Allan Jokinen

Helposti olisi Allulla ollut mahiksia 6 parhaan joukkoon alle 90kg bodaus sarjassa. Harmi jos ei kroppa kestä sitä rääkkiä jotain sydänongelmia ilmeisesti ainakin? Loistava penkkipunnertaja ja mutenkin mahtavalta persoonalta vaikuttaa niin olisi ollut hienoa nähdä joku päivä lavalla!

ihana vatsatauti yllätti kesken treenin ja siitä alkaen ollaankin oltu pöntöläheisyydessä melko päättäväisesti =( tänään jo hiema parempi olo

Tässä viestissä nyt ei ole juurikaan järkeä, mutta tämä on näitä puolihassuja sattumuksia. Luin äsken toisesta ketjusta, kun Vaginaattori puhui dipeistä. Siitä tuli mieleen, kun se yksihän dippasi ennätystehtaassa ihan vitusti. Muistin kyllä kuka, mutta nimi ei tullut jostain syystä mieleen. Pari minuuttia sen jälkeen katsoin kalenteria ja silmään vain osui tämän kuun seitsemäs päivä ja Allan. Pari minuuttia sen jälkeen osui silmään tämä ketju. Nyt ilmeisesti Allan vainoaa mua joka paikassa koko loppupäivän.

Mutta ei tässäkään vielä ihan kaikki. Allulla on vähän huono olo ja niin on mullakin, mutta eri syystä. Vedin 10 g kreatiinia tyhjään mahaan. Edellinen kommentoija on kreatiinikorhonen.

Vedän foliohatun päähän ja verhot kiinni ja menen sängyn alle piiloon.

Tuossahan on paljonkin järkeä, ainakin minun mielestä. Kaikella on tarkoituksensa, mikään ei ole sattumaa. Minä ja moni muu sai ainakin hyvät naurut, jos ei sen syvempää tarkoitusta tuolla sinun tapahtumaketjulla olisikaan.

Hyvää nimipäivää Allan. Joko on toivuttu täysin ja päästy treenamaan?
Kiitos =) On toivuttu jo ja tänään Olin tosiaan Juuson kanssa jumpalla.. Kuvailin koko viikon ajan klippejä vlogiin.. Tulossa paljon puhetta autoista,kuurista, menneistä punnerrus vuosista.. Kuvaan huomenna vielä hieman kondista treenin päätteeksi ja sitten uppailen uuden vlogin iltasella.. Melkein tunnin paketti tulossa =)

Vaikka on ensimmäinen postaus foorumille niin uskon silti puhuvani koko kansan puolesta kun sanon "näitä lisää". On todella viihdyttävää seurata teidän puuhastelua ja antaa jotenkin aina todella paljon boostia omaan tekemiseen.
Kyllä me Allun kanssa puuhastellaan millon mitäkin jatkossakin.

Vaikka on ensimmäinen postaus foorumille niin uskon silti puhuvani koko kansan puolesta kun sanon "näitä lisää". On todella viihdyttävää seurata teidän puuhastelua ja antaa jotenkin aina todella paljon boostia omaan tekemiseen.
Kuten maikki jo sanoikin.. ihan varmasti tulee videoita vielä =)

Ilta pumppi

Liitteet

• IMG_20180505_230820_247.webp
    IMG_20180505_230820_247.webp
    55,3 KB · Katsottu: 642
Back
Ylös Bottom