America's Army 2.2 ja ärsyttävät bugit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
protsku sanoi:
Jep jep, mäkin sain eilen itselleni tarkka-ampujan paperit! Honor-pisteiden päivittyminen on täälläkin aika hepreaa koska jollain official serverillä tulee kokemuspisteitä helposti +300 yhdessä tunnissa ja joku toinen official serveri heittää samassa ajassa -100. Kuitenkin pelaan peri aatteessa koko ajan yhtä surkeasti - nyyppä kun olen - että mahtaako muitten tiimissä olevien peli vaikuttaa omiin pisteisiin... :rolleyes:

Oma tiimi on kaikki kaikessa jos kokemuspisteitä haluaa... :thumbs: Vituttaa vaan oikeasti kun kaikki pisteet ei mene rekisteriin vaikka kriteerit pitäisi täyttyä. Jollain tavalla se on kiinni serveristä, kun keksisi vielä mikä mättää....

SF Hospital on paras noitten honorpoisteiden hankkimiseen. Pitää hinkata sitä sen verran, että saan sen yhden pointsin jonka jälkeen voin räplätä niitä kivoja pyssyjä.

Oman tiimin voitosta saa kentästä riippuen jotain 10-50 pointsia. Jos tappaa oman siitä saa pahimmillaan -340pointsia. Tapoilla ei ole hirveämmin merkitystä.

Muay sanoi:
Oma tiimi on kaikki kaikessa jos kokemuspisteitä haluaa... :thumbs: Vituttaa vaan oikeasti kun kaikki pisteet ei mene rekisteriin vaikka kriteerit pitäisi täyttyä. Jollain tavalla se on kiinni serveristä, kun keksisi vielä mikä mättää....

Nyt on ollut tuon authenticationin kanssa ongelmia parina viime päivänä eli se on saattanut vaikuttaa pisteiden rekisteröitymiseen. Mutta normaalisti kunhan vaan tarkistaa että serverin nimen edessä on joko tähti tai O niin pisteiden pitäisi mennä muistiin ihan ok.

Ja tosiaan leader-paikat ovat parhaita pisteiden kannalta. Yleensä vaan jo valmiiksi isohonoriset pääsee valkkaamaan ne parhaat päältä. Kuten sukulaku totesi niin hospital on hyvä paikka pisteiden keruuseen, varsinkin vippinä. Muusta tiimistä kyllä riippuu paljon että tuleeko niitä vai ei.. :whip:
Itse keräilin ekat ~60 honoria insurgent campista ja seuraavat 25 pääasiassa hospitaalista ja csarista.

Jaaha en saa tota Urban taisteluharjoitusta millään läpi (Basic training, vika harjoitus). Flashaan terroristit, ammun ne, juoksen ovelle mutta sitä ei saa millään auki. Omituista on myös se, että siinä trainingissa lukee "completed" vaikka en näköjään ole saanut sitä läpi. Yritin mennä pelaamaan nettiin, mutta mikään servu ei halunnut ottaa vastaan kun se sanoo "You need additional training" tai jotai.. mikä mättää?

Carbon sanoi:
Jaaha en saa tota Urban taisteluharjoitusta millään läpi (Basic training, vika harjoitus). Flashaan terroristit, ammun ne, juoksen ovelle mutta sitä ei saa millään auki. Omituista on myös se, että siinä trainingissa lukee "completed" vaikka en näköjään ole saanut sitä läpi. Yritin mennä pelaamaan nettiin, mutta mikään servu ei halunnut ottaa vastaan kun se sanoo "You need additional training" tai jotai.. mikä mättää?

Mulla oli sama ongelma. Taitaa olla bugi, joka on korjattu tuossa 2.2.1. Ainakin mulla toimii nyt ihan hyvin.

Voiko joku selittää mulle, miten olen voinut tippua honor 10 -> 9 vaikka olen vaan saanut lisää pisteitä. Toki joskus on tullut miinustakin, mutta se on kompensoitu ja tehtävän lopussa onkin jo parisataa plussaa.

Carbon sanoi:
Voiko joku selittää mulle, miten olen voinut tippua honor 10 -> 9 vaikka olen vaan saanut lisää pisteitä. Toki joskus on tullut miinustakin, mutta se on kompensoitu ja tehtävän lopussa onkin jo parisataa plussaa.

Käypä tarkistamassa americasarmyn sivuilta ja omalta accountiltasi tuo pistetilanne, sieltähän sen varmasti näkee. Joskus vaikka omien laskujen mukaan on kompensoinut miinukset, niin silti mahdollisten serverin kaatumisten tms takia jääkin pisteitä saamatta.

Carbon sanoi:

Pisteitähän tulee tapoista, leader roolista kun objektive on saavutettu.Medic myös työllään saa pojoja.(Nuo siis plussan puolelle.)
Miinusta eli ROE:e saat omien tapoista, haavoituksista.
Yksi oman tappaminen tuo ROE pojoja n.100-400 pojoa riippuen esim, kuinka läheltä olet oman teurastanut, millä aseella, missä kunnossa hän oli jne jne.
Jos olet putkassa istunut enemmän kuin kerran kuuntelemassa blues-musaa, niin olet syyllistynyt ROE:n hankkimiseen.
Servereillä on yleensä ROE:ssa 400 maksimi jolloin lentää pois servulta.

Honor "väli" ja nousuun tarvittavat pisteet
01-10 500
11-20 1.000
21-30 2.500
31-40 4.000
41-50 6.000
51-60 9.000
61-70 13.000
71-80 23.000
81-90 43.000
91-99 83.000

honorilla 9 tarvitset tuon 500 pojoa PLUS puolelle niin honor nousee.
Toisaalta -500 ROE päästää sinut Honoriin 8.

Polarbearsclan vain suomalaisille.

Menee kohta hermot. Useampaan tyyppiin olen räiskinyt melkein lipallisen lyijyä...lähietäisyydeltä, eikä naarmuakaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kertokaas viisaammat et mihin pelistä on kadonnut iso osa ennen valittavina olleista servereistä, ennen oli esim. Pipelinessa valittavana jotain 200 serveriä, niin
nyt niitä löytyy alle 10, ja nekin on joko täynnä tai sit siellä ei oo ketään.

Tämä ongelma ilmaantui päivityksen jälkeen.

dink sanoi:
Sitä listaa täytynee refressata useampaan kertaan että kaikki servut saa näkyviin.

No eipä näytä auttavan, löytyy vain 5 servua eikä refressaus auta mitään... :curs: :curs:

isoJ sanoi:
No eipä näytä auttavan, löytyy vain 5 servua eikä refressaus auta mitään... :curs: :curs:

Ok, no mä kävin itse kokeilemassa ja tällä hetkellä näkyy 105 serveriä. Katso että sulla on filtterit kohdallaan eli että näkyy ainakin full, empty, official, leased ja punkbuster-serverit ja honorirajat vaikka 1-100.

Osaakos joku sanoa, että mikä on ongelmana, kun en pääse enää valitsemaan tarkka-ampujaa? Olen kaikki sniper yms harjotukset suorittanut jo vuonna nakki ja ennen toimi ihan hyvin. Nyt taisi tuon 2.2 päivityksen jälkeen mennä, niin että en saa valittua sitä enää. :(

dink sanoi:
Ok, no mä kävin itse kokeilemassa ja tällä hetkellä näkyy 105 serveriä. Katso että sulla on filtterit kohdallaan eli että näkyy ainakin full, empty, official, leased ja punkbuster-serverit ja honorirajat vaikka 1-100.

Mulla on kaikissa valikoissa täpät ja honor-rajat on 1 - 100, mut silti löytyy vaan hikiset 5 serveriä...

isoJ sanoi:
Mulla on kaikissa valikoissa täpät ja honor-rajat on 1 - 100, mut silti löytyy vaan hikiset 5 serveriä...

Oma Official serverikin on hukassa aina välillä tuolla Gamespy haulla.
Odottelee 10-30 sec ja refresh uudestaa, niin tulee lisää servuja ainakin minulla.
Tuo pikku bugi on huomattu jo aiemmin ennenkuin järjestäydyimme peliporukkana.Useasti kävi niin että joku ehdotti servua jonne menemme, niin eipä se kaikilta löytynytkään listalta.

Oman serverin kohdalla auttaa "open xxx.xxx.xxx.xxx" kirjoitettuna konsoliin.(IP tuohon xxx kohdalle )

isoJ sanoi:

Itsekin kerran äimistelin moista ongelmaa, kunnes hokasin notta mulla oli jäänyt peli päivittämättä uusimpaan versioon. :nolo: Päivityksen jälkeen serverilista palautui oikean mittaiseksi.

MPV70 sanoi:
Miinusta eli ROE:e saat omien tapoista, haavoituksista.

Lisäyksenä ROEn kertymisestä voisi mainita SF Hospital sairaalahenkilökunta, jos niitä erehtyy kurmoottamaan. Sitten sapettaa potenssiin paljon ns. nurse-camperit, jotka käyttävät niitä hoitsuja ihmiskilpinä.. :curs:

ymi sanoi:
Itsekin kerran äimistelin moista ongelmaa, kunnes hokasin notta mulla oli jäänyt peli päivittämättä uusimpaan versioon. :nolo: Päivityksen jälkeen serverilista palautui oikean mittaiseksi.

Ok täytyypä tarkistaa illalla tilanne, mut muistaakseni mulla on nyt V2.21,
eikös se ole tuorein versio??

ymi sanoi:

Ongelma ratkaistu! Olin imuttanut uusimman version, mutta :david: olin jättänyt sen asentamatta!! Kiitokset avuista, nyt löytyy taas servereitä vaikka muille jakaa.. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom