Tavoitteena on peruskunnon parantaminen ja kiinteytyminen (ai niin kiinteyttymis sanaa ei saanut käyttää sori.. :D) Mutta siis saada sellainen linjakas ja lihaksikas kroppa mikä näyttää hyvältä ja jaksaa liikkua ja tehdä kaikkea. Että pysytyy hallitsemaan kehoa ja leikkimään sillä. ;) Sit tavoittena on ensi syksynä hakea liikunta puolen kouluun, ja katsoa mihin että miten tässä hommasa oikein sitten käy kään :D Haluan siis tehdä ns kokeen että miten käy jos ei niin hyvässä kunnossa oleva ihminen rupee treenaamaan aktiivisesti ja hakee kouluun onko mahdollisuutta päästä sisälle vai ei.
Liikuntaa harrastettu säännöllisen epäsäännöllisesti välillä tulee tälläisiä hillittömiä kuntoilu puuskia että vedetään tyyliin viikko putkeen ilman taukoja ja sitten taas monta viikkoo pitää huilata, kun ei oo muistanut levätä väliä.. Niin nyt siis tavoitteena saada tähän kuntoiluunkin jokin järki ja kehittyä silleen järkevästi tässä hommassa.. Liian monta kertaa menty perse edellä puuhun ja nyt se on vaan todettava, että ei se näin onnistu. Kauheesti oon yrittänyt ahmia kirjallisuutta ja lukea niistä tietoa, että miten oliskaan järkevä treenata yms, mutta parastahan se on jos kuulee kuitenkin käytännön kokemusta asiasta.
Mutta siis kuntotaso on aikas surkea, tai noh aloin just miettii.. niin kun baariin lähtee jaksaa kyll monta tuntii vetää siell lattialla kun on fiilistä ja lenkkille kun lähtee niin voi hyvinkin mennä reippalla tahdilla sellainen 1,5 h max, mut siis riippuu niin paljon päivästä, joskus tuntuu että se puol tuntii riittää, ja toisena päivänä taas huomaa että tässä puolen tunnin kohdalla tulee vasta se virtapiikki et kroppa alkaa vast herää ja sit mennään, vaikka vähän aijemmin olin jo lähdössä himaaan.. Mut pyörällä kun liikkuu niin tuntuu varsinkin noiss ylämäissä että iskee kuolema justiinsa..
Normaalipainon ylärajoilla mennään, polvilumpio välillä vihoittelee, jokunen vuosi sitten mennyt pois paikkoiltaan, mutta muuten ei oo se kanssa olut ongelmia enään, Muuten "liikunnallinen":D Kaikkea on tullut tässä vuosien aikan harrasteluta, tanssia, kalpamiekkailua, pesäpalloa,kiipeilyä, kuntosalia useen otteeseen, ryhmäliikunta tuneja, yms. Mutta aina on ollut muka jokin syy että ei ole tullut jatkettua näiden harrastusten parissa pidempään. Nyt tuo melontaa ja kuntosali treenaukseen on halunnut ruveta panostamaan sitä oon halunnut jo pidemmän aikaa ja innostus lisääntynyt tässä odottaessa, että koska oliskaan mahdollista.
Niin ja tuli tossa mieleen että yks tavoite minkä oon itselleni kestävyys liikuntapuolelta asettanut, niin tossa vieressä on sellainen about 2 kilsan kuntorata, missä ylämäkiä ja tasasta ja kaikkea mahdollista, niin mä haluisin viellä jossain vaiheessa jaksaa juosta sen ympäri. Ja sit pidemmällä tähtäimellä cooperista sit ens keväänä hyvä tulos ja joskus joku naisten kymppimyös oli kiva päästä kokeilemaan.