**American Muscle Cars**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin kai. Tosta Caminosta on pitänyt tulla keltainen, mattamusta, punainen jne. Katotaan mikä on lopputulos. Jotenkin olisi kiva ottaa punainen orkkisväri huomioon.

Niin sitä piti sanomani, että kiiltävän musta ei anna mitään anteeksi. Kylkien pitää olla just eikä melkein ja se vaatii työtä ja työtä ja ammattitaitoa ja aikaa ja kärsivällisyyttä...

Ajattele sitä lopputulosta niin kyllä se siitä onnistuu:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lähellä sydäntä tämä aihe. Itsellä vasta kolmas jenkki menossa, eka oli olds cutlass 350, sitten chev scotssdale 400 isolohko ja nyt viimeisin ostos Dodgen Ramcharger piristelty 360 (keltainen avomaasturi). Mutta haaveena olisi mustang, challenger, charger tai vanha firebird...

Mua on kiinnostaneet jenkit aina, mutta ei ole vielä ollut yhtäkään omistuksessa. Lukemaankin taisin oppia selaamalla faijan V8-mageja:) Tällä hetkellä kiinnostaisi ehkä eniten tosi raaserihenkinen Dart tai Chevy II. Myös joku stepperi hillittömällä bloweritekniikalla on ollut kauan haaveena..Saa nähdä, jos sitä seuraavaksi projektiksi hommaisi viimein jenkin.

Mulla on ollut ainoastaan Jenkkiautoja. Ensin Dart, Aspen, Firebird ja nyt GTA Trans am. Eikös sanonta kuulu, että Detroitin tällä puolen ei ole koskaan autoja tehty? Nykyisen auton koneesta irtoaa reilu 320 heppaa

Tässähän voi jo kohta järjestää pakkotoisto power weekend tapahtuman. Yhdistetty burn out party ja penkkikisa. :rock:

Mulla ei ole ollut vaihtoehtoa. Rakkaus jenkkeihin on istutettu pikku tyttönä. Se oli mahtavaa, kun pieni ihminen pääsi ison silveradon kyytin ja Willie Nelson lauloi "good morning america how are you". Siitä se sitten lähti.

Nyt olen upottanut kaikki rahani autoon, joka valmistuu sitten joskus. :D

Laitetaanpa vielä kuva suunnitelmasta:

Mun mielestä ehdottomasti kaksivärinen. Ja noi Torque Thrust II: set. :kuola:
Se on taas makuasia, onko puskurit kromia vai maalatut. Itse laittaisin ehkä kromiset, mutta näyttää ne hyvältä korinvärisinäkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eieieie. kun meinasin sen viritetyn teknisiä tietoja? se auto on kuulemma ihan peto!!! Serkku oli päässy ajamaan (asuu jenkkilässä) kyseisellä autolla ja nyt on sitten pakko ollu saada samanlainen jo 3 vuotta:D

jaa että jenkkejä, löytyy kaksi Buick Electra -79 ja Pontiac Firebird -69 avo.

eikös se ole niin, että 1.5l on limpparipullo, 3l kattila ja 6.6l on moottori?

Zone-sarja -42%
en sitten tiedä mutta JOS Charger ei olisi keulinut niin ei olis jollain hevonvitun supralla ollut mitään mahdollisuuksia. Tuollaiset autot hyppää 0-150kmh helvetin äkkiä.

eh... jätkät hei, se on elokuva. ja tuo leffan keuliminen on käsittämättömän dorkan näköistä. auton nokka pomppaa salamannopeesti ilmaan ja jää siihen samaan asentoon.

noh elokuvat on elokuvia joissa uhmataan fysiikan lakeja. tosielämässä auton renkaat ei olis noussut senttiäkään tiestä. ja jos olis tuolla vauhdilla nokka noussut niin se olis sitten takapuskuri maassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom