Aloitinpas kirjan... suosittelen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuosar
  • Aloitettu Aloitettu
Jeeps...
Eli aloitin kirjan lukemisen piiiitkän tauon jälkeen...:nolo: (vuosia sitten...viimeksi)
Sain siis joulupukilta Mötley Cruen The Dirt/Törkytehdas nimisen opuksen...
Täytyy myöntää, että nyt "lukaistuani" noin puolet, on aika suoraan sanottua asiaa, ei kaunistella, eikä yritetäkkään antaa mitään "puhtoista" kuvaa rokkijätkistä...Bändin pojat hommailevat kiertueilla ja kotosalla huumehöyryissä/kännipäissään monenlaisia juttuja esim. Hanoi Rocksin Andyn ja Miken kanssa, kuten Ozzy on kans mukana enkä ihmettele mihin Ozzyn järki on jäänyt kun joskus katoin Ozbornesin tv-ohjelmaa..
Kirja on aika makaansa tempaava ja ei tosiaankaan mitään kaunistelua...
Mulla aika kuluu hyvin teoksen kanssa...
SUOSITELEN..NS: elämänkerrat on OK..:rock: :rock: :rock:
Onko muita kirjan lukeneita????? MItä piditte?????

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä kirja on, todella mielenkiintonen ja mukaansatempaava. Kuinkahan paljon tuossa on muunneltua totuutta? Mötley Crüen sekoilu on mielenkiintoisempaa kuin heidän musiikkinsa.

Luin heti tuon perään Iron Maidenin Run to the Hillsin ja petyin pahasti. Suoraan sanoen paska kirja.

Mä sain tuon kirjan muistaakseni pari vuotta sitten joululahjaksi, silloin kun se kauppoihin tuli. Luin sen heti ja olen lukenut viime vuonna toisenkin kerran. Hyvä kirja, ei siinä mitään :)

Olin itse 12-vuotiaana tyttösenä armoton Tommy Lee-fani joten sen innoittamana lähinnä pukilta tuota kirjaa toivoin vaikkei Mötley Crüen musiikki juurikaan itseäni enää näin aikuisena miellytä, hyvää lukemista oli.

Luin aikoinaan englanniksi ja tykkäsin paljon. Mitä selailin jälkeenpäin suomennosta niin se oli todella paska ja juosten kusten suomennettu. eli lukekaa alkuperäiskielellä jos pystytte.

Löytyy kirjahyllystä. Näissä rokkikukkojen teoksissa miinuksena on ainainen sensaationhakuisuus. Kaikissa jutuissa on varmasti pikkasen lapinlisää, joten ei kannata niitä juttuja ottaa liian vakavasti.

Pink Spider sanoi:
Luin heti tuon perään Iron Maidenin Run to the Hillsin ja petyin pahasti. Suoraan sanoen paska kirja.

Musiikkitietoiselle Maidenin kirja antaa paljon enemmän. Toki jos haluaan sekoilupaljastuksia, tykkää varmaan enemmän Mötleyn kirjasta ja seiskasta :P

löytyy hyllystä,luettukkin pari kertaa :D (läpi,siis) hyvä kirja,ja helvetin hyvää viihdettä.vielä mötleyn kokkari taustalla soimaan niin pääsee tunnelmaan :D

Lontoon murteella luettu joskus ja ihan hyvä kirjahan tuo on. Aika paljon vaan mietityttää, että kuinka paljon tosta on totta ja kuinka paljon pelkkää paskaa... Viihdyttävää jokatapauksessa

En ole lukenut, mutta äkkiseltään tulee mieleen suomalainen "vastaava(?)" sekoilukirja Jytinää Eestissä, joka kertoo Sleepy Sleepersin viinantäytteisistä toilailuista. Suosittelen :)

Maso sanoi:
Musiikkitietoiselle Maidenin kirja antaa paljon enemmän. Toki jos haluaan sekoilupaljastuksia, tykkää varmaan enemmän Mötleyn kirjasta ja seiskasta :P
Mille ihmeen musiikkitietoiselle? Maidenin kirjasta on ehkä iloa sellaiselle, joka ei Maidenia tunne. Minulle koko kirja oli vanhan kertaamista. Kuivan virkamiesmäinen kirja, keskittyi pelkkään musiikkiin eikä lainkaan bändin jäseniin ihmisinä. Ja suomennos oli vammainen. The Dirtin luin englanniksi.

Pink Spider sanoi:
Mille ihmeen musiikkitietoiselle? Maidenin kirjasta on ehkä iloa sellaiselle, joka ei Maidenia tunne. Minulle koko kirja oli vanhan kertaamista. Kuivan virkamiesmäinen kirja, keskittyi pelkkään musiikkiin eikä lainkaan bändin jäseniin ihmisinä. Ja suomennos oli vammainen. The Dirtin luin englanniksi.

Musiikkitietoinen=kiinnostunut bändin historiasta ja musiikista, ei niinkään kaikesta turhasta sen ympärillä. Eikö se silloin ole hyvä kirja, jos joku sellainen siitä saa tietoa, joka ei bändiä tunne. Turha sitä haukkua paskaksi jos sinä et saanut siitä mitään uutta irti. Minulle bändin musiikki on tuttua (Powerslaven ostin ensimmäisenä sen ilmestyttyä), mutta historiaan ja nimenomaan bändin jäseniin ihmisinä sain kovasti lisää syvyyttä.

Luin HIM:istä kertovan kirjan. Yllätyin miten paljon ne tyypit on sikailleet joka paikassa. Paljon oli hauskoja tarinoita ja välillä tuli repeiltyä ihan saatanasti. Aikamoista jackass touhua.

Jos tykkää Red Hot Chili Pepperseistä kannattaa lukea Anthony Kiedisin "Scar Tissue", taitaa nykyään löytyä suomennettunakin. Aikamoista sähläämistä senkin hepun elämä ollut..

torakka sanoi:
Suosittelen Lemmyn kirjaa (mötorheadiä siis). Siinä teille lisää sekoilua

mikähän siinä on, että rokkistarana pitää sekoilla aivan kympillä....:rock:

Toi mötley cruen kirja on kyllä paras mitä oon lukenut,kirjan luettuani pitikin sitten hankkia muutama mötikän levy ja sekä liput viimekesäselle jäähallin keikalle,hyvin oli pojat vielä kuosissaan ja varsinkin vince johtuen facelifitistä..suosittelen kaikille tuota kirjaa:rock:

turilas sanoi:
... sekä liput viimekesäselle jäähallin keikalle,hyvin oli pojat vielä kuosissaan ja varsinkin vince johtuen facelifitistä..

Joo, hyvä keikka oli! En ole koskaan mötiköitä erityisemmin diggaillut, mutta kyllä oli fiilikseltään ihan loistavaa settiä! Show bändi, henkeen ja vereen! (vrt. esim. nää klassiset Tommyn kamerasekoilut) ;)

:rock:

Luettu on ja sen innoittamana oli pakko käydä Mötikän suomen keikka katto (seisomapaikat) vaikka ei koko bändiä kuuntele.
Samalla kertaa kun ostin sen niin ostin McCoyn elämänkerran. Ei niin raju/hyvä mutta kummatkin parhaita kirjoja mitä koskaan lukenut.

Gangst3ri sanoi:
Luettu on ja sen innoittamana oli pakko käydä Mötikän suomen keikka katto (seisomapaikat) vaikka ei koko bändiä kuuntele.
Samalla kertaa kun ostin sen niin ostin McCoyn elämänkerran. Ei niin raju/hyvä mutta kummatkin parhaita kirjoja mitä koskaan lukenut.

no montako muuta olet lukenut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom