Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan siel kaks hallii hifi- ja tuningautoja jos et sattunu huomaamaan.Jeme sanoi:En tykänny! Hirveen vähän mulle kiinnostavaa kun en ole jenkki setiä!
Lisään vielä,että 10% lattiapinta-alasta autoja 90% krääsänmyyntiä.Itse olin selvinpäin digikameran kanssa.Pari kuvaa otin jostain blondista pun.t-paita tiukat farkut valtava perä huh huh... liikkui paikalla jonkun 1.5m nilkin kanssa ei saatana. :curs:nikke1 sanoi:Kun mietin vähän tota meininkiä, okei, kiva että ihmiset näkee sun autoa ja ehkä mainitsee jotain, mutta mulla ainakin kasvais 5 m koo ottaan jos kuuntelisin niitä asiantuntijoita, jokainen autoa katsonut tiesi heti mitä siinä on päin helvettiä ja tarttis laittaa blah blah, siis jokainen 87 corollalla tullut känninen idiootti haukkuu sun autoa. Sehän on autonäyttelyn tarkoitus?
Ja taitaa olla aika suomalainen tapa, ajetaan 4 h jostain huhhuhvtonitusta Helsinkiin, vedetään järkyttävät perseet ja ei muisteta koko 14 e maksaneesta tapahtumasta yhtään mitään.
Hmmph, koska tonne myydään jotain yölippuja että saa yksin käydä rauhassa kattelee jenkki- ja euroriisiautoja?
Itelle oli mieleen musta bmw e36 jossa oli siniset teipit kyljessä..aivan unelman näkönenMr.Kynis sanoi:Perjantaina tuli käytyä. Lunttilan Tommin Toyota Supra oli kyllä varsin
Kuulostaa tutulta..Noh, suomi on täynnä kateellisia paskiaisia :thumbs:nikke1 sanoi:Kun mietin vähän tota meininkiä, okei, kiva että ihmiset näkee sun autoa ja ehkä mainitsee jotain, mutta mulla ainakin kasvais 5 m koo ottaan jos kuuntelisin niitä asiantuntijoita, jokainen autoa katsonut tiesi heti mitä siinä on päin helvettiä ja tarttis laittaa blah blah, siis jokainen 87 corollalla tullut känninen idiootti haukkuu sun autoa. Sehän on autonäyttelyn tarkoitus?
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Loistavaa myynninedistämistä Mazdalle. Mazda oli myös erittäin näkyvästi esillä mm. 2004 venemessuilla. Olin itse järkkärinä pe ja la. Junttien määrä järkytti, enkä ole koskaan nähnyt yhtä pienen ajan sisällä niin montaa liekkipaitaa ja töyhtötukkaa kuin nyt viikonloppuna. Onneksi jotkut junteista olivat onnistuneet raahaamaan mukaansa ällistyttävän herkkuja tyttöjä, puhumattakaan esim. sen keltaisen Ferrarin vieressä parveilevista messubeibeistä tai Sammon osaston tummatukkaisesta mimmistä.Pertti 123 sanoi:Huomasitteko muuten, että Mazdalla oli pieni osasto, missä ihan "härskisti" esiteltiin henkilöautoja, olivat saaneet ne sinne ilmeisesti liimaamalla muutaman amisteipin kylkeen (tai olivat maksaneet tarkpeeksi).
Tomi sanoi:Olin itse järkkärinä pe ja la. Junttien määrä järkytti, enkä ole koskaan nähnyt yhtä pienen ajan sisällä niin montaa liekkipaitaa ja töyhtötukkaa kuin nyt viikonloppuna. Onneksi jotkut junteista olivat onnistuneet raahaamaan mukaansa ällistyttävän herkkuja tyttöjä, puhumattakaan esim. sen keltaisen Ferrarin vieressä parveilevista messubeibeistä tai Sammon osaston tummatukkaisesta mimmistä.
nikke1 sanoi:Hmmph, koska tonne myydään jotain yölippuja että saa yksin käydä rauhassa kattelee jenkki- ja euroriisiautoja?
Tomi sanoi:Junttien määrä järkytti, enkä ole koskaan nähnyt yhtä pienen ajan sisällä niin montaa liekkipaitaa ja töyhtötukkaa kuin nyt viikonloppuna.
Mike sanoi: