä jäi tekemättä, kaikkiin muihin vastasin.

Jep elikkä 4,1 tonnia kuutiometriä kohden.

Tamkin sivuille oli ilmestynyt tuorein koe vastauksineen: http://www.tamk.fi/cms/tamk.nsf/$all/734EE6FA27A41173C225757B002D0125

Höh. Miksi aurinkovoimala muka tarvitsee vettä jos se koostuu noista paneeleista, kuten siellä lentokentällä? Pitääpä lukea teksti uudestaan. Muuten olisi 28,5 pojoa tulossa jos oikein laskin ja muistan mitä minä sinne töhersin.

Toisaalta omat merkintäni saattavat olla arvostelijoiden mielestä vajaita. Kyllä minä sinne kaikki laskut ja kaavat tungin, mutta saatoin esim. pistää yhteen lausekkeeseen koko roskan enkä erikseen eritellyt vaikkapa jotain moolimääriä sinne paperille.

Lentokentällä oli aurinkopaneelijärjestelmä, ei aurinkovoimala. ;)

Joo, semmonen 20p +-3p tulossa, eli näillä näkymin en pääse sisään. 27p olisi vähintään pitänyt saada. Täytyy syksyllä hakea uudestaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom