American Idol 2005 SubTV:ltä ja ääniraidan pätkiminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos muilla pätkinyt ääni- ja myös kuvaraita tuossa American Idol 2005 -ohjelman aikana? Subin ääni ja kuva on muuten virheetön, mutta telkkari vaihtelee itsekseen äänimoodia monon ja stereon välillä ja aiheuttaa vittumaista rätinää. Lisäksi tämän illan jaksosta (sunnuntai) jäi jopa kaksi koelaulua kokonaan välistä. Muut SubTV:n ohjelmat näkyvät ja kuuluvat ilman mitään ongelmia, kuten myös mainoskatkot ko. kisan aikana, joten ei kannata syyttää mun telkkaria tästä...

Mä haluan katsoa mun sunnuntai-illan hömpät kunnollisen kuvan ja äänen kanssa! :curs: :D

Et ole ainoa, samalla lailla pätkii minullakin. Ongelmia ollut myös muita ohjelmia katsottaessa (siis Subilla). Toi on todella vittumaista, varsinkin, kun kyseessä on ohjelma, jossa ääni on pääosassa.

yhdyn ensinmäiseen puhujaan takaapäintietty
toi on ainoa ohjelma missä mulla on subi pätkinyt tolla tavalla muuten toimii hyvin

Tomi sanoi:
Lisäksi tämän illan jaksosta (sunnuntai) jäi jopa kaksi koelaulua kokonaan välistä.
Tuohan kuuluu varmasti ohjelmaan. Säästetään hyviä laulajia myöhemmille jaksoille välieriin että jää uutta katsottavaa myös niihin.

Joo rätisi vähän muttei haitannut...

Tomi sanoi:

Kylläpäs muuten kuuluu. pystytään sitten myöhemmin "yllättämään" katsojia koosteilla hyvien laulajien osalta.

Meedio vetäs kyllä eilen pohjat joka suhteessa. :eek:

Tässä koelaulujen puuttumisessa -ei- ole kyse siitä että niitä säästeltäisiin vaan ilmeisesti siitä että matskussa on ollut niin paljon häiriöirä että subi on ihan itse mennyt leikkaamaan ne pois. Schaisse homma mutta minkäs teet.

dogi sanoi:
Tässä koelaulujen puuttumisessa -ei- ole kyse siitä että niitä säästeltäisiin vaan ilmeisesti siitä että matskussa on ollut niin paljon häiriöirä että subi on ihan itse mennyt leikkaamaan ne pois. Schaisse homma mutta minkäs teet.
Siis mistähän tämän päättelet? Todisteita? Tuohan on varmasti kiellettyä että oikein suomalainen jakelia pätkii jaksoja, höpöhöpö. Sattuipa sopivasti että juuri ne huiput joita kehuttiin ja pääsi jatkoon, pätkittiin siististi laulun osalta pois, "häiriön" vuoksi.

Aimotarmo tajusi oikein: eli jotta jatkossa olisi UUTTA mielenkiintoista katsottavaa, jätettiin osa huipuista näyttämättä. Olisi se pirun tylsää jos kaikki näytettäisiin jo alkukarsinnoissa, ja sitten niitä samoja naamoja vain kerrattaisiin jatkossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin Kuopiossa oli juttua että kaapeliverkossa menee hetkellisesti digi ja analoginen lähetys jotenkin ristiin ja siksi pätkii niin ääni kuin kuvakin. Täällä on ainakin meillä sub ja nelonen hetkellisesti huonomalla kuvallakin kuin muut. Samoin välillä kuvan suhde käy 4:3 ja sitten taas 16:9.

Sama täällä, rätisee ja ääni vaihtelee miten millonki. Ainoastaan just Subilla. Perskele, alko kyllä ketuttaan ku pätkäs ne pari kipaletta kokonaan ohjelmasta veks. Sen jälkeen sano vaan, että esim. se jäbä oli ehkä parhain laulaja siihen mennessä, ja näytettiin vaan kommentit eikä ollenkaan laulua. :curs:

Itselle jäi kanssa sellainen mielikuva, että ne pari (ilmeisesti erittäin hyvätasoista) esitystä oli tarkoituksella jätetty pois, eli säästetään helmiä myöhempään ja päästetään porukka alkuvaiheessa "nauttimaan" niistä huumoripläjäyksistä ;) (se meedio oli kyllä huippu...)

Mulla rätisee analogiséssa kakkonen. Ei sitä oikein ees viitti katella, ku mono ja stereo vaihtelevat kokoajan.

Mulla pätki eilen subi kokopäivän. Tuli vaakatasossa viivoja ruutuun ja ääni pätki.

XXL sanoi:
Siis mistähän tämän päättelet? Todisteita? Tuohan on varmasti kiellettyä että oikein suomalainen jakelia pätkii jaksoja, höpöhöpö. Sattuipa sopivasti että juuri ne huiput joita kehuttiin ja pääsi jatkoon, pätkittiin siististi laulun osalta pois, "häiriön" vuoksi.

Aimotarmo tajusi oikein: eli jotta jatkossa olisi UUTTA mielenkiintoista katsottavaa, jätettiin osa huipuista näyttämättä. Olisi se pirun tylsää jos kaikki näytettäisiin jo alkukarsinnoissa, ja sitten niitä samoja naamoja vain kerrattaisiin jatkossa.

Siis eihän tossa teoriassa oo mitään järkee. Ai että eka näytettäisiin esiintyjä ja naps se pääsis jatkoon...Vain murto-osa esiintyjistä näytetään ohjelmassa, joten jos jotain hyvää esiintyjää ei haluttaisi näyttää jo alkuvaiheessa, ei sitä näytettäisi ollenkaan. Vai päästääkö ne jatkoon vain 10-15 siitä ihmismassasta joka siellä on....21000 tais olla jollakin karsintapaikalla???

Anonymous sanoi:
Siis eihän tossa teoriassa oo mitään järkee. Ai että eka näytettäisiin esiintyjä ja naps se pääsis jatkoon...Vain murto-osa esiintyjistä näytetään ohjelmassa, joten jos jotain hyvää esiintyjää ei haluttaisi näyttää jo alkuvaiheessa, ei sitä näytettäisi ollenkaan. Vai päästääkö ne jatkoon vain 10-15 siitä ihmismassasta joka siellä on....21000 tais olla jollakin karsintapaikalla???
Ai kaikki hyvä pitää näyttää heti alussa ja lopussa samaa kerrataan? Onpa siinä järkeä. Kummasti heräsi mielenkiinto kun ei hyvää esiintyjää vielä näytettykään.

Minulla ei eilen rätissyt telkkari oikeastaan ollenkaan. Vaikuttaa että vika on paikkakunta kohtainen. SubTVn sivuilla sanottiin että joillain alueilla on tilapäisiä ongelmia. Itse ohjelmaa tai lähetystä ei siis vaivaa mikään, vaan joitain verkkoalueita!! Tajutkaa jo, Suomessa ei ole katkottu mitään ohjelmaa!

Mulla sama juttu, ääni räsähteli ikävästi. Tätä ei esiintynyt minkään muun ohjelman aikana, eikä myöskään mainoskatkoilla. Vaihdoin suosiolla Idolsin ajaksi kokonaan monolle, niin rätinäkin loppui.

Suositut

Back
Ylös Bottom