Aminohapot----->pakki sekasin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu
Otan välillä aminohappoja,tauriinia,argiinia,ja glutamiinia.Jos satun joskus ottamaan niinku isän kädestä niitä niin mun maha menee aivan sekasin.Onko jengillä ollu vastaavaa?

Ei mene aminohapoista sekaisin, vaikka muuten ulostankin lähes kaiken 5 min. pihalle noin korrikoidusti sanottuna. Mutta nää on mulle sellainen jumalanlahja, vaikka kalliita ovakin. Minkäs kokonen se sun isän käsi on? 20+g ei mulla pakkia sekoita, vaikka sen ottaisi ennen ja jälkeen treenin ja siihen vielä joku 10+g kreatiiniä.

Ei mene aminohapoista sekaisin, vaikka muuten ulostankin lähes kaiken 5 min. pihalle noin korrikoidusti sanottuna. Mutta nää on mulle sellainen jumalanlahja, vaikka kalliita ovakin. Minkäs kokonen se sun isän käsi on? 20+g ei mulla pakkia sekoita, vaikka sen ottaisi ennen ja jälkeen treenin ja siihen vielä joku 10+g kreatiiniä.

Joo se isän käsi on mulla sitten se 10-20g sellasta komboa,yleensä sekotan nuo valmiiks samaan purkkiin.Varsinkin argiini on aiheuttanut joskus aivan järkyttäviä ongelmia jos sitä on ottanut 10g kerrallaan.No eikai siinä auta kun ottaa vähemmän. :jahas:

Mulla meni ruiluksi kun aikoinaan kokeilin arginiini & ornithiini yms jauhoja... 10g riitti... mun massu ei tykkää glutamiinistakaan, menee ruiluksi silläkin. Joku 3g karnitiinia + 5g kreatiinia ja 3-5g Beta-alaniinia menee protskun seassa sunt hyvin että se on vähän aminohaposta kiinni, jotkut on semmosia ruilun aiheuttajia helpomin.

Tyhjään mahaan kun on kiskaissut 30 g arginiinia niin kyllä on joskus näitä oireita ollut.

Ruoan kanssa otettuna ei moisia efektejä tule.

30g öö sehän on 6 kukkuraa teelusikkaa...

Jotai siihen malliin, yleensä heittelen ruokalusikalla. Tuli joskus testailtua noita isoja aminohappomääriä, mutta tuntuu että samoihin tuloksiin pääsee jo 15-20g annoksilla.

Oli muutenkin pakko alkaa ottaa pienemmissä annoksissa; ei pakki kestä tollasta mälliä kerralla... todettu liian monta kertaa :(

Ei vittu ihan sama perkele,vittu se on sama miten vähän otan niin maha sekoo perkele....Vittu nyt mä en koske noihin paskoihin 2 viikkoon ja mietin sitten uudestaan.saatana

30g!!:wtf: 5g:kin on hankala saada alas, on niin pahaa ainetta...
:offtopic: mistä johtuu, kun aloitin arginiinin käytön, on suussa jatkuvasti suolan maku???
Onko minua huijattu, ja myyty suolaa arginiinipussissa?
Pahaa tuo ainakin on, kuin raatoa söisi...:urjo:

End of :offtopic:.

Meikäläisellä on UFS:in tavaraa... Onkohan tuo sitten joku sekundaerä???
Koko ajan maistuu suola suussa, vaikka mitä söisi/joisi...

Useampi pussukka on tuotakin tullut vedettyä, eikä mitään suolanmakuja ole jäänyt. Vaikutukset on kyllä todettuja ;)

Mulla tuntus menevän jo tauriinista pakki sekasin...
Mulla meni joskus kanssa tauriinista maha pahasti sekaisin.
Muista en ole samaa efektiä aikaiseksi saanu.

Back
Ylös Bottom