Ripee Liittynyt 11.1.2010 Viestejä 2 443 25.4.2012 #1 Muistaakos kukaan sen sarjan nimeä, missä läjä äijiä tavoitteli yhtä hyvän näköistä eukkoa ja lopuksi paljastui, että eukko onkin mies? Sarja oli tietenkin jenkkiläinen ja oiskos tullut muutama vuosi sitten Subilta:jahas:
Muistaakos kukaan sen sarjan nimeä, missä läjä äijiä tavoitteli yhtä hyvän näköistä eukkoa ja lopuksi paljastui, että eukko onkin mies? Sarja oli tietenkin jenkkiläinen ja oiskos tullut muutama vuosi sitten Subilta:jahas:
Ripee Liittynyt 11.1.2010 Viestejä 2 443 25.4.2012 #3 Sahaaja sanoi: There's Something About Miriam. Click to expand... Kiitos;)
zxc Liittynyt 28.9.2010 Viestejä 122 25.4.2012 #4 Ripee sanoi: Kiitos;) Click to expand... Amerikkalainen sarja? Mä luulin että on taas joku uusi treenaamiseen liittyvä metodi.
Ripee sanoi: Kiitos;) Click to expand... Amerikkalainen sarja? Mä luulin että on taas joku uusi treenaamiseen liittyvä metodi.
Kimsson Liittynyt 30.1.2005 Viestejä 3 273 25.4.2012 #5 zxc sanoi: Amerikkalainen sarja? Mä luulin että on taas joku uusi treenaamiseen liittyvä metodi. Click to expand... Musiikki / elokuvat -osiolla?
zxc sanoi: Amerikkalainen sarja? Mä luulin että on taas joku uusi treenaamiseen liittyvä metodi. Click to expand... Musiikki / elokuvat -osiolla?