Amatöörikehonrakentajien esittelyjä ym.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
YLEN nuorten ohjelmista terve!

Teen TV2:lle Summeri-nimistä nuorten kesäohjelmaa. Yhden viikon teemana on arki ja harrastukset ja tälle viikolle voisi tehdä jutun kehonrakennuksesta. ELi etsinkin 15-18v. nuorta, jonka yhtä "arkipäivää/treenipäivää" seurattaisiin. Valmis juttu on n 4 min pitkä.
Tiedättekö hyvän tyypin joka lähtisi mukaan? Vois käydä seuraamassa kisatkin.

S-postia mahdollisimman piakkoin tommi.hakko@yle.fi.

Warheart sanoi:
15-vuotias ja ihan "OK" selkä. :eek:

knoff2.jpg

Edit: Treenaa muuten jokaisen lihasryhmän 2 kertaa viikossa.
Edit 2: Paitsi jalat.

Tulee heti mieleen yksi kolmikirjaimisen nimimmerkin omaava 16v sälli täältä :rolleyes:

Fighter1157 sanoi:
Tulee heti mieleen yksi kolmikirjaimisen nimimmerkin omaava 16v sälli täältä :rolleyes:
:D Katsojat sais kokea lievää hifistelyä.

NATO sanoi:
:D Katsojat sais kokea lievää hifistelyä.

Loppuisipahan ainakin rahkan vetämisestä vittuilu, kun kehissä on paljon hifimpää tavaraa:lol2:

lol. mulla tuli heti sama jätkä mieleen :lol2: :lol2:

edit: sanottakoon tähän jos hakkoto vielä lukisi tämän threadin että tuollaista tyyppiä mitä tuossa quottaamassasi kuvassa on et millään tule löytämään, edes lähellekkään.

inflames sanoi:
Samaa mieltä, että ton näköistä kaveria ei edes täältä löydy, ainakaan tolla ikäskaalalla.

ZeiZei vois olla noin kireenä aika lähellä.

Jep, itse ajattelin kanssa että ZeiZei ois varmaan lähimpänä. Mutta taitaa olla vähän löysemmässä kunnossa tällä hetkellä, Luulisin...?

Edit. On kyllä tämmöinen ohjelman pätkä aikamoinen unelmien täyttymys jollekin. Joskus tullut mietittyä että tehdäänköhän kenestäkään tällaista pikku pätkää juuri esim. summeriin, mutta nythän se näköjään tehdään.

edit2. Onkos muuten pakkiksella edes 15-18 vuotiasta kisoihin valmistautuvaa sälliä?

No kyllä olen löysemmässä kunnossa vaikka en erityisen rasvainen tällä hetkellä olekaan, lihasta luultavasti on taas enemmän (keskimäärin) mutta sillä ei kauheati merkitystä ole ja on tuokin kaveri varmasti kehittynyt tuosta kuvasta (löytääkö joku uudempaa matskua?).

Vipeille tiedoksi että kuvia laitan _ehkä_ loman alkupuolella. Syksyllä ei treenattu, vuoden alusta lähtien on tullut treenattua semiaktiivisesti ja nyrkkeily tuli mukaan, ruokavalioon ja lepoon en ole paljoa kiinnittänyt huomiota, paitsi että olen syönyt astetta paremmin kuin ennen.

En näe suurempaa syytä laittaa kuvia jos en ole omasta mielestäni kehittynyt lähellekään riittävästi, vaikka se pelkästään itsekurin ja panostuksen puutteesta johtuisikin.

Koska kysymyksessä on ohjelma nuorten kehonrakennuksesta, niin minulle tuli mieleen heti kaveri nimeltä Kari Tarvainen. Kari kilpaili syksyllä junioreiden SM kisassa, ja 17-vuotiaaksi pisti todellakin silmääni. Laitoin tuosta jo sähköpostia Tommille, mutta kerron ehdotukseni täälläkin. Kari on varmasti sopiva ja positiivinen kaveri tuohon ohjelmaan ,ja juuri oikea henkilö kertomaan nimenomaan nuorten kehonrakennuksesta harrastuksena. Kilpailaileminen jo sinällänsä kertoo omistautumisesta lajille sekä varmasti pystyy antamaan oikeaa kuvaa lajista kansalle.Samalla tsempit Karille, hieno kisadebyytti nuorissa:thumbs:

Kaveri oli vaihto-oppilaana jenkeissä pohjois amerikassa, ja no sano että sielä vetelee collegessa keskimäärin ainakin 1-3/20:stä ja jenkkifutis piireissä useempikin lääkkeitä. Eli tässä vois olla myös yksi syy. Sielä ne on myös helpommin saatavissakin. Voin myös olla väärässäkin, ja kaverinkin voi puhua paskaa eli ei siitä sen enempää.

edit. Jurrisen tekstiä. Hyvää vappua.

ei täältä löydy tuon kuntosta nuorta ainuttakaan, siis kuva puolelta. batleaxe vai mikä lie pääsee varmaan aika lähelle nuorista.

Annie Stark sanoi:
Koska kysymyksessä on ohjelma nuorten kehonrakennuksesta, niin minulle tuli mieleen heti kaveri nimeltä Kari Tarvainen. Kari kilpaili syksyllä junioreiden SM kisassa, ja 17-vuotiaaksi pisti todellakin silmääni. Laitoin tuosta jo sähköpostia Tommille, mutta kerron ehdotukseni täälläkin. Kari on varmasti sopiva ja positiivinen kaveri tuohon ohjelmaan ,ja juuri oikea henkilö kertomaan nimenomaan nuorten kehonrakennuksesta harrastuksena. Kilpailaileminen jo sinällänsä kertoo omistautumisesta lajille sekä varmasti pystyy antamaan oikeaa kuvaa lajista kansalle.Samalla tsempit Karille, hieno kisadebyytti nuorissa:thumbs:

Ois hieno asia saada Kari kirjottelemaan tänne. Ihan hyvässä kunnossahan se oli niissä kisoissa.

Karistahan tehtiin artikkeli body lehteen. oli mukavaa luettavaa ja tuntui tekstin perusteella mukalta jampalta.
edit. voihan nenä. tonni paukku.

Back
Ylös Bottom