Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin lähtisin pakettimatkalle, jos kyseessä viikon reissu ja kaikille eka kerta alpeille. Vaivatonta eikä hinnassa niin isoa eroa ole, jos ei saa jostakin puoli-ilmaisia lentoja. Toki jos omitoimimatkat ovat muuten tuttuja ja haluaa välttämättä tehdä kaiken itse, niin onnistuuhan se niinkin helposti. Jos aikaa on käytössä viikko-pari, omaan makuun toimivin reissu on ottaa lennot jollekin keskeiselle kentälle ja kentältä vuokra-auto alle, suunta sinne missä lunta tulee/on juuri tullut. Ilman mitään ennakkovarauksia majoituksen suhteen.Söldenissä ainakin löytyy leveää rinnettä ja on korkeutensa ansiosta lumivarma. Toki korkeuden huono puoli on että tuulella condolat menee kiinni eikä sinne jäätikölle tai muuallekaan oikein pääse.
Omakustannusmatkat Alpeille ei ainakaan mun exceleissä ikinä tulleet järkevämmäksi kuin paketin ottaminen. Omakustannuksella olisi säästänyt minimaallisesti ja säätämiseen olisi palanut aikaa oikein kunnolla. Ollaan tehty paljon matkoja sekä itse järjestettynä että paketissa. Jos tavoitteena on viikon perussetti Alpeilla mukavassa paikassa ottaisin aina paketin. Toki jos tavoitteena vetää kolme viikkoa ja kolme kohdetta tyyppinen ratkaisu niin sitten paketit pitää unohtaa ja oma auto on must.
Totta. Itse olen vaan ollut helvetin monesti ruuhkissa kiinni tuolla Münchenin ja Salzburkin välissä, ihan kesäkelissäkin...