Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja Tampereellahan on Saints myös. pelaa kyllä 1-divisioonaa. Eikös ylöjärvellekkin tullu joku tiimi, eli tampereella on tarjontaa.

Sugarfree, juu.. painavin taitaa olla jossain 350-360paunan välillä. voi olla nivelet vähän huonossa kunnossa.
yhden kaverin tiedän kenelle ensi kausi suomessa on kahdeskymmeness. viime kausi jäi väliin Sählyssä tapahtuneessa loukkaantumisessa :D

olis kyllä harvinaisen mielenkiinosta alottaa amerikkalainen, onkos joensuussa minkälaisia mahollisuuksia jos sinne siirtyisin kesän jälkee opiskelemaan? ja minkäköhänlaiselle pelipaikalle mahtais päästä mitoilla 181cm ja 80-85 kg? kohtuu tukeva olen ja jaksan juosta pitempääkin, satanen oli aikaan 12 sekunttii ja rapeat päälle (eli en muista sen tarkemmin :D )
pääsee vissiin ihan kivasti purkamaan agressiota ja toteuttamaan itseään kun kentällä pyörii :D

Vaikutat aikas patilta 15 vuotiaaksi, sopisit varmaan paikalle kuin paikalle (vaikka linjaan) . Ehkä kääntäen voisit ajatella missä haluaisit pelata ja yhdessä valmentajien kanssa miettiä sitä, ja sitten kehittää fysiikkaa siihen suuntaan. Sinun iässäsi fyysiset erot ole vielä ratkaisevan suuria, tietysti joku on nopeampi ja joku vahvempi, mutta ratkaisevaa taitaa olla se missä paikalla ja missä roolissa luet peliä luontevasti.

Ite oon juuri alottelemassa kyseistä lajia, jo kuukauden käynyt. Kauhajoella on yks ImatraFlashin entinen pelaaja (muuttanu tänne) pitää amerkianfutis treenejä.
Ihan kiva laji, shoottaamisesta on ollut paljon apua

Toinen mikä mua kiinnostais on Vaahteraliigan veteraanien kunto. Tilille ei tipu samanlaisia kipurahoja, toivottavasti vammatki on pienemmät.
Kipurahat riippuu varmaankin työnantajasta. Jos se on työvoimatoimisto niin heikommin jos se oli Soneran hallitus niin paremmin.

Vaikutat aikas patilta 15 vuotiaaksi, sopisit varmaan paikalle kuin paikalle (vaikka linjaan) . Ehkä kääntäen voisit ajatella missä haluaisit pelata ja yhdessä valmentajien kanssa miettiä sitä, ja sitten kehittää fysiikkaa siihen suuntaan. Sinun iässäsi fyysiset erot ole vielä ratkaisevan suuria, tietysti joku on nopeampi ja joku vahvempi, mutta ratkaisevaa taitaa olla se missä paikalla ja missä roolissa luet peliä luontevasti.

luontevalta tuntuu luultavasti jokasella "kunnollisella" (ei nyt aleta hermoilla), eli siis sellaisella että saa fysiikalle kunnolla käyttöä :rolleyes: valmentajan mielestä luontevasta pelipaikasta ei sitten tiedäkkään :D mutta sen perusteella mitä katoin tuolta linkistä minkä joku oli laittanut, eipä näkyny oikein olevan seuroja joensuussa :itku:

Niillä on scrimmage Saintsia vastaan ens viikon lauantaina Pyynikin urheilukentällä. Saa nähdä miten uus joukkue pärjää.

luontevalta tuntuu luultavasti jokasella "kunnollisella" (ei nyt aleta hermoilla), eli siis sellaisella että saa fysiikalle kunnolla käyttöä :rolleyes: valmentajan mielestä luontevasta pelipaikasta ei sitten tiedäkkään :D mutta sen perusteella mitä katoin tuolta linkistä minkä joku oli laittanut, eipä näkyny oikein olevan seuroja joensuussa :itku:

No ei tuo oo ongelma jos on ihan pakko päästä pelaan :) ... Rovaniemeltä loppu jefu toiminta niin otin parin kaverin kans suunnaksi jyväskylän :D

Nokialla Ghost Hunters pelaa lauantaina 9.6. klo 16 alkaen ekan matsinsa Keskustorin kentällä. Vastaan rynnii Northern Lights.

Vielä kerran UP:D

Kaikki innolla seuraamaan Nokialle jenkkipalloo!

Lämmittelyt alotellaan jo klo 16 ja Tuukka Rask heittää kolikon klo 17.

Siellä oltiin ja voitto haettiin...

Taisi tulla Nokialaisille kohtalaisen kylmää kyytiä?? Piti itse olla siellä hommissa, mutta tuli pikakomennus Jyväskylään..

Jeps, kyllä poijaat sai tuta mitä se kokemus merkkaa:)

Mää koitin bongata, et kuka se vois olla se Referee:D Olin meinaa seurailemassa molempia matseja.

Ja Bearsille tietty:thumbs:

Jeps, kyllä poijaat sai tuta mitä se kokemus merkkaa:)

Mää koitin bongata, et kuka se vois olla se Referee:D Olin meinaa seurailemassa molempia matseja.

Ja Bearsille tietty:thumbs:

Olin se ketä siellä laitto kavereita selälleen hyökkäyksen linjassa :D

Nyt on taas lauantaina Nokialla peli.. siellä sitten ollaan tekemässä sitä mitä nickkikin sanoo ;)

Olin se ketä siellä laitto kavereita selälleen hyökkäyksen linjassa :D

Nyt on taas lauantaina Nokialla peli.. siellä sitten ollaan tekemässä sitä mitä nickkikin sanoo ;)

Ois siis selkeesti helpompi bongata sut:D Mutta ei, mein perheen edustus on muilla mailla. Mies keravalla rallissa ja mamma töissä.

Pidähän äijät kurissa!

Mulle jäi muuten sellanen mielikuva, et toi mun parempi puoliskani tunsi Bearsista vielä muutaman sällin. Vanhempaa ikäluokkaa:rolleyes::rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom