Alle 105-kiloisten SM-kisat Raumalla 22.8.2010 ???

Päätimme kysyä tätä kautta porukan mielipidettä otsikon kilpailusta:
Raumalla olisi mahdollisuus järjestää kisa Poroholman (www.poroholma.fi/index.php) leirintäalueella 22.8.2010.
Tuleekohan kisa liian nopeasti? Kertokaa mielipiteenne.
Hyviä kommentteja ja ehdotuksia otetaan vastaan ainakin 10.7.2010 saakka, jolloin pidämme palaverin. Samana päivänä on tehtävä alustava päätös kisasta ja lajeista.
Oma ehdotukseni on, että ilmoitetaan 10-20 lajia, joihin meillä on valmius, ja niistä arvotaan punnituksen yhteydessä 5-6 lajia. Tämä on minun ajatukseni - ei järjestäjien ehdotus, ja voi ehkä olla liian työläs toteuttaa.
Tällä hetkellä eniten kiinnostaisi kuitenkin se, saadaanko riittävä määrä osallistujia ja kannattaako kilpailua suunnitella edelleen?

terv Marko Valo, Rauma

Tulee liian nopeesti, SM-tason kilpailuksi varsinkin. Hienoa olis kyllä jos kisan järjestätte mutta myöhemmin. Ite oon niin läskissä kunnossa ainakin että en tohon päivään lähe ees yrittään. Lajeilla ei henkilökohtaisesti oo väliä.

t:Vessari

Tietenkin -105kg SM-kisat kiinnostaa, minulle henkilökohtaisesti kyseinen ajankohta sopii varsin hyvin, mutta ei se haittaa vaikka ne olisi myöhemminkin...

Lajit 4-5 ryhmään: punnerrus/yläkroppa, vetolajit, lastauslajit, näppilajit, kestovoimalajit...joka ryhmästä arvotaan 1 laji + jäljellejääneistä 1 laji, niin tulee monipuolinen kisa.

Vessari: Kyllähän ne sun hötöt saa tuossa ajassa pois :)

Mukaan tullaan!

Itsehän olen täysi noviisi, mutta jos kisat pidetään niin tulen mukaan. Tuo lajien jakaminen eri ryhmään on hyvä idea arvontaa varten.

Mulle se sopii etten tiedä kisalajeja kun olen tasaisen huono niissä kaikissa.

Jos muita toiveita voi kertoa niin olis kovin hyvä jos ei ois karsintaa, että pääsis yrittämään paljon lajeja, mutta ymmärrän sen tarpeellisuuden jos kilpailijoita on paljon.

t:R.Rouru

Vähän huonolta näyttää. Raumalta voisi tulla 2-3 kilpailijaa + Peltomaa+ Rouru. Vessari vois olla pari päivää syömättä ja jos Spagettiarms kaivais varusteet vielä kerran naftaliinista, niin siinä olis vasta 7 kilpailijaa. Katsotaan mitä huomenna päätetään.

Vähän huonolta näyttää. Raumalta voisi tulla 2-3 kilpailijaa + Peltomaa+ Rouru. Vessari vois olla pari päivää syömättä ja jos Spagettiarms kaivais varusteet vielä kerran naftaliinista, niin siinä olis vasta 7 kilpailijaa. Katsotaan mitä huomenna päätetään.

Kyllähän varusteista vielä vois saada pölyt pois, mutta miten sen itse dieselin saisi hehkutettua käyntiin?

Eikös Porin seutu ja Keski-Suomi ole pullollaan 105 kisaajia ihan tulevia MM-edustajia myöten eli luulisi sinne 15-20 äijää tulevan? (kaikki ei vaan taida tällä sivulla aktiivisesti pörrätä).
Ja jos ei ole kuin 8-10, niin silloinhan ei tarvi karsia ja kaikki saa liikunnan riemun :D

Kyllähän varusteista vielä vois saada pölyt pois, mutta miten sen itse dieselin saisi hehkutettua käyntiin?

Eikös Porin seutu ja Keski-Suomi ole pullollaan 105 kisaajia ihan tulevia MM-edustajia myöten eli luulisi sinne 15-20 äijää tulevan? (kaikki ei vaan taida tällä sivulla aktiivisesti pörrätä).
Ja jos ei ole kuin 8-10, niin silloinhan ei tarvi karsia ja kaikki saa liikunnan riemun :D

Noo joo luulisin, että Porista sais 3-4kaveria?? (Harrivaara, Raja ja Frifeldt) 8-10kpl kuulostaa omaan korvaan liian vähältä, kun kyseessä olisi SM-kisa. Tietty kisapainoissakin kannattais pitää kohtuus, ettei sitä myöden pelota kisailijoita pois. Laittaa vaikka finaaliin raskaat painot tms....

Päätettiin ettei 22.8.2010 kisoja järjestetä kaikista epävarmuustekijöistä johtuen. Samalla päätimme kartoittaa mahdollisuudet järkätä kisa sisätiloissa myöhempänä ajankohtana, kuitenkin vielä tänä vuonna. Palataan asiaan, kun jotain tietoa on saatavilla.

Päätettiin ettei 22.8.2010 kisoja järjestetä kaikista epävarmuustekijöistä johtuen. Samalla päätimme kartoittaa mahdollisuudet järkätä kisa sisätiloissa myöhempänä ajankohtana, kuitenkin vielä tänä vuonna. Palataan asiaan, kun jotain tietoa on saatavilla.

Tervehdys!
Minulta on kyselty myös useammalta taholta 105 kiloisten SM-kisojen järjestämisestä ja olemmekin olleet asian suhteen positiivisia Haapajärvellä ja meillä olisikin todella hyvät resurssit kisojen järjetämiseen. Kuten myös se että Haapajärvi sijoituu keskelle Suomea joka tasoittaisi kilpailijoiden "matkarasitusta". Tällevuodelle ei kuitenkaan meidän resurssit riitä, että olisi todella mahtavaa jos saisitte järkättyä 105 kg. Suomen vahvinmies kilpailut tänävuonna Raumalle!
Jatkoa miten toimitaan voisimme miettiä yhdessä ja suuren yleisön kanssa. Olisiko vuorottelu hyvä juttu tai esim. kolme osakilpailua joista toinen Raumalla ja toinen Haapajärvellä ja kolmas "vaikka huitsin nevadassa"? Jos järkkäätte ne kisat tälle vuodelle, lyökää päivä lukkoon mahdollisimman pian.

mina olen myos mukana, oli se paiva sitten mika tahansa.

Mutta olisi tietty kiva tietaa se mahdollisimman pian etta voi pitaa paivan vapaana.

22.8 olisi ollut ihan hyva paiva minulle. En usko etta saitte viela hyvaa kuvaa siita kuinka moni olisi ollut kiinnostunut kisoista, jos paiva lyodaan lukkoon niin eikohan niita ukkoja ala tulemaan kun sana leviaa.

Back
Ylös Bottom