Alle 200€ näytönohjain

Mniska sanoi:
6600 gt 128 (entä 256, onko mitään hyötyä?)= lusmuko??

Tuo 256 muistia on täysin turhaa tuohon korttiin, asetuksilla joissa tuosta muistimäärästä on hyötyä ( korkeat resoluutiot ja antialiakset päällä) ei kortin suoritin kuitenkaan jaksa enää pyörittää.

nvidian kortit kiinnostaa helpon kellotuksen takia, atia en ole kellottanut, tuskin sekään supervaikeaa on.

Mun käsityksen mukaan tänhetkiset nvidian kortit kellottuvat paremmin kuin ATI:n. Tosin tää perustuu sitten kokemukseen 6800-sarjan korteista.

Eikö tuota 6800LE korttia enää uutena löydy, luulisi hinnan olevan aika liki 150 euroa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli toi 6600GT olis hyvä hankinta??? ittellä tällä hetkellä Radeonin 9600SE 128mb muistilla. onko parannus hyvä vai kannattaako jättää väliin?

Olen hankkimassa näytönohjainta hintaluokkaan 250e asti ja oon nyt kahden vaiheilla. Geforce 6600GT 256mb vai ATI Radeon X800 Pro .Onko teidän mielestä millaiset vaihtoehdot?? Joku muu tietysti käy jos löytyy tohon hintaluokkaan parempi. Tarkoituksena olisi pävittää konetta ja ajattelinkin ostaa vielä lisää muistia.

Disasterpiece sanoi:
Olen hankkimassa näytönohjainta hintaluokkaan 250e asti ja oon nyt kahden vaiheilla. Geforce 6600GT 256mb vai ATI Radeon X800 Pro .Onko teidän mielestä millaiset vaihtoehdot?? Joku muu tietysti käy jos löytyy tohon hintaluokkaan parempi. Tarkoituksena olisi pävittää konetta ja ajattelinkin ostaa vielä lisää muistia.

en ole ihan perillä uusimmista ohjaimista, mutta tuo 6600GT kannattaa suosiolla unohtaa, selvästi nopeampi tuo ATI on tuosta parista.
Muutenkin 256 megaa muistia tuolle 6600GT kortille on mielestäni turhaa koska ko. kortin suoritin ei kuitenkaan jaksa niitä näyttöasetuksia veivata jolla tuo muistimäärä tulisi käyttöön.

Näyttis tulis puhtaasti pelikäyttöön ja se olisi tarkoitus palvella taas jonkun aikaa eteenpäin eli riitääkö tuo 250e budjetti sellaiseen näyttikseen jolla pystyy pelaamaan korkealla grafiikka tasolla

Disasterpiece sanoi:
Näyttis tulis puhtaasti pelikäyttöön ja se olisi tarkoitus palvella taas jonkun aikaa eteenpäin eli riitääkö tuo 250e budjetti sellaiseen näyttikseen jolla pystyy pelaamaan korkealla grafiikka tasolla
Ehdottaisin TÄTÄ näytönohjainta. Itse harkitsin tuota vakavasti, mutta tilasinkin 7800gt:n, koska niitä oli heti saatavilla.

joo katoin myös tuota korttia se vois olla myös yksi vaihtoehto...tuolla pitäs vissiin toimia kaikki pelit hyvin...Esim just Doom3 tai FEAR

Disasterpiece sanoi:
ai niin toimiiko tuo myös normi PCI väylässä??...voipi kyllä olla tyhmä kysymys.

Ei toimi. Emolevyltäsi löytyy joko AGP tai PCI-E (express) paikka näytönohjaimelle.

ja tietenkin sitten tässä vaiheessa kannattaa kysyä näyttiksen ostajalta että onko agp vai pci-e väylä? nämä kun eivät ole keskenään yhteensopivat

Ajattelin hommata tuon gf 6600gt(agp) näyttiksen beestingiltä, mutta minkä merkkisenä se kannattaa ottaa? (asustek,gainward,club 3d,palit,pny) Hinnoissahan ei paljon eroa ole, mutta entä laadussa?
Ainakin club 3d:tä on haukuttu huonoksi jne.
Eli mikä noista merkeistä kannattaisi valita?

kaenkky sanoi:
Ajattelin hommata tuon gf 6600gt(agp) näyttiksen beestingiltä, mutta minkä merkkisenä se kannattaa ottaa? (asustek,gainward,club 3d,palit,pny) Hinnoissahan ei paljon eroa ole, mutta entä laadussa?

Aika marginaalinen on ero noissa eri merkeissä. Ittellä juuri tuo Club 3d ja helvetin hyvin toimii. Kellottui myös hyvin vakiotuuletuksella; Core 500 -> 540 MHz, Memory 900 -> 1100 MHz.

Ite ostin club 3d koska oli halvempi kuin nuo muut merkit.

kaenkky sanoi:

mä tilasin agp väylään 6800xt 140e! hiukan on lusmumpi kuin 6600gt ilmeisesti, mutta aika lähellä ovat toisiaan, en ole ihan varma kyllä, taitaa olla melkein sama kortti kuin 6800le.
elän vahvasti siinä uskossa että saan aukaistua pikseliputkia. jos ei aukee niin johan vituttaa. huomenna pitäis tulla tai tiistaina.
jos aukee niin on on hintalaatusuhteeltaan parasta mitä saa!!

no niin tuli tuo 6800xt 140e.
vakiona 3dmark5 2500
kaverilla on p4 3.0, mulla p4 2.6 muuten aika sama paketti.
se sai 6600gt:llä pojoja 3200 omien sanojen mukaan ja hän pyöristelee aina ylöspäin.
12/6 piipuille aukes TOIMIEN ja vakio kelloilla (300/700) 3250 pojoa.
sitten pistin kellot (320/720) tuli 3400+ pojoa.
enempää en tällä kertaa viitsi kokeilla kun kortti just tuli.

eli riskillä saa ehkä paremman tosta 6800xt:stä.

no ennen oli fx5200 128 ja pojoja tuli kellotettuna 300 :rock: :rock: :rock:
ja silläkin bf2:nen low graffoilla toimi, joten kai tällä jonkin aikaa pärjäilee. katotaan sitten mikä tulee pci-e:n jälkeen....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom