Keski-Suomen Voimailijoiden sivuilla lisää aiheesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep kolmas olin ja viime vuon olin kahestoista,et hiukan tuli petrattua
Harri on kova jätkä vetämään, varaa oli vielä ainakin 5 toistoa. Väiski on muutenkin kehittynyt paljon voimamieslajeissa, erityisesti kestävyys on ihan eri kuin vuos sitten. Harri muuten tulee näillä näkymin ens vuoden SVM-kisaan, taistelee ihan varmasti vedon voitostaTunnen Väisäsen, ois jaksanu vetää mavea enemmänkin, sehän näytti kisois sormella 8 ja kysy tuomarilta ja kaverilta että varmasti oli kahdeksan. Turha vetää enempää jos lajeja vielä jäljellä. Toisis paras ku veti 7.
sitten joku kysy kuvia, mullei oo kuvia mutta on videonpätkiä
Väisäsen ja Hartikaisen suorituksista. jos joku haluaa.
No ensivuonna - jos ei Mikkonen, niin sitten sinä - kyselette olisiko Hartikaisen aika luovuttaa kruununsa ,) tsemiä Harri.
mutta ensi vuonna olen vahvempi kuin koskaan:D
Mita, onko alle 105 kiloiset miehia nykyaan?
Hienoa. Onko aika sama, kuin tähänkin asti, eli Joulukuussa?
Tänä vuonna kisat järjestetään sitten Torniossa. Lajit ja muut infot ilmoitetaan tarkemmin tammikuun aikana, pääsevät kaikki sitten jo hyvissä ajoin treenaamaan lajeja. :thumbs:
Lisäksi kisat kuulemma televisioidaan...??
Onko Kimi farmaa faktaa kanssa..? Tässähän täytyy sitten alkaa toden teolla hommiin!!:whip: Nyt kun nuo siat saatiin syötyä, ja vuodet vaihdeltua..:urjo: :thumbs:
Kyllä se kuulemma varmaa jo on. :thumbs: