Amirkhani Vs. Simola @ NLO Jyväskylä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa?

• Amirkhani

Votes: 0 0,0%
  • Simola

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.
Taustatietojen perusteella ei ole mitään näyttöä siitä, että Makwan olisi parempi LUKKOpainija. Päinvastoin. Oma veikkaukseni on, että Simola vie yhdellä pistesuorituksella tai alistaa voimakkaampana ottelijana itselleen suotuisan tuomaripäätöksen.
Viime vuodelta kaksikolta löytyy yksi yhteinen vastustaja. Makwan voitti No-Gi Finnish Openissa Mika Kurosen, Simola hävisi samalle miehelle sm-kisoissa 23-2. FO:ssa molemmat kisasivat valkovöisten avoimessa sarjassa, Maku pääsi finaaliin, Simola ei.

Tältä vuodelta Simolalta sitten löytyy toki tuo sinivöisten No-Gi sm-kisojen voitto, joka on hyvä saavutus.

ADCC-säännöillä kumpikaan ei juurikaan ole matsannut. Amirkhanilla on sm-pronssia vuodelta 2009, Simolalla amatöörien sm-hopeaa viime vuodelta.

Makulla on myös ihan hyvät näytöt vapaaottelupuolelta, kun on kahdeksan kertaa kuristanut tai lukottanut vastustajansa. Simolakin toki amatööripuolella sen ainoan ottelunsa voitti lukolla.

BJJ-liiton sivustolta nähtävissä olevista kaavioista havaitaan, että no-gin SM-kilpailuissa 2012 molemmat voittivat oman painoluokkansa valkovöisissä. Avoimissa Simola hävisi välieräottelunsa 7-6 sarjan voittajalle, joka taas voitti Makwanin 7-0. Olin myös itse paikan päällä ja tohdin epäillä, että väkivahva Kuronen hävisi samaa seuraa edustavalle kaverilleen täysin sovitusti. Lisäksi viime joulukuussa Simola vei Vantaan Katakombien avoimen sarjan kokeneissa ja tosiaan "ownasi" tuon -85,5 sarjan keväällä sinivöisenä. Käyrä on kovasti ollut nousujohteinen. Päivän kunto ratkaisee sitten.

Maku vie tämän matsin vaikka häviääkin painossa Simolalle.
Onko noissa Simolan facebook syytöksissä perää vai ei? Jos ei ole niin missä menee vittuilun ja kunnialoukkauksen raja??

1208519_653353881350360_1146129468_n.webp

Maku vie tämän matsin vaikka häviääkin painossa Simolalle.
Onko noissa Simolan facebook syytöksissä perää vai ei? Jos ei ole niin missä menee vittuilun ja kunnialoukkauksen raja??

Hyvä kysymys. Siellä kylläkin parikin tyyppiä Simolan lisäksi omalla nimellään vakuuttaa Makun olevan velkaa sinne sun tänne. Simola toki heittää juttua kieli poskella, mutta vaikea sanoa tarkoittaako ainakin osaa jutuista tosissaan. Eli pitääkö oikeasti Makua tekopyhänä pellenä haluten tuoda tämän "oikean" luonnon esille, kuten sanoo. Vai onko kaikki 100% huomiohakuista läpändeerusta. Joka tapauksessa toivon, että itse matsi on kaiken loanheiton ja hypen väärti. Eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita eikä mitään ylivarovaista pakertamista, kiitos.

BJJ-liiton sivustolta nähtävissä olevista kaavioista havaitaan, että no-gin SM-kilpailuissa 2012 molemmat voittivat oman painoluokkansa valkovöisissä. Avoimissa Simola hävisi välieräottelunsa 7-6 sarjan voittajalle, joka taas voitti Makwanin 7-0. Olin myös itse paikan päällä ja tohdin epäillä, että väkivahva Kuronen hävisi samaa seuraa edustavalle kaverilleen täysin sovitusti. Lisäksi viime joulukuussa Simola vei Vantaan Katakombien avoimen sarjan kokeneissa ja tosiaan "ownasi" tuon -85,5 sarjan keväällä sinivöisenä. Käyrä on kovasti ollut nousujohteinen. Päivän kunto ratkaisee sitten.

Epäillä aina kuuluukin, mutta itse en jaksa uskoa Kurosen hävinneen sovitusti. Maku sai pisteitä alasviennistä joka oli vapaapainissa sallittu tekniikka (muistaakseni sisäpuolinen jalkapyyhkäisy), mutta ei krekossa. Tyyliero painissa siis oli mielestäni voiton ratkaissut tekijä.

Toivon, että Maku voittaa koska Makusta liikkuu liian paljon kakkaa. Toivon ehkä siksi, että Simola on saanut aivan liian paljon huomiota ollakseen amatööriottelija joka ratsastaa ammattilaisvapaaottelijan siivellä.

On se kiva seurata näitä kinasteluja molempien toimesta, mutta jossain menee raja. Vähän mautonta minun mielestä lähteä polkemaan maata toisen jalkojen alta pelkästään yhden lukkopainimatsin vuoksi. Jos on niin kova hinku olla kova nimi niin mielestäni olisi parempi otella tarpeeksi ja treenata vielä enemmän eikä ratsastaa toisen nimellä. Suomesta löytyy kovempiakin nimiä lukkopainissa ja oikessa sarjassa. Esim Lindenin Toni olisi kiva nähdä niin saisi Simola vähän kokeilla miten menee oikeasti huipun kanssa. Enkä sano tätä mitenkään pahalla kumpaakaan kohtaan vaan noin se on.

Innolla odotan matsia, siitä tulee varmaan mielenkiintoinen ja sama paskanjauhanta jatkuu ja vuoden päästä tulee toinen osa jnejne..

Kyllä toi kellon viemisjuttu on ihan yleisessä tiedossa portsareiden keskuudessa.
Siitä en tiedä mitä todella tapahtui mutta pari vuotta sitten oli huhua et Maku tiputti naisen taksijonossa. Yks versio oli et tiputti sen onnelan edessä.

Jaksaako joku postailla tänne jannujen kamppailumeriitit? Vaparipuolelta ne nyt löytyvät helposti, mutta tuo painipuoli kiinnostaisi myös.

Tuo Maku kaveri vaikuttaa melekoselta ääliöltä. Toiv Simola möyhyttää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen nettietsivä, jännää:)

Simolan jutut on facebookissa menneet välillä suht poskettomiksi. Esimerkiksi listasi Amirkhanin entisiä työpaikkoja, ja kertoi miksi mistäkin saanut potkut, erilaisista varkauksista kaikki. Erään mainitun firman omistaja tuli mukaan keskusteluun ja sanoi väitteen olevan potaskaa, ja piti juttua mauttomana. Maku oli siis työskennellyt siellä, mutta lähtenyt aivan muista syistä, ja välit edelleen kunnossa.

Ja tuohon mainitsemaasi seikkaan fabossa tuli myös jatkoa. Eli tämän mainitsemasi firman omistajan kommentin jälkeen, joku osasi kertoa että nämä kaksi tapahtumaa olivat eri vuosina. Eli kyseinen taistelija pääsi kouluun 2010 ja tämä kellojupakka tapahtui 2011. Eli onko tuosittenkään oikea selitys?

Onko tietoa mihin asti lauantaina suunnilleen tapahtuma (siis naamalukko, ei pelkästään tämä ottelu) voisi kestää? Tulee jossain vaiheessa lauantaita ajettua Jyväskylän läpi niin olisi ehkä mahdollisuus tulla katselemaan...

Matseja lauantaina yli 220 joten vamrasti mennään pitkälle iltapäivään.

Juttujen perusteella molemmat vaikuttaa sen verran pösilöiltä, että toivottavasti kuristavat toisiltaan paskat pihalle. Kyllähän tämän matsin lopputulos kiinnostaa silti, tai ehkä juuri siksi..

En lähde sen kummempia tästä vääntämään mutta simola hävisi valkovöiden avoimessa -91 sarjan kakkkoselle joensuulle oisko ollut 27-0. Nogi sm vai fo 2012. Finaalissa joensuu hävisi kuroselle tiukasti pisteellä tai jotain ja olikohan vielä ajan loppuessa backmountissa ja jonkulaine kuristus kiiinn. Tällä matikalla simola häviää mutta jos makwanin tyyli sopii simolalle tai toisinpäin niin miksei voisi simola voittaakin. Enivei itse olen ainakin la paikalla seuraamassa :)

Simolan ainut mahis on saada joku giljotiini kiinni lujasti. Makwanin nopeus on niin eri luokkaa, että matsi menee täysin Makwanin pyörittäessä. Veikkaan Makun vievän takaapäin kuristuksella. Itse näen Simolalla 10 % mahiksen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom