American Idol 2005 SubTV:ltä ja ääniraidan pätkiminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ekan kerran paukahteli idolsissa kaksi viikkoa sitten. Eilen paukahteli ihan saatanasti. Mun mielestä ne kaksi puuttuvaa joko hyppäsi siinä, tai oli leikattu subin toimesta. Amerikassa ei todellakaan olisi leikattu ohjelmaa siinä kohtaa niin töksähtävästi. Mä olen aivan rakastunut Paulaan, straight up. Parasta viihdettä ever.

Herbaliser sanoi:
Joo sama juttu, mutta myös muissa subin ohjelmissa. Onko tämä ongelma vain pääkaupunkiseudulla vai onko muuallakin sama juttu?
Täällä oulun korkeudella sama juttu..

Voi tsiisus. Niinkuin täällä jo on aiemminkin mainittu niin se kahden koelaulun poispätkäsy oli aivan selkeä hookki, elikkä "koukku" jolla pedattiin katsojia seuraavaan jaksoon. Uskokaa pois.

naase sanoi:
Voi tsiisus. Niinkuin täällä jo on aiemminkin mainittu niin se kahden koelaulun poispätkäsy oli aivan selkeä hookki, elikkä "koukku" jolla pedattiin katsojia seuraavaan jaksoon. Uskokaa pois.

No ei Subilla eikä amerikan päässä ainakaan oo leikattu mitään.

naase sanoi:
Uskon, mutta se vaan ihmetyttää kun molemmat clipit löytyvät netistä.

XXL sanoi:
Niin, ne näytetään myöhemmissä jaksoissa. Believe it.
Mutta kun jenkeissäkään ei ole näytetty kuin 2 jaksoa enemmän, Clevelandin ja San Franciscon karsinnat, niin tuo teoriakaan ei oikein toimi.

Hei kaikille!

Olette kaikki valittaneet Subtv:n ohjelmaäänessä viime aikoina
esiintyneistä rutinoista ja tasovaihteluista. Meiltä ääni on lähtenyt koko
ajan normaalina.
Nämä häiriöt on todennäköisesti havaittu HTV:n kaapeliverkon alueella.?
Olemme tällä hetkellä jo selvittämässä yhdessä HTV:n kanssa, mistä häiriöt
voisivat johtua. Digiboxikatsojat ja muiden kaapelioperaattorien alueilla
sijaitsevat katsojat eivät ole raportoineet mistään häiriöistä.
Olemme pahoillamme , että katselunautintonne on häiriöistä kärsinyt, mutta
toivomme löytävämme ongelman aiheuttajan mahd. pian ja että ääni saadaan
normaaliksi.

Terveisin:

Seppo Salo
Maintenance Manager
MTV Oy
Ilmalantori 2
00033 MTV 3

Tel +3689 1500478
Fax +3589 15008122
Mobile +35840 5031377

Jos muistelette tarkkaan ne kohdat missä lauluosuus leikattiin niin siinä kyllä vilahti idolslogo ruudussa sen 0.5s ja ääni meni pikakelauksella. Eli näillä eväillä minä ainakin ajattelisin sen olevan jenkkien tarkoituksellista ohjelman manipulointia.

kas-vain sanoi:
Jos muistelette tarkkaan ne kohdat missä lauluosuus leikattiin niin siinä kyllä vilahti idolslogo ruudussa sen 0.5s ja ääni meni pikakelauksella. Eli näillä eväillä minä ainakin ajattelisin sen olevan jenkkien tarkoituksellista ohjelman manipulointia.

Kyllä, juuri näin. Jos ne pätkät jo netistäkin löytyy, niin eiköhän ne näytetä sitten jommassa kummassa seuraavista kahdesta jaksosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
Olette kaikki valittaneet Subtv:n ohjelmaäänessä viime aikoina
esiintyneistä rutinoista ja tasovaihteluista. Meiltä ääni on lähtenyt koko
ajan normaalina.
Nämä häiriöt on todennäköisesti havaittu HTV:n kaapeliverkon alueella.?
Paskaa. En mitenkään jaksa uskoa että HTV:n piuhat hylkii Idolsia, kun kaikki muu näkyy ja kuuluu normaalisti, mukaanlukien Idolsin aikana tulevat mainoskatkot.

Alkuperäinen kysely

Vastausosoite: xxx@xxx.xxx
nimi: xxx xxx
palaute: Hei!

Pitääkö paikkansa että American Idolin matskussa on niin paljon häiriöitä
että olette itse Subilla mm. editoineet 6.2.2005 sunnuntaina esitetystä
jaksosta kaksi koelaulua pois? Olemme tuttujen kanssa vääntäneet kättä
siitä kuuluuko tuo laulujen puuttuminen ohjelmaan vai onko se "kotimaista
käsityötä" ja toivoisin saavani teiltä vastauksen tähän kysymykseen.
Kiitos!

Ja vastaus siihen

Terve xxx,

Itsekin kirosin samaa asiaa katsoessani. Emme leikkaa materiaalia täällä
vaan se toimitetaan meille Briteistä, missä se nauhoitetaan
satelliittilähetyksestä. Tsekkasin alkuperäiset nauhat ja todellakin nämä
'outoudet' olivat siinä. En usko, että alkuperäisessä jenkeissä näytetyssä
versiossa on noita bugeja vaan meille tulleen materiaalin lähetysketju on
hieman pielessä jossain vaiheessa. Mutta toivottavasti jatkossa saamme
'kokonaisia' jaksoja.

-xxx

// xxx xxx / Leikkaaja / Subtv
// xxx.xxx@mtv3.fi / +358xxxxxxxxx

American Idol 2005 ratkesi Jenkeissä viime yönä Suomen aikaa. Voittajan nimen voi lukea ilmeisestikin aamupäivän aikana myös virallisesti täältä viralliselta sivustolta: www.idolonfox.com

Bo ja Carrie olivat kyllä molemmat niin helvetin kovia, että en olisi itse ikinä osannut laittaa heitä paremmuusjärjestykseen! :worship:

Kisan voitti
Carrie

Tomi sanoi:
American Idol 2005 ratkesi Jenkeissä viime yönä Suomen aikaa. Voittajan nimen voi lukea ilmeisestikin aamupäivän aikana myös virallisesti täältä viralliselta sivustolta: www.idolonfox.com

Bo ja Carrie olivat kyllä molemmat niin helvetin kovia, että en olisi itse ikinä osannut laittaa heitä paremmuusjärjestykseen! :worship:

Kisan voitti
Carrie

Tuolta sivuilta katsottuna 5/24 esityksissä ei paremmuusjärjestys jäänyt ainakaan itselleni epäselväksi. Carrie laulaa todella kauniisti, mutta Amerikka on jo pullollaan samanlaisia kantrilaulajia, kun taas Bossa on potkua aivan eri malliin ja äänikin on persoonallinen ja voimakas, ja esiintymisessä on ns. munaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom