American sarjan verkkosivut avattu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Haahhaah! :D Jossei, noilla Starbuckin myyntipuheilla mene blastit kaupaksi niin ei sitten millään :lol2:

Lisätääs nyt tännekin kun laitoin kommenttia tonne toiseen ketjuun:

Melkosta paskaa. :D Sopii kyllä tavallaan tuotteen (halpis-)imagoon, mutta silti vois olla pikkasen "hiotumpia" noi videot, eikä pelkkää loisteputkivalojen loisteessa kuvattua ad-libbiä, toi kun näyttää siltä että tyyliä ei ole välttämättä valittu tietoisesti.

Tai jos se on tietoinen valinta, niin sitten on epäonnistuttu välittämään semmonen "räkäposkella ja ylpeydellä"-fiilis ja jää hiukan epävarma tunne siitä, että mitähän v*ttua tässä nyt koitetaan sanoa.

Ja "punk-ass-bitch"-ei kuulosta mainoksessa hyvältä, paitsi tietysti vantaalaisten lähiögangstereiden mielestä, tehokeinona olisi parempi ollu "bleepata" ne kuten jossain kohdin olikin.

Hauskaahan toi kyllä oli, ei siinä mitään.

En tiedä kenen idea on alunperin ollut, mutta kokonaisuudessaan hyvä veto mainostajalta lähteä "sisällön tuottajaksi" se kun on varsin trendikästä nykyään. Ja voidaan sanoa että on tuore lähestymistapa, Muscle TV :lol2:

Joo, eikä kenenkään tuohon rojektiin osallistuneen kannata nokkiinsa ottaa mun kommentoinneista, ei edes "copy writerin". :)

Jos nuo video-otokset olis hivenen tyylitellympiä (valot, kuvaus/editointi, kieli) niin kokonaisuus olis itse asiasssa aika hyvä. Toiv. se Muscle TV on "jotain muuta" ku tuota samaa, sitä ei kauaa jaksa.

Hyvin toi vetää!

edit, tulee tuosta Massblastista mieleen:

Who runs Bartertown?

Maaasta blaasta.

mbt09.jpg

Hmmm.. Toivottavasti Mass Blastista ei oo poistumassa makuja markkinoilta.. Mike onko sulla tietoa? www.massblast.fi kertoo makujen olevan mansikka ja suklaa.. :itku: jos mä en koskaan pääse maistaa vattua :itku:

:thumbs:

Kiitti tiedosta! Meinas mennä unet vituiks kun jäin kelaa tota juttua..

"You just do the right thing..Take the Mass Blast two times a day and you get BIIIIIIGH!"

Ei hitto perun pahat puheeni, toi saittihan toimii; ostin (taas) pöntön Blastia ja 3 ameriikan heraa.
:eek: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom