American car show!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sinttu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä vähän hakuammuntaa, mutta onko täällä ketään sellasta jolla ois ollu auto joskus jossain vastaavassa tapahtumassa näytillä? Että mitä mieltä tollasesta tapahtumasta ikäänkuin pöydän toiselta puolen katsottuna?

Kun mietin vähän tota meininkiä, okei, kiva että ihmiset näkee sun autoa ja ehkä mainitsee jotain, mutta mulla ainakin kasvais 5 m koo ottaan jos kuuntelisin niitä asiantuntijoita, jokainen autoa katsonut tiesi heti mitä siinä on päin helvettiä ja tarttis laittaa blah blah, siis jokainen 87 corollalla tullut känninen idiootti haukkuu sun autoa. Sehän on autonäyttelyn tarkoitus?

Ja taitaa olla aika suomalainen tapa, ajetaan 4 h jostain huhhuhvtonitusta Helsinkiin, vedetään järkyttävät perseet ja ei muisteta koko 14 e maksaneesta tapahtumasta yhtään mitään.

Hmmph, koska tonne myydään jotain yölippuja että saa yksin käydä rauhassa kattelee jenkki- ja euroriisiautoja?

nikke1 sanoi:
Kun mietin vähän tota meininkiä, okei, kiva että ihmiset näkee sun autoa ja ehkä mainitsee jotain, mutta mulla ainakin kasvais 5 m koo ottaan jos kuuntelisin niitä asiantuntijoita, jokainen autoa katsonut tiesi heti mitä siinä on päin helvettiä ja tarttis laittaa blah blah, siis jokainen 87 corollalla tullut känninen idiootti haukkuu sun autoa. Sehän on autonäyttelyn tarkoitus?
Ja taitaa olla aika suomalainen tapa, ajetaan 4 h jostain huhhuhvtonitusta Helsinkiin, vedetään järkyttävät perseet ja ei muisteta koko 14 e maksaneesta tapahtumasta yhtään mitään.
Hmmph, koska tonne myydään jotain yölippuja että saa yksin käydä rauhassa kattelee jenkki- ja euroriisiautoja?
Lisään vielä,että 10% lattiapinta-alasta autoja 90% krääsänmyyntiä.Itse olin selvinpäin digikameran kanssa.Pari kuvaa otin jostain blondista pun.t-paita tiukat farkut valtava perä huh huh... :hyper: liikkui paikalla jonkun 1.5m nilkin kanssa ei saatana. :curs:

nikke1 sanoi:
Kuulostaa tutulta..Noh, suomi on täynnä kateellisia paskiaisia :thumbs:

Itelle jäi parhaiten mieleen Lamourettes :kuola: :kuola: Mutta olihan siellä tosiaan ihan kivoja tyyning-vehkeitä näytillä... Ei tuo jenkkipuoli muuten oikein iskenyt paitsi se Mustang mach 1... :5:

Mitä niistä autoista? Lamourettes oli kyllä katsomisen arvonen :hyper:
olihan ne autot ihan jees varsinkin poppi vehkeisiin oli kyllä sijoitettu hirveesti paalua.

Kävin katsomassa. Hienoja laitteita oli runsaasti molemmilla puolilla. Vaikea olisi nostaa mitään yksittäistä laitetta yli muiden. Erityisesti silmää miellyttivät jenkkipuolella modernimmat tuontirodit ja tuplaturbovette. Noihin tuning-vehkeisiin oli sijoitettu kyllä pieniä omaisuuksia hifiin ja muihin herkkuihin. Aika pitkälle vietyjä muutoksia oltiin tehty lähes uusiin autoihin. Kateellisena täytyy todeta, että prkl, kun itsellä ei ole varaa tuolla tavalla auton käyttöarvoa laskea. Ajetaankohan noilla näyttelyvehkeillä paljonkin. Auto kuin auto, niin vähintään 19-tuumaset vanteet oli alla! Hyvin löytyy parikymppisiltä pätäkkää...

Se on itseäkin kovasti aina kummastuttanut, että mikä paikka joku autonäyttely on vetää perseet?!

Tulihan siellä oltua, vaikka minua kiinnostavatkin oikeastaa vain Euroopassa ja Japanissa tehdyt autot.

Tosiaan siis se tuning ym amis puoli kiinnosti oikeastaan enemmän, kuin varsinaiset näyttelyn aiheeseen liittyvät koslat.

Tässä mieluisin auto mitä näyttelystä löytyi. (kuva ei ole näyttelystä) :D

http://www.mazda.fi/imgdb/orig/rx8__(3).jpg

Huomasitteko muuten, että Mazdalla oli pieni osasto, missä ihan "härskisti" esiteltiin henkilöautoja, olivat saaneet ne sinne ilmeisesti liimaamalla muutaman amisteipin kylkeen (tai olivat maksaneet tarkpeeksi).

Pertti 123 sanoi:
Huomasitteko muuten, että Mazdalla oli pieni osasto, missä ihan "härskisti" esiteltiin henkilöautoja, olivat saaneet ne sinne ilmeisesti liimaamalla muutaman amisteipin kylkeen (tai olivat maksaneet tarkpeeksi).
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Loistavaa myynninedistämistä Mazdalle. Mazda oli myös erittäin näkyvästi esillä mm. 2004 venemessuilla. Olin itse järkkärinä pe ja la. Junttien määrä järkytti, enkä ole koskaan nähnyt yhtä pienen ajan sisällä niin montaa liekkipaitaa ja töyhtötukkaa kuin nyt viikonloppuna. Onneksi jotkut junteista olivat onnistuneet raahaamaan mukaansa ällistyttävän herkkuja tyttöjä, puhumattakaan esim. sen keltaisen Ferrarin vieressä parveilevista messubeibeistä tai Sammon osaston tummatukkaisesta mimmistä. :kuola:

On tullut oltua noilla messuilla monena vuotena. Koko ajan saa olla jotakin repimässä auton alta pois, kun moottori niin kovasti kiinnostaa yms... Sitten on taas niitä viinalta haisevia autonostajia... Jotkut vittuilee ihan suoran jne. Pahimpina pidän näitä yhdessä hauskaa pitämän lähteneitä 25-40v tyttöporukoita. Mennään johonkin osastolle sähläämään ja väkisin yritetään päästä mukaan jatkoille... Lisäksi joukossa tyhmyys tiivistyy. Jos hakee auton sisältä jotain kamaa (esim takkia), voi selän takana yllättäen olla 30 ihmistä katsomassa. Joku on vain pysähtynyt tiirailemaan, että mitäs sieltä löytyy ja loput perässä...

Tomi sanoi:
Olin itse järkkärinä pe ja la. Junttien määrä järkytti, enkä ole koskaan nähnyt yhtä pienen ajan sisällä niin montaa liekkipaitaa ja töyhtötukkaa kuin nyt viikonloppuna. Onneksi jotkut junteista olivat onnistuneet raahaamaan mukaansa ällistyttävän herkkuja tyttöjä, puhumattakaan esim. sen keltaisen Ferrarin vieressä parveilevista messubeibeistä tai Sammon osaston tummatukkaisesta mimmistä. :kuola:

True dat! Olisi pitänyt oikein laskea kaikki Karhu- ja Olvi- lippikset, kun niitä tuntui olevan varsin riittävästi. Ilmeisesti muuten siun paikallaolo oli melkoinen provo, koska su-ma aikana ei ollut meikäläisellä ollenkaan töitä, toisin kuin pe-la. Perhanan villitsijä... :lol2:

Asiaan saattoi vaikuttaa kyllä muutkin seikat, mutta veikkaisin tämän olevan ykkönen.

Tulihan tuolla lauantaina käytyä. Ihan siistejä caaroja siellä oli, ainut mikä jäi vaivaamaan oli nää hifiautot, kun kaikkissa oli käytetty samoja laitteita(Spl Dynamics, Autostudio, Monacor ja DLS) paria poikkeusta lukuunottamatta. Näyttelyn hienoimmat autot oli se kameleontti mondeo ja hummeri, jossa oli pioneerin laitteet. Mutta oli siellä semmosiakin autoja, että niitä ei olisi pitänyt päästää lähellekkään näyttelyä. Ja eikös näyttelyiden idea ole se että yleisö arvostelee siellä olevia autoja.

nikke1 sanoi:

Olisit käynyt sunnuntaina tai maanantaina. Vähän epävirallisia kävijämääriä mutu-hengessä (ei sisällä kutsuvieraita):

Pe n. 15 000 hlö
La n. 17 000 hlö
Su n. 7000 hlö
Ma n. 6000 hlö

Eli odotettu 45 000 kävijää saatiin täyteen.

Etenkin su-ma aamuina sai kävellä todella avarassa tilassa ilman tunkemista. Muutenkin meininki oli todella rauhallista. Mielenkiintoista oli kyllä, että maanantaille oli ympätty 2 kertaa Lamourettesin esitys, ja yleisöä oli arviolta reilusti yli puolet vähemmän kuin perjantain esityksissä. Muutenkin maanantai oli kaikkein tapahtumarikkain päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom