Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^
Nokialla just alottelee uus tiimi.
Milläkäs tasolla uus tiimi alottelee???
olis kyllä harvinaisen mielenkiinosta alottaa amerikkalainen, onkos joensuussa minkälaisia mahollisuuksia jos sinne siirtyisin kesän jälkee opiskelemaan? ja minkäköhänlaiselle pelipaikalle mahtais päästä mitoilla 181cm ja 80-85 kg? kohtuu tukeva olen ja jaksan juosta pitempääkin, satanen oli aikaan 12 sekunttii ja rapeat päälle (eli en muista sen tarkemmin :D )
pääsee vissiin ihan kivasti purkamaan agressiota ja toteuttamaan itseään kun kentällä pyörii :D
Kipurahat riippuu varmaankin työnantajasta. Jos se on työvoimatoimisto niin heikommin jos se oli Soneran hallitus niin paremmin.Toinen mikä mua kiinnostais on Vaahteraliigan veteraanien kunto. Tilille ei tipu samanlaisia kipurahoja, toivottavasti vammatki on pienemmät.
Vaikutat aikas patilta 15 vuotiaaksi, sopisit varmaan paikalle kuin paikalle (vaikka linjaan) . Ehkä kääntäen voisit ajatella missä haluaisit pelata ja yhdessä valmentajien kanssa miettiä sitä, ja sitten kehittää fysiikkaa siihen suuntaan. Sinun iässäsi fyysiset erot ole vielä ratkaisevan suuria, tietysti joku on nopeampi ja joku vahvempi, mutta ratkaisevaa taitaa olla se missä paikalla ja missä roolissa luet peliä luontevasti.
Niillä on scrimmage Saintsia vastaan ens viikon lauantaina Pyynikin urheilukentällä. Saa nähdä miten uus joukkue pärjää.
luontevalta tuntuu luultavasti jokasella "kunnollisella" (ei nyt aleta hermoilla), eli siis sellaisella että saa fysiikalle kunnolla käyttöä valmentajan mielestä luontevasta pelipaikasta ei sitten tiedäkkään :D mutta sen perusteella mitä katoin tuolta linkistä minkä joku oli laittanut, eipä näkyny oikein olevan seuroja joensuussa :itku:
Tampereella pelataan muuten seuraavaksi 10.6 kun paikalliset Pyhimykset (saints) saa vastaan karhulauman porista (Bears) :D
Mr. näkyy siis kentällä?
Siellä oltiin ja voitto haettiin...
Taisi tulla Nokialaisille kohtalaisen kylmää kyytiä?? Piti itse olla siellä hommissa, mutta tuli pikakomennus Jyväskylään..
Jeps, kyllä poijaat sai tuta mitä se kokemus merkkaa
Mää koitin bongata, et kuka se vois olla se Referee:D Olin meinaa seurailemassa molempia matseja.
Ja Bearsille tietty:thumbs:
Olin se ketä siellä laitto kavereita selälleen hyökkäyksen linjassa :D
Nyt on taas lauantaina Nokialla peli.. siellä sitten ollaan tekemässä sitä mitä nickkikin sanoo ;)