SUPERCARB 1kg -40%

Aloittelevalle treenikaveria Espoosta?

Hei. Ajattelin tiedustella, jos joku olisi vailla tsemppi/ treenikamua Espoon suunnilta.

Haluaisin vihdoinkin aloittaa tavoitteellisen salitreenauksen.
Mulla ei ole tällä hetkellä salikorttia. Enkä ole koskaan mitenkään ahkerasti treenaillut. Välillä olen jtn huhkinut laitteilla, mutta aika mukavuusalueella.

Olisi kiva, jos löytyisi joku jonka kanssa voisi treenata yhdessä vaikka kerran viikossa. Tsempattaisiin toisiamme hyviin tuloksiin, juteltaisiin treenaamisesta yms.

Itse asun Leppävaarassa, olisi tietenkin kiva, jos sali olisi mahdollisimman lähellä. :)
Mulla on viellä tässä pari kiloa ylipainoa ja läskiäkin tiristettävänä. Läskistähän on hyvä alkaa kehittää lihasta. ;P
Ikää mulla on 24-vuotta, toivottavasti tästä kropasta saisi muutamassa vuodessa lihaksetkin esille. ;)

Mulla ei oo yhtään kaveria joka treenaisi. Olisi mukava löytää edes joku jolle voisi hehkuttaa onnistumista ja märistä epäonnistumista. Vaikka ei salille yhdessä päästäisikään.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos tällainen puolirampa treenikaveri kelpaa niin mä käyn toisen toimipisteen lisäksi Lepuskin Satsilla. :) Tosin sinne vaatii vissiin ihan jonkinlaisen jäsenyyden että pääsee treenailemaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Juu. Mulla itseasiassa oli aikasemmin sinne satsiin jäsenyys. :) Peruin sen jo hyvissä ajoin kun treenaamisesta ei tullut mitään ja sit heti ku oli päättynyt olis taas tehnyt mieli mennä. :D

Moikka! Mä olen ilman treenikaveria, asun Espoossa :) Oon vuoden verran treenaillut tavoitteellisesti eli vasta aika alussa tän harrastuksen kanssa, läski tosiaan hiljalleen muuttaa muotoaan :dance: Treeni- ja tsemppikamu olisi kivaa vaihtelua yksin puurtamiselle :) Käyn itse treenaamassa Fit1-salilla.

Hei. Käytkö Leppävaaran Fit1. ? Olen käynyt sielläkin. :) Sitä salia tässä harkitsen vakavasti edullisen hinnan takia ja koska en ole kiinostunut jumpista. Opiskelijan budjetista ei liikaa olis maksaa mitään kallista salia. Onko siellä kovat ruuhkat nykyään? Itse olen käynyt siellä silloin kun aukesi.
Olen tässä raskauden jälkeen laiskistunut ja nyt ois paljon läskiä muutettavana lihakseksi.

Käyn Matinkylässä, mutta voisin joskus tulla sinne Leppävaaraankin. Onko sulla sähköpostia niin voitaisiin jutella lisää ja miettiä, jos vaikka päästäisiin yhdessä treenailemaan tai tsemppailemaan?

Moikka! Mä asun tässä painiityssä ja olisin kans treenikaveria vailla! Että jos et vielä semmosta ole löytäny niin mä lähtisin kyllä mielelläni sun kans salille!

Aloitteleva.

Moi! Mä olen täysin uusi espoolainen ja salilla treenaaminen on alkanut pyörimään ajatuksissa, työpaikka tarjois nomittäin Satsissa treenaamisen. En tosin tiedä miten on, saako käydä sekä Matinkylässä että Leppävaarassa? En ole aiemmin käynyt juurikaan salilla, joten iham aloittelevalla tasolla ollaan. Löytyiskä ketään? :) ikää mulla on 23.

Moikka Espoon mimmit! Tervetuloa liittymään pk-seudun pakkismimmeihin, lähinnä ollaan Vantaan puolelta mutta meillä on jo muutama espoolainen punttimimmi messissä ja itsekin vietän paljon aikaa Leppävaaran suunnalla. Laitelkaa viestiä veeramaria83@gmail.com, niin kutsun teidät punttimimmien FB-ryhmään.

Suositut

Back
Ylös Bottom