Allan Jokinen

Noi säikeet trapseissa.. Tää olis pitänyt nähdä lavalla! Olis ollu kisakireenä varmaan yksi friikeimpiä fysiikoita Suomessa ikinä.
Olishan se ollu kiva sinne lavalle mennäkkin ja yritystäkin oli omasta mielestä,mutta niin se vaan elämä ottaa ja antaa oman tahtonsa mukaan,vaikka en lavalle päässytkään niin voin sanoa että olen oman osani ihmisten edessä saanut kilpailla ja nauttia isoista voitoista. Kilpailu ja siihen liittyvä kovaa treenaaminen kun väistyi niin duuni elämälle alkoikin olla enemmän aikaa ja eforttia,nyt kun ikä alkaa numerolla 4 niin voin sanoa että ei enää tee mieli niin paljon olla kovien suoritteiden tekijänä vaan mielummin koitan luovia sillee smootisti eteenpäin, pidellen vaan kondista jotenkin yllä.

Mikäs @albertto nykyään miehellä meininki kun edellisestä wlogistakin näköjään jo reilun vuoden verran?
Onko työ vienyt miehen niin pahasti mennessään ettei enää kerkeä jumppailla tai wloggailla?

Mikäs @albertto nykyään miehellä meininki kun edellisestä wlogistakin näköjään jo reilun vuoden verran?
Onko työ vienyt miehen niin pahasti mennessään ettei enää kerkeä jumppailla tai wloggailla?
Moikka...
Wloggailut on mun osalta jo ohi, koitin tosiaan tehdä paluun mutta ei se vaan enää tuntunut siltä kuin aikaisemmin, silloin kun oli oikeasti asiaa mistä puhua..
Nykyään tosiaan aika menee suurimmaksi osaksi töiden parissa ja niiden tuomissa haasteissa, toki käyn salilla ja päivittelen instaa joskus enemmän ja joskus vähemmän. En enää koe tätä skeneä niinkään omakseni siinä mielessä että minulla olisi jotain annettavaa vielä tänne. Mun treenit on mitä on ja treenaan vain silloin kun ehdin ja tuntuu siltä.
Wanhuus ja melko kovalla käytöllä ollut kroppa ilmoittelee itsestään tässä 40v iässä jo milloin mistäkin ja muutenkin tämä lihaksien kasvattelu ja isojen romujen kolistelu on nuorten ukkojen hommia =D

Moikka...
Wloggailut on mun osalta jo ohi, koitin tosiaan tehdä paluun mutta ei se vaan enää tuntunut siltä kuin aikaisemmin, silloin kun oli oikeasti asiaa mistä puhua..
Nykyään tosiaan aika menee suurimmaksi osaksi töiden parissa ja niiden tuomissa haasteissa, toki käyn salilla ja päivittelen instaa joskus enemmän ja joskus vähemmän. En enää koe tätä skeneä niinkään omakseni siinä mielessä että minulla olisi jotain annettavaa vielä tänne. Mun treenit on mitä on ja treenaan vain silloin kun ehdin ja tuntuu siltä.
Wanhuus ja melko kovalla käytöllä ollut kroppa ilmoittelee itsestään tässä 40v iässä jo milloin mistäkin ja muutenkin tämä lihaksien kasvattelu ja isojen romujen kolistelu on nuorten ukkojen hommia =D
Entäs wloggailu töistä 👀? Taikka autoprojekteista? ✌️

Entäs wloggailu töistä 👀? Taikka autoprojekteista? ✌️
Instaan näitä tulee enemmän tai vähemmän. Tuubiin asti jos videoisi, niin sitä sisältöäkin sitten pitäsi ihan oikeasti mielestäni niissä olla ja ei vain tunnu siltä että eforttia tällä erää ainakaan on sinne jakaa.
Maikin kanssa tulee podcasteja tai treeni juttuja silloin tällöin. Nyt jonkin ajan kuluttua Mike tulee kuvaamaan yhden mun prokkiksen alun,väliosan ja sitten vielä lopun, mutta ei siitä nyt vielä enempää.. Itselläni ei tosiaan ole enää sellaista draivia julkaista pitkiä ja tekemällä tehtyjä videoita juuri ollenkaan.. Instaan päivittelen omia juttuja tuon tuosta kyllä

Moikka...
Mut nimenomaan äijää haluaa kuunnella esim. podcastissa mahdollisimman usein juuri sen takia millainen sanavalmis kaveri oot. Ei treenihommien vähentyminen tai ikääntyminen haittaa kunhan vain sais äijän läppää kuunnella podcasteissa aina tasaisin väliajoin.

Hyvää syntymäpäivää Allanille! 🥳🎊🎈🍰🎁
Syömähaaste podcastit Mike kanssa olleet loistavia ja aina kiinnostaa teidän juttuja kuunnella, ihan parhaita 💪
Isot kiitokset! Nyt vasta huomasin tämän..
Vuodet vierii ja Allu siinä koittaa pysyä mukana.
Kaikenlaiset haasteet on aina kivoja ja se vasta onkin kivaa,kun jälkeenpäin aina niitä tulee itsekkin muisteltua naurussa suin =)

Niille ketkä ei Instassa ole seuraillut tekemisiäni, niin tässä tämän toissapäiväinen otos käsi treeniltä

Liitteet

• käsi.webp
    käsi.webp
    165,1 KB · Katsottu: 1 580
Back
Ylös Bottom